Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 the old 'good' times [Shyra ]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Wolfie

Wolfie


Naam : Dore
Aantal berichten : 55

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Partner: x

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptydi okt 14, 2014 7:12 pm

the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_PS




   
the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2 Wolfie the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2
   I walk my own path

   

Het hand niet alleen maar nadelen gevlucht te zijn door de brand. Nee zeker niet. Dit gebied had een paar bijzondere plaatsen. De mensheid was hier zo te zien veel meer geweest dan in het vorige gebied. Iets dat Wolfie gek genoeg wel mocht. Ook al kon hij niet goed plaatsen waarom. Maar hij vond het leuk al deze gebieden te verkennen. Zelf bevond hij zich in een van de oude pakhuizen die tot de verlaten haven behoorde. De haven. Het was al snel zijn favoriete gebied geworden. Wolfie sliep in een van de pakhuizen. Jaagde daar op muizen en in de omgeving op vis en hazen. Elke dag verkende hij een nieuw stukje bood , strand of pakhuis. Hij was nog lang niet uitgekeken op dit gebied. Zachtjes kwispelende liep hij over de krakende planken van de boven verdieping. En bracht met zich een dode haas naar de ruimte waar hij sliep en at. Het was een geheel onbeschadigde kamer. Natuurlijk wel wat slijtage van verf en hout en zo. Maar geen tocht of kapot glas. Gewoon prima om in te verblijven. Wolfie sliep onder het raam. Hij hield er van om in de avond naar buiten te staren. Met een zacht plofje liet hij de haas op de vloer vallen. Het was buiten aan het schemeren. Etenstijd dus. Hij ging voor het raam liggen en begon aan zijn prooi. Hij besloot niet verder zuidwaarts te zullen gaan. Het zag er naar uit dat de gebieden daar veel kaler en ruiger waren. Vooral eentonig. Het was dus niet echt iets voor hem. Na het verkennen zou hij terug gaan naar de koude bossen in het noorden. Want daar hoorde hij tenslotte thuis. De haas was al vrij snel op. Tevreden waste hij zijn vacht en schoof de restanten in een hoekje. De geur van de haas werd al snel minder overheersend. Wat voor een verassing zorgde. En het moest nog maar blijken of deze onaangenaam was of niet. Er was bezoek. Wolfie stond op en liep naar de deuropening. Hij stak zijn kop om de hoek en keek zijn bezoek neuraal in de ogen. Wolfie had het nog altijd niet zo heel erg op bezoek. En zeker niet als het bezoek ook nog eens niet onbekend was. "Ook hallo." Zei hij neutraal. Maar met een kleine ondertoon die waarschuwde dat hij geen zin had in veel commentaar en discussie.     
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyzo okt 19, 2014 12:48 pm




Shyra rilde. Niet van de temperatuur, die overigens prima was, maar ze had iemand geroken. Een bekend iemand. Een iemand waarmee de laatste ontmoeting niet helemaal juist was verlopen. Wolfie. De geur van de reu deed haar een beetje misselijk worden van de zenuwen. Ze wilde zo vreselijk graag weten of het goed met hem ging, na de brand die heel Serigala had verwoest. Maar ze was tegelijkertijd bang hoe Wolfie op haar zou reageren. Shyra schudde de gedachte van haarzelf af. Misschien was het dan zo dat Wolfie Shyra misschien zou haten. Shyra zou tenminste weten hoe het met hem ging. Langzaam kwam ze in beweging. De geur van een voormalige vriend volgend. Tijdens de wandel,ing begon het langzaam te schemeren. Empty Harbor natuurlijk. Door een hoofdpijn die maar niet wegging, kon Shyra zich minder goed concentreren dan normaal. "Ook hallo." hoorde Shyra uit het niets. Ze draaide zich naar het geluid om, en zag daar Wolfie staan in de deuropening van een oud pakhuis. "Hallo, Wolfie" zei Shyra schor. Ze schraapte haar keel, en keek naar de witte reu. "Ik wilde even weten hoe het met je ging, na wat er gebeurd is met Serigala." zei ze, ditkeer zonder een schorre stem.

[OoC;; Post vaalt;; Raar toetsenbord;; Sawry]
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie

Wolfie


Naam : Dore
Aantal berichten : 55

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Partner: x

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyma okt 20, 2014 7:03 pm

the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_PS




the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2 Wolfie the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2
I walk my own path



Bezoek. Het was niet bepaald een van zijn favoriete dingen in zijn leven. Al lag het er totaal aan wie er kwam. Wolfie keek de wolvin neutraal aan. Wat had zij voor reden om hem op te zoeken?! Shyra... hun laatste ontmoeting was niet bepaald hun beste geweest. Hij legde zijn oren een klein beetje naar achter. Als ze ruzie zocht kon ze dat krijgen ook!  "Ook hallo." Zei hij neutraal. Maar met een kleine ondertoon die waarschuwde dat hij geen zin had in veel commentaar en discussie. Als Shyra haar gelijk kwam halen was ze niet slim bezig. "Hallo, Wolfie"Sprak de wolvin schor. Hij vroeg zich af of er een reden was voor haar schorre stem. "Ik wilde even weten hoe het met je ging, na wat er gebeurd is met Serigala." Zei de wolvin plots. Wolfie keek haar verbaasd aan. Was ze dan niet meer kwaad op hem? Wat was er gebeurd? Hij keek even naar zijn been. Op het grotendeels genezen vlees groeide al weer een paart witte haartjes. Maar toch zag het er raar uit. Zo'n kaal been. Even keek hij van zijn been naar Shyra en weer terug. "Wel... redelijk." Mompelde hij. Vervolgens keek hij snel op. Zo snel dat het leek alsof hij schrok. Wat niet zo was. Hij besefte zich dat Shyra de brand ook had mee gemaakt. En hij had nog geen eens gevraagd hoe zij er van af was gekomen. "En jij? Hebt jij het er een beetje goed van af gemaakt?" Vroeg hij met al een stuk meer vriendelijkheid in zijn stem.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyma okt 20, 2014 7:31 pm




Tot Shyra's opluchting was Wolfie niet kwaad op haar, maar reageerde hij in tegenstelling juist verbaasd op haar vraag. Zo raar was dat toch niet? Wolfie keek naar zijn been, en Shyra kon nog net zien hoe er geen vacht op groeide. Er was vast wat mee gebeurd. Op ten minste zouden de haren weggeschroeit moeten zijn, maar dan zou er veel meer vacht op groeien dan er nu op groeit. "Wel... redelijk." mompelde Wolfie. Zijn woorden deden Shyra ontspannen. "En jij? Hebt jij het er een beetje goed van af gemaakt?" vroeg de witte reu, ditkeer wat vriendelijker. Shyra glimlachte zwakjes. "Ik raakte mijn stem kwijt, maar zoals je kunt horen, ik krijg hem weer terug." antwoordde zij. Even keek ze naar de lucht, om te zien of het ging regenen of niet. Nope. Dat trucje lukte haar nogsteeds niet. "Ik moet zeggen, het is goed om te zien dat je okay bent." zei Shyra tegen Wolfie. Ze meende wat ze zei. Het was goed om te zien dat niet iedereen die ze tegen kwam een verwonding had waar die persoon nogsteeds last van had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie

Wolfie


Naam : Dore
Aantal berichten : 55

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Partner: x

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyma okt 20, 2014 9:31 pm

the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_PS




the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2 Wolfie the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2
I walk my own path


Voor hij het doorhad waren Shyra en hij zowaar een gesprekje begonnen. Een goed verlopend gesprekje. Wolfie voelde zich vrij vereerd dat de wolvin vroeg hoe het met hem ging. "En jij? Hebt jij het er een beetje goed van af gemaakt?" Vroeg hij met al een stuk meer vriendelijkheid in zijn stem dan eerst. De wolvin glimlachte zwakjes.  "Ik raakte mijn stem kwijt, maar zoals je kunt horen, ik krijg hem weer terug." Vertelde ze. Gelukkig dat ze haar stem weer terug had. Wolfie was wel benieuwd hoe ze dat dan gedaan had. Mocht het hem een keer overkomen... De wolvin keek om hoog. Het was droog deze nacht. Iets wat niet vaak voorkwam in dit seizoen. "Ik moet zeggen, het is goed om te zien dat je okay bent."Zei Shyra. Wolfie keek haar perplex aan. Was het werkelijk Shyra die dit zei? Of droomde hij? Zins wanneer was het in haar opgekomen om aardig te doen? Had ze net als hem keuzes gemaakt? Blijkbaar... Het was hoe dan ook aardig van haar. Wolfie glimlachte. "Van het zelfde Shyra. Tenminste ik neem aan dat alles goed met je gaat? Wat is er zo ongeveer gebeurd in de tussentijd?" Vroeg hij nieuwsgierig maar ergens ook bezorgd. Het kon natuurlijk net zo goed zijn dat het helemaal niet zo goed ging met de wolvin. Ergens wist hij niet zins wanneer hij daar iets om gaf. Maar Wolfie wist wel dat hij dat deed. Het klonk vast raar om Shyra een vriendin te noemen. Hij was er ook niet zeker van of dat het geval was. Maar helpen als hij dat kon en als dat nodig was wilde hij wel. Daarbij wilde hij best weten wat de wolvin zo al had meegemaakt. Mits zij dat zelf ook wilde vertellen natuurlijk. Misschien zou dat verhaal weer wat kleine dingen voor hem kunnen ophelderen. Het was een en al twijfel geweest maar Wolfie vond het bezoek tot nu toe totaal niet erg.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyma okt 20, 2014 10:47 pm




Wolfie leek een beetje overdonderd bij het horen van Shyra's woorden, maar toch glimlachte hij naar haar. "Van het zelfde Shyra. Tenminste ik neem aan dat alles goed met je gaat? Wat is er zo ongeveer gebeurd in de tussentijd?" vroeg de reu nieuwsgierig, maar met een kleine bezorgde ondertoon. Shyra glimlachte naar Wolfie en dacht na. Wat was er allemaal gebeurd? Een betere vraag zou zijn wat er nou niet gebeurd was. "Wat ik weet gaat alles goed, alleen ben ik op het moment gekomen dat er bepaalde beslissingen moeten worden genomen." antwoordde Shyra, waarna ze weer verder dacht over wat er allemaal gebeurd zou zijn.  "En wat is er niet gebeurd... Mijn geheugen over wat er voor de bosbrand allemaal is gebeurd is niet zo goed meer, moet ik zeggen." zei Shyra weer, verder nadenkend. "Het enige wat ik kan bedenken na de brand is dat er veel wolven het overleeft hebben en naar Infinity zijn gekomen, en dat Safrijn en Digo twee pups hebben." glimlachte ze. Ze had in de tussen tijd er twee pleegbroertjes bij gekregen. Een heette Kylan, dat was echt een klein schatje. Maar de ander had ze nog niet eens ontmoet, laatstaan dat ze zijn naam wist. Shyra was daar erg teleurgesteld in. Ook toen Kylan zei dat hij nog nooit gehoord had van een 'Shyra', was ze niet echt blij. Ze bedoelde maar, vertel dan op ten minst dat hij een pleegzus had. En ook moest Shyra helemaal zelf achter de namen van de pups komen. "Hoe lang was het ook al weer geleden?" vroeg Shyra toen, doelend op hun laatste gesprek. Het zou haar helpen bij het beantwoorden van Wolfie's vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie

Wolfie


Naam : Dore
Aantal berichten : 55

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Partner: x

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptydi okt 21, 2014 7:33 pm

the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_PS




       
the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2 Wolfie the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2
       I walk my own path

       

Hij was benieuwd wat de wolvin in de tussentijd zo al had gemaakt. En dus vroeg hij er naar. En dat niet alleen. Er had en bezorgde ondertoon in zijn stem gezeten bij het stellen van de vraag. Wolfie vroeg zich ook af of het wel echt goed met haar ging. Al kon hij niet plaatsen waarom. De twee hadden nu niet bepaald een vriendelijk verleden met elkaar. En dus ook geen enkele reden om elkaar aardig te vinden , laat staan iets om ook maar iets om elkaar te geven. En toch gebeurde het. Ze hadden een best aardig gesprekje zo. Totaal niet vijandig. Misschien kwam het doordat ze beide hun ervaringen zo weinig met andere konden delen? Wolfie niet omdat er geen andere waren om ze mee te delen en Shyra een tijdje niet omdat ze haar stem kwijt was geraakt. Al wist hij niet hoe moeilijk of makkelijk deze wolvin iets met haar vrienden deelde. Ach... aan de andere kant. Zij had tenminste nog vrienden om het mee te delen. Het zal dus vast wel mee vallen. "Wat ik weet gaat alles goed, alleen ben ik op het moment gekomen dat er bepaalde beslissingen moeten worden genomen."Vertelde de wolvin. Wolfie knikte even. Mooi dus dat het goed ging. Maar... wat zou ze bedoelen met die beslissingen? Even schudden hij zijn kop. Gek was hij. Het zou verboden moeten worden! Hoe haalde hij het in zijn kop een soort van te hopen dat ze bij de Tundra Pack weg te gaan. Of dat de pack niet meer zou bestaan. Was het dan echt zo erg dat hij voor nu even een van de weinige alleen levende was van dit gebied? Als hij het er moeilijk mee had kon hij toch gewoon weg gaan? Precies! Hij mocht dat niet denken. Dat was schoftelijk! En toch , er was iets anders aan Shyra. Ten eerste trapte ze niet op zijn feiten. Waarmee hij bedoelde dat ze dat wat hij in het verleden had gedaan even met rust leek te laten. Ze was uiterst kalm en antwoorden rustig op zijn vragen. Het zou hem bijna het gevoel geven dat ze niet meer kwaad op hem was en dat ze , vrienden waren? "Het enige wat ik kan bedenken na de brand is dat er veel wolven het overleeft hebben en naar Infinity zijn gekomen, en dat Safrijn en Digo twee pups hebben."Vertelde Shyra verder. Wolfie glimlachten. Hij was blij dat de meeste het hadden overleefd. Blij voor Shyra , blij voor hen. Blij dat ze elkaar weer gevonden hadden. Zelf zou hij wel altijd een alleen rijzende witte reu blijven. Die gedachten was pijnlijk maar niets meer de realiteit. Digo en Safrijn pups. Wolfie kon het zich haast niet voorstellen. Digo zo'n oude knakker nu nog pups? Maar hij was blij voor ze. Nu konden ze de roedel her stichten. En zou alles weer vrolijk verder gaan. "Hoe lang was het ook al weer geleden?" Vroeg de wolvin plots. Wolfie keek op. Hij dacht te weten waar ze het over had. Zijn ijsblauwe ogen wierpen haar een verbaasde blik toe. " Ik denk een jaar. En een paar maanden... Niet meer dan drie. Tenminste zo voelt het voor mij. Het kan natuurlijk ook dichterbij zijn" Langzaam stierf zijn stem weg. Van binnen voelde het alsof hij levend uit elkaar getrokken werd. Hij wist al zo lang niet meer wat hij aan moest met zich zelf. Wie hij was. Wie zijn vrienden waren. Wolfie was niet neutraal. Hij had vrienden aan beide kanten en flipte vaker van levensinstelling dan een puck bij air hockey heen en weer ging. Maar wat hij had gedaan in het verleden... Hij wist dat hij een grote ongeluksmaganeet was. En dat het leven niets anders deed dan hem neer halen. Maar ongelooflijk zeg , hij had andere hun leven ook flink weten te verkloten. Het duurde niets lang of er rolde een paar tranen over zijn snuit. Wolfie keek Shyra met een smekende blik aan. Een blik alsof hij zijn laatste hoop had op gegeven. "Het spijt me zo van wat ik jullie heb aangedaan. Ik weet dat je hier niets aan hebt. Maar weet iniedergeval dat ik er niet trots op ben. Ik vind me zelf echt een klootzak weet je." Zei hij schor van verdriet.
       
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptydi okt 21, 2014 7:58 pm




Wolfie leek verbaasd om haar vraag, maar antwoordde toch.  " Ik denk een jaar. En een paar maanden... Niet meer dan drie. Tenminste zo voelt het voor mij. Het kan natuurlijk ook dichterbij zijn" Shyra keek hem bezorgd aan toen zijn stem langzaam afstierf. Shyra zag dat Wolfie huilde, maar wist niet goed wat ze moest doen. Had ze wat verkeerds gezegd? Had ze verkeerde herinneringen opgehaald? Net toen Shyra wilde vragen of het goed met hem ging, keek hij haar smekend aan.  "Het spijt me zo van wat ik jullie heb aangedaan. Ik weet dat je hier niets aan hebt. Maar weet iniedergeval dat ik er niet trots op ben. Ik vind me zelf echt een klootzak weet je." Shyra beet op haar lip. Op dit moment wenste ze dat ze Triell's gave had om altijd precies het juiste te zeggen. Gewoon, precies wat ze nodig had. Maar wat Wolfie gedaan had, was zo lang geleden, dat Shyra het zelf nog amper herinnerde. Wacht. Aruba. Hij had Aruba aangevallen. Aruba was Shyra's beste vriendin geweest,maar toch vreesde Shyra dat ze uitelkaar gegroeid waren. "Wolfie.." probeerde Shyra. Troosten was nooit haar beste punt geweest. Ze kon duidelijk zien dat Wolfie alles meende wat hij zei. "Ik weet dat je er vreselijk veel spijt van hebt.. Ik aanvaard je excuses.." zei Shyra. Ze deed haar best om Wolfie te laten stoppen met huilen. "Maar ik heb eigenlijk nooit jouw kant van het verhaal gehoord.. Zou ik dat mogen horen? Alsjeblieft?" vroeg Shyra. Ze wilde graag ook Wolfie's kant van het verhaal horen, zodat hij wat minder als de slechte gast kon worden uitgebeeld. Ook wist Shyra, dat over problemen praten enorm kon opluchten. Daar had zij Triell voor. Waar was Triell eigenlijk? De laatste keer dat ze de reu had gezien, was hij er niet zo best aan toe. Shyra schudde het van haar af. Later zou ze zich zorgen maken over Triell, nu had Wolfie haar nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie

Wolfie


Naam : Dore
Aantal berichten : 55

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Partner: x

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyza okt 25, 2014 3:56 pm

the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_PS




   
the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2 Wolfie the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2
   I walk my own path

   

Hij had het van te voren echt niet zo geplant maar toen Shyra begon over hun laatste ontmoeting. . . Blijkbaar raakte het hem meer dan hij had verwacht. Zaten de gebeurtenissen nog diep in zijn geheugen. En drukte er nog altijd een groot schuld gevoel op zijn schouders. "Het spijt me zo van wat ik jullie heb aangedaan. Ik weet dat je hier niets aan hebt. Maar weet iniedergeval dat ik er niet trots op ben. Ik vind me zelf echt een klootzak weet je." Snikte hij. Hij durfde de wolvin niet meer aan te kijken. Ze haten hem! Hij wist het zeker. Ze haten hem allemaal. En ze hadden er alle recht toe. "Wolfie.." Gek genoeg klonk het vriendelijk. Was de wolvin niet kwaad op hem? "Ik weet dat je er vreselijk veel spijt van hebt.. Ik aanvaard je excuses.."Vervolgde ze. Verbijsterd keek hij haar aan. Meende ze wat ze zei? Vergaf ze hem? Eigenlijk kon hij het zich niet voorstellen. Maar als ze het zelf zei , dan zou het wel zo moeten zijn. Wolfie was gestopt met snikken. Zijn verbazing over haar antwoord had al zijn verdriet van daarnet op zij gezet. "Maar ik heb eigenlijk nooit jouw kant van het verhaal gehoord.. Zou ik dat mogen horen? Alsjeblieft?" Vroeg de wolvin. Wolfie staarde haar ongelovig aan. Ze was nu al de tweede die het vroeg? Waarom was nu met moment pas gekomen dat ze het allemaal wilde weten? Hoe dan ook , hij had er niets op tegen haar de waarheid te vertellen. En besloot het zelfde te zeggen als hij Triell had verteld omdat er anders nog wel eens verwarring kon ontstaan. "Om het kort te houden. Ik heb Aruba aangevallen. Niet met opzet. Ik sliep en ze liet me schrikken. Niet zomaar. Maar echt schrikken. Zodanig dat ik terug viel in een flash back. Blijkbaar heb ik me zelf in die waan van angst verdedigt en haar verwond." Vertelde hij. Want zo was het echt gegaan. En de meeste dachten gewoon nog altijd dat hij haar met opzet verwond zou hebben. "Je snapt natuurlijk wel dat ik als ik al terug gekomen zou zijn verbannen zou worden. En dus kwam ik niet terug." Als het daarmee klaar had hij het nog niet eens zo erg gevonden. Dan was het gewoon zijn eigen keuzen geweest. En had hij nog terug kunnen keren. Maar dat was niet het geval geweest. "En alsof het niet veel erger kon kwam ik Mindo tegen. Kreeg ruzie met haar. En kon daarna al helemaal nooit weer terug komen." Even keek hij bedenkelijk. "Later heeft ze de pack verteld dat ik dood zou zijn. Ik heb geen idee waarom. Maar ik vind dat ook wel prima hoor. Dan komt tenminste voorlopig niemand me zoeken." Sloot hij zijn korte uitleg af. En glimlachte naar Shyra. Nu was zij hem dus blijkbaar wel komen zoeken. Maar na alles wat er gebeurd was zou hij wel even twee keer na denken voor hij zo maar weer bij een pack zou gaan. In de Tundra pack was hij er vrij wel zeker van overtuigd zich er nooit meer te kunnen settelen. Aangezien hij ook goed bevriend was met de vijand. Hij vroeg zich nog altijd af waar Amy uit ging en hoopte haar ooit nog een keer tegen te komen. Kalm keek hij de wolvin aan wachtende op een antwoord.
   
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyza okt 25, 2014 5:04 pm




Wolfie staarde haar ongelovig aan, maar vertelde zijn verhaal toch. "Om het kort te houden. Ik heb Aruba aangevallen. Niet met opzet. Ik sliep en ze liet me schrikken. Niet zomaar. Maar echt schrikken. Zodanig dat ik terug viel in een flash back. Blijkbaar heb ik me zelf in die waan van angst verdedigt en haar verwond." vertelde Wolfie. Shyra knikte. Als dat zo gebeurd was, snapte ze dat het alleen uit verdediging was. "Je snapt natuurlijk wel dat ik als ik al terug gekomen zou zijn verbannen zou worden. En dus kwam ik niet terug." Shyra snapte dat Wolfie dat gedacht zou hebben, maar verbanning om die reden zou onnodig zijn geweest. "En alsof het niet veel erger kon kwam ik Mindo tegen. Kreeg ruzie met haar. En kon daarna al helemaal nooit weer terug komen." Shyra knikte weer. Hij had dus ruzie gehad met Mindo. "Later heeft ze de pack verteld dat ik dood zou zijn. Ik heb geen idee waarom. Maar ik vind dat ook wel prima hoor. Dan komt tenminste voorlopig niemand me zoeken." Na die woorden glimlachte Wolfie naar Shyra, en wachtte kalm op haar antwoord. Shyra was allang blij dat de wolf gestopt was met huilen, dus zij glimlachte gewoon terug. "Sorry dat ik je wel kwam zoeken." zei Shyra, nadat ze Wolfie had horen zeggen dat hij het fijn had gevonden dat er niemand naar hem kwam zoeken. "Ik twijfel erover om de roedel te verlaten, waarschijnlijk ga ik eruit. Ik denk dat het tijd is om uit het nest te gaan, ik bedoel gewoon, ik ben nu al bijna twee jaar bij Safrijn en de TTP. Lijkt me tijd, niet?" zei Shyra, zonder zich op Wolfie te focussen. "Het is niet dat ik niet waardeer wat Safrijn allemaal voor mij gedaan heeft, integendeel, en dat maakt het juist zo lastig. Misschien start ik wel gewoon voor mij zelf.." Shyra stopte met praten, en keek naar Wolfie. Geschokt dat ze al haar gedachte ineens hard op zei. "Sorry.. Jij wilt hier waarschijnlijk helemaal niks mee te maken hebben.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie

Wolfie


Naam : Dore
Aantal berichten : 55

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Partner: x

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyza nov 01, 2014 10:30 pm

the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_PS




   
the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2 Wolfie the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2
   I walk my own path

   
Wolfie hand zich er over verbaasd dat Shyra zijn excuses had geaccepteerd. Er vanuit zijn standpunt van uitgaande dat iedereen nog altijd kwaad om hem was. Nog veel verbaasder was hij toen ze vroeg of hij zijn kant van het verhaal wilde vertellen. Zijn kant... Dat was iets dat lange tijd niet had bestaan. Er was maar een verhaal geweest. Hij was lange tijd een onzichtbaar persoon geweest. Denkende dat dat was wat hij wilde. Niet meer bestaan onder de gene die hem hadden gekend. Maar dat bleek niet de oplossing te zijn. Het had hem alleen maar pijn gedaan. Hij was er zwak en onzeker door geworden. "Sorry dat ik je wel kwam zoeken."Zei Shyra. Wolfie keek op. "Oh... geeft niet. Zo bedoelde ik het niet." Stamelde hij. Het niet als een verwijd bedoeld te hebben. Om eerlijk te zijn vond hij deze ontmoeting alles behalve vervelend. Het had hem juist goed gedaan zijn verhaal te kunnen doen. "Ik twijfel erover om de roedel te verlaten, waarschijnlijk ga ik eruit. Ik denk dat het tijd is om uit het nest te gaan, ik bedoel gewoon, ik ben nu al bijna twee jaar bij Safrijn en de TTP. Lijkt me tijd, niet?" Hoorde hij de wolvin zeggen. Wolfie keek haar neutraal aan. Niet onvriendelijk , meer onpartijdig. Het was haar keuzen. Ondanks dat hij er verbaast over was. Hij kende Shyra niet echt goed. Het wist niet of hij blij mocht zijn als ze wel ging. Niet blij dat ze weg ging maar meer omdat ze haar eigen vrijheid zou hebben gevonden. "Het is niet dat ik niet waardeer wat Safrijn allemaal voor mij gedaan heeft, integendeel, en dat maakt het juist zo lastig. Misschien start ik wel gewoon voor mij zelf.."Voor haar zelf? Bedoelde ze een eigen pack? Plots keek de wolvin hem geschrokken aan. "Sorry.. Jij wilt hier waarschijnlijk helemaal niks mee te maken hebben.."Zei ze. "Natuurlijk wel. Ik bedoel als ik mijn verhaal mocht vertellen dan jij het jouwe ook." Zei hij. En glimlachte vriendelijk. Hij wilde er best over mee denken. Als zij dat toestond. Hij zat natuurlijk nog altijd in een lastige positie om geheel onpartijdig advies te geven. "Voor je zelf starten , bedoel je dan een eigen pack?" Vroeg hij nieuwsgierig. En keek haar vragend aan.
   
   
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyzo nov 02, 2014 7:29 pm




Shyra was niet zeker of Wolfie goed zou reageren of niet. Hij had er immers niet mee te maken, en het zou hem waarschijnlijk ook niet kunnen schelen. "Natuurlijk wel. Ik bedoel als ik mijn verhaal mocht vertellen dan jij het jouwe ook." zei Wolfie, hij glimlachte vriendelijk naar Shyra. Een glimlach. Hoeveel zei een glimlach nou? Het kon zo een leugen zijn, maar ook een teken van vriendschappelijkheid. Shyra knikte. Ze zou vertellen waar ze mee zat. Een verhaal voor een verhaal, dat leek eerlijk. "Voor je zelf starten , bedoel je dan een eigen pack?" vroeg Wolfie. Shyra dacht na. Wat bedoelde ze daar eigenlijk mee? "Misschien.. Ik weet het nog niet zeker. Het zou me heerlijk lijken om een roedel te hebben, een plek waar wolven zich thuis kunnen voelen." antwoordde Shyra op Wolfie's vraag. "Het zou een roedel worden die zich vooral bezig houdt met heel Infinity, in de plaats van alleen zijn leden. Niet dat de leden de aandacht die zij nodig hebben niet zouden krijgen." Even keek Shyra naar Wolfie, om zijn reactie te controleren. "Maar wat me tegen houdt, zijn mijn vrienden en familie in the Tundra Pack. Ik heb ze mijn trouw gezworen. Maar misschien is het wel tijd om die eed wat aan te passen. Hoewel, Safrijn is mijn pleegmoeder. Hoe zou ik degene die mij hulp heeft aangeboden toen ik dat nodig had nou kunnen verlaten? Hoewel, het is niet alsof het echt Safrijn was die mij hielp als ik dat nodig had. Meestal was het gewoon een random lid uit the Tundra Pack.." legde Shyra uit. God, wat hield the Tundra Pack haar eigenlijk tegen. Als ze eruit zou stappen, zou Shyra een stuk meer kansen krijgen in haar leven. Kansen die haar als Inventor niet eens voorgelegd zouden worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie

Wolfie


Naam : Dore
Aantal berichten : 55

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Partner: x

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyzo nov 09, 2014 6:15 pm

the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_PS




   
the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2 Wolfie the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2
   I walk my own path

   

Shyra begon te vertellen over dat ze er niet zo zeker van was zelf nog in de TTP te zullen blijven. Echter kapte ze haar uitspraak van gedachten al snel ruw af. Met de veronderstelling dat hij er toch niets van zou willen weten. Maar dat wilde Wolfie juist wel. Als hij iets terug kon doen voor haar dan graag. "Natuurlijk wel. Ik bedoel als ik mijn verhaal mocht vertellen dan jij het jouwe ook." Zei hij met een vriendelijke glimlach. Hij vroeg zich af wat Shyra nu precies bedoelde. Hij zou haar graag beter begrijpen zodat hij met haar mee kon denken. Als ze dat ook zelf wilde natuurlijk.  "Voor je zelf starten , bedoel je dan een eigen pack?" Vroeg hij nieuwsgierig. En keek haar vragend aan. "Misschien.. Ik weet het nog niet zeker. Het zou me heerlijk lijken om een roedel te hebben, een plek waar wolven zich thuis kunnen voelen."Was het antwoord. Wolfie knikte even. Van hem mocht ze. Als haar dat gelukkig maakte moest ze het zeker doen. Het zou belachelijk zijn als het van de TTP niet mocht. Maar dat verwachte hij ook niet van de pack. Die zat namelijk heel anders in zijn geheugen. HIJ was weg gegaan. Met de pack zelf was niet zo veel mis geweest. Het was zijn plek niet geweest. Maar dat lag dan aan hem. Niet aan de pack zelf. "Het zou een roedel worden die zich vooral bezig houdt met heel Infinity, in de plaats van alleen zijn leden. Niet dat de leden de aandacht die zij nodig hebben niet zouden krijgen."Steeds geïnteresseerder luisterde hij mee. Een pack die er was voor het hele gebied? Geen oorlog , geen spel om de macht. Gewoon er zijn voor elkaar. En voor het gebied. Dat was geweldig!
"Maar wat me tegen houdt, zijn mijn vrienden en familie in the Tundra Pack. Ik heb ze mijn trouw gezworen. Maar misschien is het wel tijd om die eed wat aan te passen. Hoewel, Safrijn is mijn pleegmoeder. Hoe zou ik degene die mij hulp heeft aangeboden toen ik dat nodig had nou kunnen verlaten? Hoewel, het is niet alsof het echt Safrijn was die mij hielp als ik dat nodig had. Meestal was het gewoon een random lid uit the Tundra Pack.." legde Shyra uit. Wolfie herhaalde wat ze gezegd had een paar keer in zijn gedachten. "Ik denk dat je wel het recht hebt om een eigen pack op te richten als je dat echt wilt. Het is niet de bedoeling dat je voor eeuwig afhankelijk van ze bent. Op een dag gaan ze..." Hij brak zijn zin af. Dood. Op en dag zouden ze dood gaan. En dan? Dan had de wolvin niet meer de kans om ze te vragen of ze het erg vonden als ze de TTP zou gaan verlaten.  En dat zat ze muur vast. Maar dat haar zeggen? Nee , dat zou wreed zijn. "Hoe dan ook , ik vind dat als je ze inlicht over waar je mee zit en ze dat goed uitlegt. Je een goede reden hebt om de pack te verlaten. En dat dat dus ook zou moeten kunnen." Zei hij. Ergens en beetje kwaad op zich zelf dat hij bijna over de dood van enkele TTP leden was begonnen. "Daarbij vind ik je ideeën voor de pack meer dan geweldig!" Vervolgde hij vrolijk. En kwispelde zachtjes. Hij zou zelf niet zo snel weer in een pack gaan. Vanwege de nare ervaringen en dat hij het leven in een pack niet gewend was. Maar de ideeën waren zeer goed. En als hij een ander verleden had gehad was hij er misschien nog bij gegaan ook. Misschien... most hij zich maar eens over het verleden heen zetten. Iets nieuws proberen ?  
   
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyma nov 24, 2014 7:11 pm




"Ik denk dat je wel het recht hebt om een eigen pack op te richten als je dat echt wilt. Het is niet de bedoeling dat je voor eeuwig afhankelijk van ze bent. Op een dag gaan ze..." Dood. Shyra keek even weg bij de gedachte. De roedel die haar zo lang zo goed verzorgd had, dood. Ze dacht er liever niet aan. Al wist ze wel dat ze niet lang zou rouwen over de meeste leden. Maar een paar zouden voor altijd in haar hoofd rond blijven spoken. Triell vooral. Hij had Shyra zo vreselijk vaak geholpen, dat ze vaak dacht, of wist, dat ze zo'n goede vriend helemaal niet verdiende. "Hoe dan ook , ik vind dat als je ze inlicht over waar je mee zit en ze dat goed uitlegt. Je een goede reden hebt om de pack te verlaten. En dat dat dus ook zou moeten kunnen." Shyra knikte. Wolfie had daar gelijk in. Maar dat was ze al van plan te doen. "Daarbij vind ik je ideeën voor de pack meer dan geweldig!" zei Wolfie vrolijk. Shyra glimlachte op zijn woorden. Ze keek hem dankbaar aan. "Dankjewel, Wolfie. Het doet me erg goed om te horen dat in ieder geval 1 wolf dat vind." Even zonk Shyra weer in haar gedachten. Een roedel, ja, ze zou het zeker aan kunnen. Ze had al een aantal leuke ideeën voor activiteiten in haar hoofd. Hopelijk zouden er meerdere wolven in Infinity haar ideeën goed vinden.

[flut, I know]
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie

Wolfie


Naam : Dore
Aantal berichten : 55

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Partner: x

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptydo dec 18, 2014 6:45 pm

the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_PS




   
the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2 Wolfie the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2
   I walk my own path

   
Het was misschien moeilijk geweest om te horen. Maar toch had hij het gezegd. Ooit zouden de oudste leden van de pack dood. En dus kon ze het beter nu vragen , voor het te laat was. Wolfie was opgelucht dat Shyra zijn argumenten niet afkeurde. En naarmate het gesprek vorderde deste nieuwsgieriger hij werd naar de pack. "Daarbij vind ik je ideeën voor de pack meer dan geweldig!" Zei hij vrolijk. Shyra glimlachte. "Dankjewel, Wolfie. Het doet me erg goed om te horen dat in ieder geval 1 wolf dat vind." Zei ze. Wolfie keek haar verbaasd aan. Echt , pas een? Dat kon hij maar nauwelijks geloven. Ondanks dat hij nog geen informatie wist over de pack , Shyra wekte bij hem de indruk op een goed thuis voor velen te zullen creëren. "Pas een wolf?! Ik weet haast zeker dat het er snel meer zullen worden." Zei hij en glimlachte naar haar. Waarbij zijn staart zacht heen en weer zwaaide. Een echt thuis... Hij zou er zeker nog eens over na denken. En waarschijnlijk zouden ze elkaar binnenkort weer zien. Dat wist hij eigenlijk wel zeker. "Wanner ben je van plan leden te werven?"Vroeg hij nieuwsgierig. Met een vrolijke glinstering in zijn ogen. En een kleine grijns op zijn snuit kon verraden wat hij van plan was.
   
   
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyza dec 20, 2014 7:58 pm




Shyra gaf Wolfie een dankbare glimlach. Het voelde goed dat er in ieder geval iemand was die achter haar ideeën stond.  "Pas een wolf?! Ik weet haast zeker dat het er snel meer zullen worden." glimlachte de witte reu, waarbij zijn staart zachtjes begon te kwispelen.  "Wanneer ben je van plan leden te werven?" vroeg hij nieuwsgierig. Wolfie had een glinstering in zijn ogen, en de grijns op zijn lippen vertelden al een beetje wat hij van plan was te doen. Shyra glimlachte, en ook haar staart bewoog zachtjes heen en weer. "Dat weet ik nog niet. Het heeft geen haast, natuurlijk, maar ik hoop zo snel mogelijk. Waarschijnlijk als ik alles goed geregeld heb. Ik kan natuurlijk geen roedel starten zonder regels en rangen." legde Shyra uit met een glimlach.

[als ik een post meerdere keren moet typen, faalt hij echt enorm >.<]
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie

Wolfie


Naam : Dore
Aantal berichten : 55

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Partner: x

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyma dec 22, 2014 9:39 pm

the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_PS




the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2 Wolfie the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2
I walk my own path



Shyra leek blij te zijn met zijn complimentjes. Gelukkig maar. Het was eigen best lang gelden dat Wolfie iemand had zien lachen. Het deed hem goed. Hij kwispelde uitbundig. Ze hadden het zowaar over een mogelijk toekomstig thuis. Wie had ooit gedacht dat het ooit nog eens zo ver zou komen? Een echt thuis , een doel. Wolfie keek er naar uit. Het gaf hem nieuwe energie. Shyra kwispelde ook. En omdat zij kwispelde kwispelde hij ook al meer. "Dat weet ik nog niet. Het heeft geen haast, natuurlijk, maar ik hoop zo snel mogelijk. Waarschijnlijk als ik alles goed geregeld heb. Ik kan natuurlijk geen roedel starten zonder regels en rangen."Vertelde Shyra als antwoord op zijn vraag, zijn plan. Hij knikte. Daar had ze natuurlijk wel gelijk in. Eerst alles op orde , pas dan konden er leden komen. "Als ik je ook maar ergens mee kan helpen dan graag!" Zei enthousiast. Het kwispelde nog meer dan eerst. Hij wilde o zo graag dat dit waarheid werd. Hij zou zich vol inzetten voor alles wat er vanuit deze hoek op zijn pat zou komen. Hij zou een actief en trouw lid worden. Hopelijk waren er al snel nadere leden. Vrienden en famillie om zich heen. Ow , wat had hij dat eigenlijk gemist! Niet normaal gewoon. Het was eigenlijk ook wel heel bijzonder dat, deze wolvin hier zo voor hem stond, deze kans om zijn leven weer in rechten banen te lijden voor hem aan het  creëren was. Wolfie was haar dan ook ontelbaar dankbaar. Dat wist de wolvin nog niet , maar o daar zou ze snel achter komen. Het respect voor haar lag bij hem nu al zeer hoog. Als het haar lukte op de pack te maken dan zou dat alleen nog maar meer worden.

~ niet m'n beste post ooit , laptop viel 5 keer uit in 30 min ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptywo dec 24, 2014 2:23 pm




Wolfie knikte, en kwispelde uitbundig. "Als ik je ook maar ergens mee kan helpen dan graag!" Zijn stem klonk erg enthousiast, en Shyra's glimlach werd nog breder. Als Wolfie zich aan wilde melden, was hij meer dan welkom. "Dankjewel Wolfie," zei Shyra oprecht. "Ik zou nu eigenlijk weer moeten gaan, omdat ik nog zoveel te doen heb, maar hopelijk zie ik je later nog eens." Er was nog zo vreselijk veel te doen. Rangen verzinnen bijvoorbeeld, ze wilde niet de rangen simpel en normaal doen, zoals Alpha, Bèta, ect. Ze zou er een andere naam voor verzinnen, maar ze was nog steeds niet tevreden over de naam voor de alpha. Ook wist ze nog steeds niet of ze alle regels al had, wat als ze wat belangrijks miste?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie

Wolfie


Naam : Dore
Aantal berichten : 55

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Partner: x

the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Emptyza jan 31, 2015 4:44 pm

the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_PS




the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2 Wolfie the old 'good' times [Shyra ] Wolfie1_Snowflake2
I walk my own path



Wolfie was meer dan enthousiast over de pack die Shyra wilde creëren. Het zou een toekomst voor hem kunnen betekenen. Niet dat hij de bedoeling had van dit idee te willen profiteren. Hij wilde zich er alleen voor inzetten zodat hij weer een doel had in zijn totaal losgeslagen leven. Wolfie zou voortaan als een werktuig functioneren dat er alleen nog maar op gebrand was zijn doelen : het helpen van anderen , te voltooien. Hij zelf telde niet meer mee. Dat deed hij eigenlijk al heel lang niet meer. Maar voorheen deed hij niets nuttigs en was zijn leven maar leeg. Leven voor andere zou zijn nieuwe doel zijn voortaan. Hopelijk zou het wat meer licht brengen in zijn duistere wereldje.  "Dankjewel Wolfie," De woorden maakte dat hij zich vrolijk voelde. Het was geweldig om een bedankje te krijgen! Dat zou dus gaan zorgen voor het licht! Wolfie kwispelde zachtjes.  "Ik zou nu eigenlijk weer moeten gaan, omdat ik nog zoveel te doen heb, maar hopelijk zie ik je later nog eens." Haalde de wolvin hem uit zijn gedachten. Hij knikte even. "Is goed , mocht je me nodig hebben dan zwerf ik vaak in de wat koudere gebieden rond." Zei hij en gaf een kort knikje naar het Noorden.

Tevreden liep hij terug naar zijn schuilplaats. Hier zou hij echter niet lang blijven. Hij zou naar het Noorden gaan , zo als beloofd. Wolfie had er vertrouwen in dat de pack tot stand zou gaan komen. En waar nodig zou hij helpen. Wolfie ging weer op zijn oude plaatsje liggen in het vervallen geval. Tevreden sloot hij zijn ogen. Deze dag had hem eigenlijk best uitgeput. Slapen was waarschijnlijk niet eens zo'n slecht idee. Aangezien hij morgen weer vroeg op moest. Al snel viel hij in slaap. Dromende over het Noorden en de Pack...

( Topic uit?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





the old 'good' times [Shyra ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the old 'good' times [Shyra ]   the old 'good' times [Shyra ] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
the old 'good' times [Shyra ]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Calm times [Decim]
» Can you make me see the old times ? [ Kylan]
» Sometimes it's just too cold to be alone [Shyra]
» We're not what we used to be, aren't we? >Shyra<
» StUcK (Shyra)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: A M B E R - A R E A :: » RAGING SEA :: » EMPTY HARBOR-
Ga naar: