Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 are you lost? [open]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptydi apr 14, 2015 10:22 am

Met trage passen slenterde de reu over het perron. Zins hij dit gebied was binnen gelopen begreep hij waarom Sam zich liever hier bevond dan langs de kustlijn. Het gebied had een soort koude tijdloze leegte die hem wel aansprak. Alsof je de wacht had over duizenden vergeten zielen. Tristan was namelijk de laatste paar dagen de enige die het perron bewoonde. De kustlijn was inderdaad veel te levendig. Met een klein zuchtje liet de reu zich op de koude stenen neer komen. Hij twijfelde een beetje , zou hij zich aansluiten bij Sam? Natuurlijk leek het hem wel wat maar dan zou hij wel zijn vrijheid moeten inleveren. Hij wist het gewoon nog niet. Misschien zou de zwarte reu hem overhalen.  Misschien ook niet. Tristan spitsen zijn oren.  Poot stappen kwamen steeds dichterbij.  De geur van de wolf was voor hem onbekend.  De bruine reu trok zijn bovenlip een beetje op. En keek minachtend naar het dier dat kwam aanlopen.   " Wat denken wij hier te komen doen?" Grauwde hij. Zijn staart wiepte heen en weer. Ten teken dat hij niet echt blij was met het bezoek.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptydi apr 14, 2015 10:57 pm

De dag was weer eens zwaar geweest. Haar pootjes deden vreselijk pijn en haar maagje knorde net zo erg. Haar moeder en grote broer liepen naast haar en hielden zich aan haar pasjes. Met bungelend hoofdje zetten het 1 maand oude wolven pup haar pootje voor pootje neer. Ondanks de lente was het niet gemakkelijk. Haar moeder Serena keek zo nu en dan even rond of er geen andere wolven in de buurt waren die gevaarlijk konden worden voor de pup. Shade kon niet anders dan mee gaan. Eigenlijk had hun vader hen op het idee gebracht om te verhuizen en naar een roedel te trekken, maar die was ineens verdwenen en ze hadden hem zins dien niet meer terug gezien. Brock haar Grote broer keek Shade even vragend aan, maar de pup deed net alsof ze hem niet zag en door haar zware ademhaling kon hij gemakkelijk horen dat ze te moe was om zelf verder te gaan. Zonder iets te zeggen pakte hij haar in haar vel en tilde Shade op die als een bundeltje in zijn bek bungelde. Serena keek even naar hen en glimlachte triest. Ze moesten weer eens voedsel zien te vinden dan konden ze rusten en even bij komen. 'Brock ga jij even vooruit en zoek een goede plek om even bij te komen dan neem ik je zusje wel even over.' zei ze met moederlijke stem. Shade was door het gewieg in slaap te vallen en toen ze neer gelegd werd keek ze vragend op en geeuwde luid. 'Zijn we er eindelijk?' vroeg Shade met piep stem, maar zag haar moeder haar kop schudden. 'Nee lieverd we moeten nog heel ver.' zei ze en tilde haar dochtertje op en stapte verder. Brock was met snelle sprongen vooruit gesneld in de hoop wat prooi en een rustplaats te vinden, maar hij vond een humeurige wolf. 'Ik wilde u niet storen. We zijn op doorreis naar het hoge noorden en ik was op zoek naar een tijdelijke plek om te rusten voor mijn moeder ik en mijn zusje weer verder trekken.' zei Brock met neutrale stem, maar bleef op zijn hoede. Niet ver achter hem kwam zijn moeder met Shade nog steeds in haar bek aan gestrompelt. Ze was zo moe. Nog erger vermoeid dan haar kinderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptywo apr 15, 2015 5:24 pm

Ondanks de waarschuwingssignalen die hij afgaf bleef de wolf domweg zijn weg naar hem toe vervolgen. Tristan legde zijn oren een beetje in zijn nek ten teken dat hij echt niet in was voor bezoek. 'Ik wilde u niet storen. We zijn op doorreis naar het hoge noorden en ik was op zoek naar een tijdelijke plek om te rusten voor mijn moeder ik en mijn zusje weer verder trekken.'Zei de reu. "Ten eerste stoor je me toch echt behoorlijk!"Gromde Tristan geërgerd. Hij had geen zin in bezoek. Deze familie was totaal aan het verkeerde adres. Hij kon ze niet toestaan. Het was vlak bij Kuolema gebied. Als Sam er achter zou komen was hij er geweest. Bovendien was hij in een uiterst botte stemming. "En nee je bent aan het verkeerde adres. Dit is geen gebied voor families. Dus verdwijn alsjeblieft!" Snauwde hij bits en keek de reu doordringend aan. Elke seconde dat het dier langer voor zijn neus zou staan zou Tristan kwader worden. Vandaag was hij in een stemming dat hij gemakkelijk in staat zou zijn geweld te gebruiken om zijn doel te bereiken.   
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptywo apr 15, 2015 5:35 pm

Brock voelde zich gekwetst, maar kon de ander het ook niet echt kwalijk nemen. Serena raakte haar zoon eventjes aan met haar staart en wilde langs hem lopen om verder te trekken, maar nog voor ze er erg in had trapte ze naast een versleten opstap waardoor ze voorover languit viel. Ze was gedwongen om haar dochtertje los te laten. Shade schrok van de onverwachte klap en piepte even luid voor ze verder door over de versleten tegels schoof en een meter voor de Grumpy wolf stil bleef liggen. Brock probeerde hun moeder weer overeind te helpen, maar haar verzwikte poot bezweek bij elke poging. Shade stond trillend op en liep met haar staartje tussen haar pootjes bij de voor haar reusachtige reu weg tot bij hun moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptyvr apr 17, 2015 5:23 pm

Gelukkig kwam de boodschap duidelijk over. Maar precies toen ze wilde vertrekken viel de wolvin. Tristan zuchtte. Hopelijk zou het nu niet nog langer duren voordat de familie vertrok. Door de val kwam de wolven pup prcies voor zijn poten terecht. Tristan wierp het dier een gevaarlijke blik toe. Die maakte meteen dat hij terug bij zijn moeder kwam. De bruine reu grijnsde vermaakt. Beter zo. Die pup moest leren waar ze thuis hoorde. Tristan wierp een blik op de reu en de wolvin. "Hey gaat het nog langer duren of gaan jullie nu gewoon weg?"Gromde hij waarschuwend. Normaal had hij misschien zelfs wel geholpen. Maar zijn dodelijke humeur maakte hem pissig en uiterst asociaal. Tristan was eerder uit op ruzie dan op vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptyvr apr 17, 2015 7:47 pm

‘Ma, kun je nog op staan?‘‘ vroeg Brock zo zacht dat alleen hun drie‘en het konden horen. ‘Nee... nee de verzwinnink in te erg.‘ kreunde ze iets luider nadat ze de brompot verderop had horen spreken. Shade vond hem maar naar en wilde zo snel ze kon weg, maar als hun moeder te veel pijn leed en niet verder kon waren ze gedwongen hier te blijven. ‘Hoelang zou het duren?‘ vroeg Shade half klagend en hun moeder schudden haar kop. Ze wist het zelf ook niet. Normaal broer heel rustig van aard, maar na die lange reis werd ook hij sneller geprikkeerd. ‘ Je ziet toch zelf ook wel dat ze pijn heeft!‘ mopperde Brock luid en nam al een beetje een verdedigende houding aan. Shade kroop dicht tegen haar moeders buik aan voor warmte en troost, maar dat leek op het moment wel het laatste dat hier gegeven kon worden op het moment.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptydi apr 21, 2015 8:17 pm

Het was een groot familie drama daar zo om de hoek. Moeder kon blijkbaar niet meer overeind komen. ‘Hoelang zou het duren?‘Goh , wat zielig nou. Ook de pup had er genoeg van zo te horen. "Ja inderdaad hoe lang gaat dit nog duren."Bromde hij. De wat jongere reu ging beschermend voor de wolvin staan. ‘ Je ziet toch zelf ook wel dat ze pijn heeft!‘ Gromde hij. Tristan snoof even. Hij stond op van zijn plaats en liep dreigend op de wolf af. Wat dacht die wel niet? Dat hij de baas kon gaan uithangen? "Ja dat zie ik en daarom verzoek ik jullie nog een keer vriendelijk om nu te vertrekken , anders is zij zo meteen niet de enige die pijn heeft." Gromde Tristan en ontbloten zijn tanden naar de reu. Hij legde zijn oren in zijn nek en keek de reu fel aan. De boodschap was duidelijk : opzouten of hij zou de familie persoonlijk dit gebied uitwerken. Plots verscheen er een valse grijns op zijn snuit. Die geur die hij op pikte. Sam was in de buurt! Dit kon nog leuk worden. "Ik vraag het nog een keer , of jullie gaan nu weg of ik roep mijn vriend er bij en dan kijken we of we er samen uitkomen." Het klonk als een geweldloos voorstel. Tot je Sam kende. Tristan zwiepte zijn staart heen en weer. Deels geërgerd deels vermaakt.    
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptydi apr 21, 2015 10:14 pm

Ze hoorde de andere wolf dichterbij komen en keek even verschrikt op, maar richten haar blik weer naar haar moeder die beschermend haar goede poot om haar pup sloeg. Brock deed een aarzelende poging om dapper te lijken, maar hij wilde zijn familie beschermen en na een korte aarzeling keek hij de oudere reu weer aan. Hij rook ook dat er een andere wolf in de buurt was, maar wist niet of dat de vriend van deze wolf tegenover hem was of niet, maar de ander uitdagen was nu ook weer niet zijn bedoeling. 'We gaan pas zodra onze moeder weer op haar poot wat gewicht kwijt kan, Eerder kan ik je helaas niet blij maken met ons vertrek.' zei Brock en voelde zich steeds onzekerder worden. 'Mam ik ben bang.' zei Shade zachtjes. Niet gek ook ze was nog maar een pup en die waren heel snel bang te krijgen. Ze zag maar half wat er gebeurde en zo ruiken als de oudere wolven konden was Shade nog niet zo goed op getraind. Brock had Shade de beginselen pas net uit gelegd en hoe ze moest ruiken, maar in haar groeiende angst vergat Shade dat allemaal. Ze wilde het liefste hier en nu hard weg rennen, maar ze wilde haar moeder en haar broer niet alleen laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptywo apr 22, 2015 7:41 pm

Hij was iets verder van de fabriek afgedwaald, naar een andere plaats die nog steeds vol hing met ingenieuze werken van de mensen. Echter was hier in geen verre of wegen ook maar één mens te ruiken of zien. Nee, de natuur had opgeëist wat ooit van haar was. En zo hadden de wolven, inclusief Sam.
Hij hield wel van dit gebied en de fabriek, de kilte die er hing sprak hem zeker aan. Ook amuseerde het hem dat de mensen door iets of iemand waren verjaagd van dit gebied. Hij genoot van het feit dat zelfs mensen, de machtigste zoogdieren, konden worden verjaagd. Konden worden gedood.
De rustige wandeling van de reu werd abrupt verstoord toen hij de geur van een maar al te bekende wolf op snoof. Tristan, een wolf waarvan hij niet zeker was wat hij er van moest denken. Hij wist niet of deze wolf een hekel aan hem had of hem wel mocht, waarschijnlijk beide. Hoe dan ook, een gesprek met hem was altijd wel interessant. Wat het echter nog aantrekkelijker voor hem maakte was dat er ook nog 3 andere geuren van wolven hingen. Waarschijnlijk een familie, sinds hun geuren erg op elkaar leken.
Al snel bevond hij zich dicht bij de wolven. Hij volgde lichtelijk het gesprek voordat hij uit de bosjes stapte en zijn aanwezigheid bekend maakte. "Ach wat schattig toch Tristan. Een lief familietje!"Sprak hij zoetjes en keek geamuseerd naar Tristan. "Ik zou maar doen wat hij zegt." Blafte hij plots ijzig en kalm. Er lag een gevaarlijke glinstering in zijn ogen. Hij was nog netjes, en dat wist Tristan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptydo apr 23, 2015 8:56 pm

Hij had ze nog gewaarschuwd. Maar nee. De jonge reu gaf het blijkbaar niet op.  'We gaan pas zodra onze moeder weer op haar poot wat gewicht kwijt kan, Eerder kan ik je helaas niet blij maken met ons vertrek.'Zei hij. Tristan keek hem nijdig aan. 'Mam ik ben bang.'Hoorde hij de pup zeggen. Tristan grijnsde vals. "Ik zou maar luisteren naar je pup. Je hebt het recht om bang te zijn."Snauwde hij richting de jonge reu. En ontbloten zijn tanden. Die familie moest weten waar ze me te maken hadden! Tristan keek om. Daar uit het struikgewas kwam de zwarte reu met de blauwe ogen. Zijn grote 'vriend' was er! Hij grijnsde vals. Wat een geluk! Sam wilde vast wel helpen deze lastbakken uit de weg te ruimen. Even gaf Tristan een kort knikje als teken van dank. Hij was blij met de extra hulp. "Ach wat schattig toch Tristan. Een lief familietje!" Zei de zwarte reu lief. Tristan grijnsde even maar zuchtte vervolgens. "Zo lief zijn ze niet. Ik heb ze al meerdere malen gevraagd om te verwijderen maar ze luisteren niet." Vertelde hij klagelijk. Sam zijn uitdrukking veranderde meteen. Tristan mocht die uitdrukking op de snuit van zijn vriend wel. "Ik zou maar doen wat hij zegt."Sprak Sam ijzig. Tristan grijnsde. Zijn donkergroene ogen vonkelde. "Ik vraag jullie nog een keer om weg te gaan of.." Even zwiepte hij geërgerd met zijn staar. "Dan loopt het niet goed af!"Beet hij de jonge reu fel toe. Vlak voor de snuit van het beest liet hij zijn kaken op elkaar klappen. En gromde dreigend. Als de familie nu nog niet weg zou gaan hadden ze echt een probleem.      
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptydo apr 23, 2015 9:37 pm

Toen de andere wolf tentonele verscheen keek Serena even zijn kant op, maar kon haar groeiende angst goed verbergen in haar ogen en houding. Shade voelde en rook de veranderingen die er plaatst vonden, maar ze probeerde nog verder weg te duiken in de vacht van hun moeder, maar ze kon niet veel verder. Brock voelde zich nog onzekerder worden toen de zwarte reu met zijn blauwe ogen dichterbij kwam. Eentje kon hij misschien in zijn eentje wel aan, maar twee!? Daar was hij te zwak voor op het moment. Maar hij wist zeer zeker dat hun moeder nog niet lopen kon. De twee wolven waren zo wel intimiderend, maar ze konden haar niet achterlaten! Brock schudden zijn kop ondanks dat de bruin/grijze wolf voor hem zijn kaken dicht bij zijn snuit dicht klapte. 'Ook zal zou ik willen. Onze moeder kan nog niet lopen.' zei hij met lichte overslaande stem. Shade voelde zich steeds ellendiger worden, maar ze wist dat dit niet goed ging af lopen. Serena probeerde nog eens overeind te komen, maar ze zakte opnieuw door haar poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptywo apr 29, 2015 9:42 pm



Sam grijnsde naar zijn soortvanvriend, die dankbaar naar hem knikte. "Ach wat schattig toch Tristan. Een lief familietje!"Zei hij zoetjes. Tristan had weer die bekende grijns op zijn snuit, echter zuchte hij. "Zo lief zijn ze niet. Ik heb ze al meerdere malen gevraagd om te verwijderen maar ze luisteren niet."Klonk de klagelijke stem van Tristan. Sam zijn uitdrukking veranderde, een ijzige kilte in zijn ogen en stem."Ik zou maar doen wat hij zegt."Het was duidelijk dat hij het meende. Het was nog redelijk netjes van hem dat hij zijn tanden nog niet in de strot van deze wolven had gezet. "Ik vraag jullie nog een keer om weg te gaan of.."Ook Tristan leek dit spelletje niet meer zo leuk te vinden. "Dan loopt het niet goed af!"
De glimlach op de zwarte reu zijn snuit gaf maar al te duidelijk weer hoe hij genoot van dit moment, genoot van Tristan zijn woede, genoot van de angst van deze wolven.
Tristan klapte zijn kaken dicht voor de snuit van de jongere wolf, die echter nog niet leek op te geven. Dwaas dat hij was. 'Ook zal zou ik willen. Onze moeder kan nog niet lopen.' kefte deze met overslaande stem. Sam rolde met zijn ogen toen de wolvin nogmaals op probeerde, maar weer viel. Hij voelde geen schrijntje medelijden.
De zwarte reu sprong naar voren en belandde bovenop de jongere reu, hij drukte hem ruw tegen de grond en keek hem strak aan. "Laatste kans" Zei hij dreigend, waarna hij van de reu afstapte. Als hij slim was zou hij nu heel snel weggaan, want anders zou Sam er met plezier voor zorgen dat ook hij mank zou lopen, al dan niet erger.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptywo apr 29, 2015 10:11 pm

Zijn morsgroene ogen boorde zich in die van de jongere reu. De boodschap was duidelijk. Weg of anders... Zijn geduld met de familie was op. Tristan boog zijn oren naar achter en gromde dreigend. Zijn gezichtsuitdrukking was niet meer zo als de zwarte reu hem zou kennen. Niet lachende met dat gestoorde tintje in zijn ogen. Nee , ijskoud. Een spoor van emotie. En een doffe blik in zijn ogen. Ten teken dat hij weggezakt was in zijn eigen wereldje vol woede. 'Ook zal zou ik willen. Onze moeder kan nog niet lopen.' Klonk de overslaande stem van de jonge reu. Wat een 'lef'. Hij hoorde Sam zijn poten zich verplaatsen. Beleefd deed hij een stapje opzij. In een flits zag hij de zwarte reu langs hem heen springen. Sam had zich boven op de jonge reu gestort. Tristan grijnsde.  "Laatste kans"Hoorde hij Sam zijn dreigement. Maar Tristan had zijn kans schoon gezien. Stilletjes sloop hij richting moeder en pup. Met een simpele beweging wist hij de pup bij zijn moeder weg te schuiven. En stond nu tussen moeder en pup. Naar beide liet hij een dreigende grom horen. Met hem viel niet te sollen. Hoe sterk de band tussen moeder en pup ook zou zijn. Als de jonge reu deze kans zou verspillen , had Tristan hier een schone kans de pup van zijn moeder te ontdoen. Ze was zwak en Sam zou wel rekening houden met de jonge reu. Zo had ze niemand meer en kwam het op haar eigen verdediging aan. Die niets meer voorstelde natuurlijk. Even wisselde hij oogcontact met Sam. Het plan was duidelijk. Nog een kans of anders...    
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptydo apr 30, 2015 2:18 pm

De andere twee wolven waren sneller dan dat Brock, Shade of hun moeder konden reageren. Hoewel Brock wist dat hij zwakker was door de reis naar hier, maar de drang om hun familie te beschermen vuurde ook Serena op. Ze gromde naar Tristan die zich tussen haar en haar dochter bevond. Brock stond op en had nu een beschermende houding die sterker was dan eerder. Veel meer zelf vertrouwen kreeg de jonge reu er niet door, maar ze konden niet weg hoe graag ze ook wilde. Shade keek angstig naar hun moeder die haar een blik gaf die ze 1x eerder had gezien toen ze een jonge volwassen beer tegen gekomen waren. Het betekende maar 1 ding. “Vluchten!“ Ze moest de route naar het noorden aan houden dan kwam alles goed... Maar zou dat voor deze keer ook gelden? Shade knikte ontzichbaar en schuifelde kruipend achteruit tot ze onder een doornenstruik zat. Draaide zich om en sprinten weg, maar ze wilde niet te ver weg gaan. Eenmaal bovenop de heuvel dook ze in elkaar en had goed zicht op het schouwspel beneden haar. Serena verbeet de pijn in haar poot en wankelde even een paar tellen voor haar staart net als die van haar zoon recht achteruit stak en hun koppen iets lager. Hun oren lagen strak in hun halzen. Brock gromde net iets lager dan Serena, maar beide hielden de wolf tegen over zich scherp in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptyvr mei 01, 2015 2:05 pm



Tristan had ook zijn kans schoon gezien en was tussen de pup en de moeder in gaan staan. Even wisselden de twee een blik met elkaar uit, waarin duidelijk werd wat het plan was. Een gestoorde grijns sierde de lippen van de zwarte reu. Hij hoopte ergens dat deze domme reu voor hem er voor zou kiezen om te blijven, dan zou het nog eens een bloederig feestje werden.
Het leek hem mee te zitten, want de familie ging niet weg. De jongere reu tegenover Sam nam een verdedigdende houding aan, en ook de moeder gromde tegen Tristan. Uit zijn ooghoek zag hij hoe de pup weg sprintte, eerst wilde hij erachter aan gaan, maar hij besloot dat het jonge beest nooit ver zou kunnen komen. Eerst maar eens deze twee uit de weg ruimen. Hij keek kort naar Tristan, waarna hij zijn ijsblauwe ogen op de jongere reu richtte. "Dwazen!"Riep hij uit. Bliksemsnel stortte hij zich op de jongere reu, wetend dat Tristan makkelijk de moeder aan zou kunnen. Zijn tanden fonkelden in het licht, waarna hij ze diep in de keel van de reu zette. De grote reu schudde met zijn kop, hopend dat deze beet fataal zou zijn voor de jongere reu.



sorry Brock xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptyvr mei 01, 2015 7:35 pm

De keuze van de familie was duidelijk geweest. Dit zou nog een mooi spel worden. Zodra deze keuze was gemaakt liet de moeder de pup vluchten. Daar had hij geen enkele problemen mee. Zo'n klein keffertje was toch niet veel aan. Vanuit zijn ooghoeken zag hij hoe Sam de jonge reu aanvloog. Hij grijnsde vals. Die jonge reu zou het niet halen. Tristan wende zich tot de moeder. Hij keek haar vuil aan. "Zo dus je kunt blijkbaar toch lopen."Spuugde hij haar toe. Ze had er al voor gezorgd dat haar zoon om het leven kwam. En nu zou ze er spijt van krijgen dat ze niet eerder was opgestaan. Tristan gromde dreigend terug. Agressief hapte hij in haar voor poten. Zodat ze helemaal niet meer zou kunnen staan. Daarna drukte hij haar tegen de grond en beet zich vast in haar hals. Al snel proefde hij de bittere voldoening van bloed. Tristan beet door en liet zijn tanden verder in de hals zakken. Hij hoopte dat het Sam ook zo gemakkelijk af ging. Toen hij de nek had gebroken en dus klaar was smeet hij het lichaam zonder ook maar een glimpje respect weg en keek zijn vriend tevreden aan. Dat kwam er van als je niet wilde luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptyvr mei 01, 2015 8:28 pm

Het was een afschuwelijk schouwspel, maar meer dat dit kon Shade helaas niet doen. Ze zag hoe eerst haar broer vermoord werd en niet lang daarna haar moeder. Het liefste had ze nu al een huil van verdriet af gegeven, maar ze moest verder. Verder naar het noorden waar ze al vanaf het begin naar toe wilde gaan. Shade stond verdrietig op, maar herpakte zich en begon te rennen. Ze was bang dat die twee het er niet bij lieten en zo groeide haar angst waardoor ze bleef rennen. De pup was net bijna onder aan de heuvel toen een verborgen tak onder de bladeren van vorige jaar Shade deed struikelen. Ze rolde de rest van de heuvel af en kwam tegen iets ribbeligs tot stilstand. Het was een vreemd botachtig geluid geweest. Shade opende haar oogjes en keem recht op een half vergane herten schedel. De ogen waren erall door vogels eruit gepikt, maar de huid spande strak en leerachtig over het bot. Het leek of de dood haar recht in haar gezicht keek. Shade sprong hard jankend op voor ze aller eerst de verkeerde kant op rende. Zo geschrokken was ze. Na een paar meter stopte ze even voor ze rond keek. Hier lagen nog meer lijken en niet alleen van prooien!? Shade kon de stank niet langer verdragen en stapte op goed geluk weg van de beenderen en rottende karkassen. Gelukkig ging ze goed, maar het pad ging weer schuin naar boven en ergens onder zich hoorde Shade iets. Haar angst was bijna op zijn hoogte punt, maar om durfte ze niet te kijken.

XD Ik vond het een leuke toevoeging vanwegen de plaag. XP
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Emptyvr mei 08, 2015 7:49 pm

Het bloed sijpelde uit de wond van de jongere reu. Nog even had hij liggen gorgelen op de grond, maar toen waren zijn ogen weggedraaid en stopte het snelle kloppen van zijn hart. De adrenaline stoot die de actie gaf deed hem goed, maar de gedachte aan Emilia knaagde aan hem. De wolvin, die alleen nog maar in zijn kop leefde, bestookte hem met vervloekingen. De zwarte reu wist het met moeite weg te drukken en richtte zijn ogen op de andere reu. Deze smeet net het lichaam van de moeder weg, zonder een greintje van spijt of respect. Sam grijnsde en likte het bloed van zijn lippen af.
Even keek de reu op toen er wat geritsel verder weg klonk. Nog net kon hij een wit staartje in de bosjes zien verdwijnen, waarschijnlijk dat van de pup. Even twijfelde hij of hij erachter aan zou gaan, maar de reu bedacht zich. "Je kan ons maar beter herinneren, kleine pup! Op een dag vinden we je wel!"Riep hij haar na, waarna hij zich half grinnikend omdraaide naar Tristan. "Hadden ze maar moeten luisteren"sprak hij nuchter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





are you lost? [open]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: are you lost? [open]    are you lost? [open]  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
are you lost? [open]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Silence [Open]
» A whole new world {open}
» I need a home{Open}
» hello there castle king (Open)
» Forever trapped (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: G R A Y - A R E A :: » LOST STATION-
Ga naar: