Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [GZ] Pups Triell x Mindo

Ga naar beneden 
+4
Triell
Shyra
Tristan.
Mindo
8 plaatsers
AuteurBericht
Mindo
Moderator
Mindo


Naam : Dat Elena monster
Aantal berichten : 154

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years 10 months
Partner: I don't ever want to hear the word 'love' again.

[GZ] Pups Triell x Mindo Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Pups Triell x Mindo   [GZ] Pups Triell x Mindo Emptywo apr 29, 2015 10:10 pm

[GZ] Pups Triell x Mindo Giphy
Hallo Gast !
Ja, je leest het goed! Mindo en Triell krijgen pups! Die zoeken we dus hier! <3

Over de moeder
Kernwoorden karakter: Vriendelijk, zelfstandig, trouw, impulsief, soms wat onzeker (Lees voor meer informatie wat topics door)
Uiterlijk: Mindo is een chocolade bruine wolvin met een crème kleurige borst, kin,buik en rechter voorpoot. Ook de onderkant van haar staart is deze kleur. De puntjes van oren zijn een donkerdere kleur bruin, net als de punt van haar staart. Haar ogen hebben een goud achtige kleur. Klik hier voor een tekening (let niet op de slechte tekening

Over de vader
Kernwoorden karakter: Naar binnen gekeerd, bitter, onbaatzuchtig, betrouwbaar, maar zelf niet snel van vertrouwen
Uiterlijk: Triell is een zwarte reu getekend door littekens. Er is een wit plekje op zijn borst en de punt van zijn staart is ook wit. Hij heeft amberkleurige ogen.

De meeste vachtkleuren zijn wel mogelijk, sinds we niet weten hoe de ouders van Triell en Mindo er uit zagen.

Ook zullende pups in principe in The Tundra pack komen, sinds hun beide ouders daar ook in zitten.

Als je je wil aanmelden vul dan alsjeblieft dit lijstje in! ^^ Je kan altijd dingen eraan toevoegen! Graag zelfs!
Code:

[i]Over het karakter[/i]

[b]Naam :[/b]
[b]Uiterlijk:[/b]
[b]karakter:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b](evt)Plaatje:[/b]

[i]Over de speler[/i]

[b]Naam: [/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Andere accounts:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

[GZ] Pups Triell x Mindo Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Triell x Mindo   [GZ] Pups Triell x Mindo Emptywo apr 29, 2015 10:14 pm

Naam : Fernando
Uiterlijk:  Heel donkerbruin met groenachtige ogen
karakter: vrolijk , speels , nieuwsgierig , zorgzaam , onzeker
Geslacht: manelijk
(evt)Plaatje: not yet

Over de speler

Naam: Dorian
Leeftijd: 17
Andere accounts: Digo
motivatie : Mij lijkt het super leuk om een pup van iemand te bespelen. Ik heb vaak gezien dat deze vroeg of laat inactief worden. Maar ik wil graag de uitdaging aan gaan om actief te blijven en hoop veel grappige en gezellige topics te gaan hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

[GZ] Pups Triell x Mindo Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Triell x Mindo   [GZ] Pups Triell x Mindo Emptywo apr 29, 2015 10:20 pm

Naam : Mellis
           Uiterlijk: Een geheel zwarte pup met felgele ogen die soms een amberkleurige gloed hebben.
           karakter: avontuurlijk, eigenzinnig, nieuwsgierig, erg arrogant, maar ook eerlijk. Vriendschap is moeilijk te winnen, maar als je eenmaal haar vertrouwen hebt raak je het ook heel lastig weer kwijt. Ze is erg observerend, en daardoor wijs. Als het er op aankomt is ze verstandig. Ze maakt niet heel makkelijk vrienden, en leeft een beetje in haar eigen wereld. Bij haar siblings is ze dominant, maar ze beschermd ze tegen alle gevaren tenzij zij zelf het gevaar is. Ze heeft namelijk ook het:"What would happen if I push you of this cliff?" gedrag. Als ze iets fout doet(bv: iemand van een cliff duwen), heeft ze vaak geen idee waarom het fout is, en heeft ze een goed gesprek nodig om er achter te komen dat het ook anders kan.
           Geslacht: teef
           (evt)Plaatje:
http://dawnthieves.de/Member/Kati/Pictures/Wolf/Pups/2014/6w/Wolf_Pup6w14-Gelsen-Deva-01.jpg
http://dawnthieves.de/Member/Kati/Pictures/Wolf/Pups/2012/7m/Wolf_Pup7m12-EderCeyla09.jpg


           Over de speler

           Naam: Mara
           Leeftijd: 14 (psssst 29 juni ben ik 15 psssst)
           Andere accounts: -
           Motivatie: Nou, iedereen weet hoe erg ik fan ben van Triell en Mindo, lijkt me Cx. Nu ze meer tijd gaan besteden aan hun pups dan aan hun buddy Shyra, moet ik toch nog een manier hebben om ze het leven zuur te maken? Cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Triell
Administrator
Triell


Naam : Saar
Aantal berichten : 189

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: Three years and three months I survived this hell they call a world
Partner: If we live our life in fear, I'll wait a thousand years, just to see you smile again

[GZ] Pups Triell x Mindo Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Triell x Mindo   [GZ] Pups Triell x Mindo Emptyvr mei 01, 2015 7:46 pm

Bedankt voor de leuke aanmeldingen! =D

Nog meer interesse? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://infinity.forum.st
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

[GZ] Pups Triell x Mindo Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Triell x Mindo   [GZ] Pups Triell x Mindo Emptyvr mei 01, 2015 10:21 pm

Over het karakter

Naam :Gaiya
Uiterlijk: licht Bruin met met een gebroken witte hals, buik en poten en oranje ogen
karakter: Speels, Vriendelijk en helpt andere van de roedel graag
Geslacht: Vrouwelijk
(evt)Plaatje:
Puppie: [GZ] Pups Triell x Mindo 2a4pse8
Volwassen: [GZ] Pups Triell x Mindo 2zixaip

Over de speler

Naam: Rilana
Leeftijd: 30 Oud he? XD
Andere accounts: Shade het weesje.
Motivatie: Ik vind het gewoon leuk om van jongs af aan met mijn Chars te werken en ze in elk opzicht te zien op groeien bij elke post. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Merliah
Storyteller
Merliah


Naam : Rootje
Aantal berichten : 117

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years and 4 moons
Partner: Loved you yesterday, love you still. Always have, and always will.

[GZ] Pups Triell x Mindo Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Triell x Mindo   [GZ] Pups Triell x Mindo Emptyvr mei 08, 2015 2:11 pm

Over het karakter

Naam : Lyanna
Uiterlijk: Ze heeft een bruine vacht waar de kleur in verschilt tussen lichtbruin en donkerbruin. Op haar rug is het meer donkerbruin, en ook het puntje van haar staart is donkerder. Haar poten en buik hebben een wat lichtere kleur. Haar ogen zijn amberkleurig. (Moet nog aangepast worden op de plaatjes xD)
Karakter: Dominant (ze wil vaak het laatste woord hebben, dat lukt niet altijd), nieuwsgierig en soms wat impulsief (die twee gaan vaak samen), betrouwbaar, ondeugend (als iets niet mag, doet ze het vaak toch)
Ze is vaak vriendelijk tegen haar familie en vrienden, maar wat afstandelijk voor vreemden.
Geslacht: Vrouwelijk
(evt)Plaatje:
Jong:
Iets ouder:
Nog iets ouder:

Over de speler

Naam: Rootje
Leeftijd: 16
Andere accounts: Merliah, Yelia
Motivatie: Nou Mindo en Triell zijn gewoon awesome samen, en het lijkt me heel leuk om met een pup van ze te schrijven. Bovendien heb ik nog nooit met een pup geschreven en ik moet toch ergens beginnen? (En ik moet weer actief worden, en dit lijkt me wel een goede manier voor veel inspiratie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Safrijn
Administrator
Safrijn


Naam : Jennifer/Paasei/Saff
Aantal berichten : 71

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 jaar, 11 maanden
Partner: Digo,

[GZ] Pups Triell x Mindo Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Triell x Mindo   [GZ] Pups Triell x Mindo Emptyvr mei 08, 2015 5:35 pm

Wopwop, deze hadden we besproken weet je nog? xp dus waarom niet ;}

Over het karakter

Naam: Dexter
Uiterlijk: Bruine wolf afgewisseld met wat donkerdere plekjes en een witte onderkant.
karakter: snel verveeld, goedhartig, laat anderen niet snel toe, wil wel meedoen maar weet vaak niet hoe, gesloten, aardig.
Geslacht: mannelijk
(evt)Plaatje: naaaah heb ik nog niet

Over de speler

Naam: Jennifer Jennzel
Leeftijd: 17 jaar jong
Andere accounts: Safrijn en Saxon zijn volgens mij de enige nog die ik hier heb Mad
Motivatie: Ja... jk t leek me wel vet en alles, dat weet je heheh
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Naam : M'non
Aantal berichten : 41

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 yrs
Partner: Oh honey, you can't break a broken heart... but I don't mind you trying.

[GZ] Pups Triell x Mindo Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Triell x Mindo   [GZ] Pups Triell x Mindo Emptyma jun 08, 2015 8:44 pm

Over het karakter

Naam : Anubis
Uiterlijk: Redelijk slanke pup met een volledig zwarte vacht. Ogen hebben een geel/gouden kleur.
karakter: Kalm, vriendelijk, soms wat afwezig en dromerig, kan veel hebben en past zich makkelijk aan, probeert altijd de vrede te bewaren en zal daarom niet aarzelen om als 'bliksemafleider' te functioneren, heeft veel geduld, maar als de grens is overschreden sta je naast een tikkende tijdbom, familie en vrienden staan altijd voorop, zal in de eerste instantie volgzaam zijn, maar is diep van binnen ook een geboren leider, houdt er niet van om anderen op te schepen met zijn problemen en zal ze dus altijd voor zich houden, extreem loyaal aan zij die belangrijk voor hem zijn, kwetsbaar voor onzekerheden, heeft wat sadistische trekken die hij koste wat het kost probeert te verbergen.
Geslacht: Mannelijk
(evt)Plaatje: komt als ik achter de pc kan

Over de speler

Naam: M'non
Leeftijd: 117 >:3
Andere accounts: Sucic, Alain & Toba (jullie weten wel wie actief is en wie niet cx )
Motivatie: The plot bunny got me! D: Nee maar zonder gekkigheid, ik had het idee voor deze drol, maar verder geen idee voor een achtergrond en al, dus wat is er dan beter dan helemaal vanaf het begin te beginnen? En ik wil heel graag weer eens een pup rpg'n omdat Al nu ineens zo oud is :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[GZ] Pups Triell x Mindo Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pups Triell x Mindo   [GZ] Pups Triell x Mindo Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Pups Triell x Mindo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Looking for a new home ( Safrijn & pups)
» I'm risky my hero . . . [Mindo]
» De rommel zolder van Digo & Mindo =D
» dat werd tijd [ Mindo , Shyra & Safrijn ]
» Something isn't right. . . [ Triell & TTP]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: G A M E - R E L A T E D :: » ACCOUNT MARKET-
Ga naar: