Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 StUcK (Shyra)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

StUcK (Shyra) Empty
BerichtOnderwerp: StUcK (Shyra)   StUcK (Shyra) Emptywo okt 08, 2014 8:24 pm

Voor wat de duizendste keer leek zakte hij door zijn achterpoot. Een pijnscheut trok door hem heen en hij kreunde even. Echter herstelde hij zichzelf snel, niet willend dat de pup waarmee hij aan vast zat het door had. Hij was tijdens de brand bijna zijn rechterachterpoot kwijt geweest, als deze wolvin hem niet had geholpen. Al zou hij dat nooit toegeven. Het was onmisbaar dat ze een tundra pack lid was. En god, hoe haatte hij die. Echter kwam hij haar nu bijzonder goed uit, want hoewel hij alles aan haar gezelschap verafschuwde, was zij de rede dat hij in leven was. Toen zijn rechterachterpoot vast kwam te zitten tussen een brandende tak en de grond had zij hem geholpen. En sindsdien joeg ze voor hem, omdat zijn verminkte achterpoot het hem niet toeliet het zelf te doen. Veel over haar wist hij niet, hij vond het al heel wat dat hij haar naam nog wist. Shiera, toch? Nee, Shara... shit
Hoewel hij het nooit zou toegeven was hij blij met haar aanwezigheid, ze was er altijd. En hoewel Emilia vele malen anders was geweest, de vacht van deze wolvin had dezelfde tinten. Hij vond comfort in haar gezelschap. En Haat had dat door, oh zeker had hij dat. Hij was dan ook degene die er voor zorgde dat hij zich als een hufter tegen haar gedroeg. En niet zo'n beetje ook.
"Ik zie daar een soort grot, daar gaan we rusten. Er hangt regen in de lucht"Zei hij met een wat korrelige stem. Hij zei niet veel de laatste tijd, en zij deed dat ook niet. Op kijkend tegen de klim begon hij toch, ze liepen nu al lang en zijn poot brandde als de pest. Wat er precies met zijn ledemaat aan de hand was wist hij niet, hij was te koppig om Sha-...Shyra? ja! dat was het! toch? ach, om haar te vragen of zij het wist.

Na even kwamen ze aan bij een of ander bouwsel van de mensen. Zijn blik verharde even, mensen. Als hier mensen waren... Hoe graag hij hen allen ze willen vermoorden. Zij die hem zijn onschuld hadden ontnomen. Zij die Emilia hadden afgepakt. Ze moesten dood, er was geen ander lot voor hun bestemd. Onwillig gromde hij. "Mensen" bromde hij woedend terwijl hij hun bijzondere bouwwerk binnen stapte. Hij haatte ze zelfs nog meer dan de goedste goedzak.
De reu liet zichzelf op de koude grond vallen en maakte het zichzelf ietwat gemakkelijk. Hij hield de jonge wolvin in de gaten, aan de ene kant hopend dat ze een gesprek zou aanknopen, aan de andere kant hopend dat ze haar muil hield. Het was altijd een tweestrijd in zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

StUcK (Shyra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: StUcK (Shyra)   StUcK (Shyra) Emptyzo okt 12, 2014 10:01 am



Shyra zuchtte onmerkbaar. Wat was hij toch weer koppig. Ze had gezien dat hij weer eens door zijn poot zakte, maar aangezien hij zijn best had gedaan om het te verbergen deed Shyra net alsof ze het niet gezien had. Eerlijk gezegd, had Shyra nooit gedacht dat ze hem zou helpen. Maar dingen liepen meestal anders dan dat ze ze had geplant. Sam. Eerder alpha van the Kuolema, had zijn poot verwond tijdens de brand. En daar was Shyra. Een voormalig Tundra Pack-lid, en pleegpup van haar alpha. Ze wist donders goed dat een van de regels 'We zijn geen vrienden met slechte wolven' was geweest. Maar toch had ze die regel misschien al een beetje gebroken. Tristan. Hij tenminste deels slecht geweest, dat moest wel als hij the Kuolema wilde joinen, leek Shyra. "Ik zie daar een soort grot, daar gaan we rusten. Er hangt regen in de lucht" Shyra grijnsde toen ze de woorden hoorde, maar liet dit niet aan Sammieboy zien. Zijzelf was nog lang niet moe, maar ze begreep erg goed dat de weg die ze hadden gelopen erg vermoeiend was geweest voor Sam, die het met een verminkte achterpoot moest doen. Zonder iets tegen Sam te zeggen, begon Shyra aan de klim. Afentoe keek ze naar Sam's poot, en probeerde ze een beetje in te schatten of die het zou redden na de lange tocht.
Na een tijdje kwamen ze aan bij de grot. Of eigenlijk, de mijn. Shyra walgde van de geur die er nog steeds na al die tijd hing. Mensen. Ze was nooit echt fan geweest van die achterlijke diersoort. "Mensen." hoorde Shyra Sam brommen. Hij was zeker ook geen voorstander van de mens. Zoals altijd, negeerde Shyra zijn 'woorden van haat'. Als ze een opmerking zou maken over al zijn nare woorden, dan waren ze nu nog geen stap verder gekomen. Shyra volgde Sam's voorbeeld, en ging op de grond liggen. Ze voelde zijn ogen op haar brandden, maar keek niet op. "Sam, mag ik je wat vragen?" vroeg Shyra. En dan was er natuurlijk de grote kans dat Sam zou antwoorden met 'You just did.' of gewoon 'Nee.' Maar die kans was er altijd al geweest bij Sammie. Alpha van de slechte groep van Serigala, die nu waarschijnlijk niet eens meer bestond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

StUcK (Shyra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: StUcK (Shyra)   StUcK (Shyra) Emptyma okt 20, 2014 6:04 pm

Dat hij zich irriteerde aan Shyra die naar zijn poot omkeek was wel het minst om te zeggen. Als er iets was wat hij haatte was het wel dat anderen zijn zwakte zagen, of medelijden tonen. En op dit moment was hij een en al zwakte. Hij kon zijn zwakte niet verbergen. Het was namelijk niet alleen fysiek. Hij was ook al zijn macht en misschien wel aanzien kwijt, in korte woorden, zijn roedel. Tristan, ja Tristan had hij geholpen maar waar de reu nu was mocht joost weten. Joost... wie heette er nu weer Joost? Sam schudde zijn kop en bracht zijn gedachtes weer terug op aarde. Hij moest op blijven letten dat hij niet op een gevaarlijk moment door zijn poot ging. Dan zou hij zo naar beneden kunnen donderen en dan was er geen Sam meer. Daar had hij weinig zin in.
Na even kwamen ze boven aan, de geur die over hem heen kwam liet hem wagen. Hoewel de geur oud was, en duidelijk maakte dat de mensen hier niet meer waren, kropen er rillingen over zijn rug. Automatisch stegen zijn haren overeind en hij kon er niets aan doen dat een krote brom, robuuste brom zijn bek verliet. `Mensen` De kille woede en haat droop van zijn stem af. Echter waren er weinige andere opties om te schuilen, dus plofte hij neer op een plek en maakte het zichzelf zo goed en kwaad als het ging gemakkelijk op de koude vloer. Na even de wolvin te hebben bekeken begon hij zijn poot te likken. Hij huiverde van de pijn maar wist dat hij de wond schoon zou moeten houden, anders zou het nooit meer weg gaan. `Sam, mag ik je wat vragen?` Hij liet een geërgerde grom horen en antwoorde tussen twee likken door. `Wat` zei hij niet bepaald vriendelijk, maar het was geen nee, wat hij van zichzelf al heel wat vond, dus Shyra moest het er mee doen. Of hij eerlijk antwoordde zou van de vraag af hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

StUcK (Shyra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: StUcK (Shyra)   StUcK (Shyra) Emptyma okt 20, 2014 8:00 pm



Sam gromde geërgerd. Hij was zijn verwonding aan het likken, maar vond het zichtbaar erg pijnlijk. 'Wat' zei Sam, niet op de vriendelijkste toon. Shyra rolde met haar ogen op Sam's gedrag. Wat was hij toch weer eens charmant. "Waarom startte je The Kuolema? Waarom wilde je een alpha worden?" vroeg Shyra, op een neutrale toon. Wetend dat Sam het niet zou waarderen als Shyra het onwijs vrolijk zou vragen. Ze luisterde naar de regen die buiten zachtjes begon te tikken. Het was vroeger gekomen dan Shyra verwachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

StUcK (Shyra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: StUcK (Shyra)   StUcK (Shyra) Emptyma nov 03, 2014 4:40 pm

Terwijl Sam zijn wond aan het likken was besloot Shyra hem een vraag te stellen. Een vraag of zij hem wat mocht vragen om precies te zijn. Hij was een beetje in tweestrijd met zichzelf, maar liet dat niet blijken. Het enige wat hij liet horen was een geërgerde en zeker niet al te vriendelijke wat. Het verbaasde hem ook niet dat Shyra met haar ogen rolde. Toch schonk hij haar een kille en niet geamuseerde blik. "Waarom startte je The Kuolema? Waarom wilde je alpha worden?" Vroeg ze neutraal. Sam hield op met likken en keek haar kil aan. "Pas op met vragen naar dingen die jou niets aangaan" bromde hij haar koeltjes terug. Een kort blik wierp hij naar buiten, het begon al te regenen. Shit, nu moest hij wel heir blijven en 'gezzelig' met Shyra praten. Een korte gesprek zou hem niet zo deren. Maar The Kuolema was na de brand een beetje een pijnlijk onderwerp geworden. "Ik ben The Kuolema gestart omdat ik sommige wolven" Hij wierp een korte en dringende blik op Shyra" Wil laten weten dat het leven niet alleen bestaat uit regenboog eenhoorns en dat soort shit" Zijn stem was bitter en verhulde dat er iets meer achter zat. Even keek hij Shyra diep aan, en toen besloot hij iets wat hijzelf als riskant bekroonde te zeggen. "Ik was vroeger net als jullie, misschien wel erger"Hij lachte, een schelle lach. " En god, als ik daar op terug kijk. Wat Haat ik mezelf daarvoor" Hij likte nog een keer zijn wond en besloot toen dat het wel schoon genoeg was. " En Nu is het mijn beurt iets te vragen. Waarom, Shyra besloot jij mij te helpen?" In zijn stem zat iets van walging. Hij walgde van haar, dat ze hem hielp, maar ook van zichzelf, dat hij zich geholpen liet worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

StUcK (Shyra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: StUcK (Shyra)   StUcK (Shyra) Emptywo nov 05, 2014 5:18 pm



Sam keek Shyra kil aan, maar dat deed Shyra niets. Zelf keek ze een beetje uitdagend terug. Wist hij zeker dat hij dat wilde doen? Hij was toch echt degene met de gewonde poot.  "Pas op met vragen naar dingen die jou niets aangaan" antwoordde Sam koeltjes. Shyra keek verrast op van zijn woorden. "Sorry, maar je wilde toch weten wat?" vroeg Shyra, op dezelfde manier als Sam had gezegd. "Ik ben The Kuolema gestart omdat ik sommige wolven" Sam keek haar even dringend aan. "Wil laten weten dat het leven niet alleen bestaat uit regenboog eenhoorns en dat soort shit" Het voelde voor Shyra alsof ze werd beschuldigd van iets wat ze niet gedaan had. Ze keek fronsend naar Sam. Als hij dat echt zo bedoelde, had hij echt geen kennis over andere wolven. "Ik was vroeger net als jullie, misschien wel erger" Sam lachte schel. Jullie? Wie bedoelde hij nou weer met jullie? "En god, als ik daar op terug kijk. Wat Haat ik mezelf daarvoor" Even likte hij nog aan zijn wond. "En Nu is het mijn beurt iets te vragen. Waarom, Shyra besloot jij mij te helpen?" vroeg Sam walgend. Shyra grijnsde. Ja, daar zat wat achter. Maar wat precies zou Shyra niet vertellen. Daar zou hij later wel achter komen. "Niet om iemand als jouw te helpen, als je dat soms denkt. Geheel uit eigenbelang. Maar zie het voor nu maar als een gunst." zei Shyra, half grijnzend. "Sammie de grote leider van the Kuolema ging dood door een brandje." Shyra zei de zin met een pruillip en de stem van een pup. "Geloof me, Sam, dat wil je niet. Kom op zeg, een alpha die geeneens een brand kan overleven, terwijl zijn leden het er nog gewoon goed van af komen? Dat is pas zielig." zei Shyra, weer terug naar haar uitdagende blik. "Maar zoals ik al zei. Zie het als een gunst. Ik verwacht er niks voor terug, ofzo. Maar je zult zien dat dit over een tijd beter voor mij uitpakt dan je zou denken." Shyra keek naar Sam. Niet bang, zoals al zijn slachtoffers naar hem hadden gekeken. Maar juist met een kleine grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

StUcK (Shyra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: StUcK (Shyra)   StUcK (Shyra) Emptydo nov 06, 2014 6:22 pm

Pff, het weiffie had een grote mond gekregen. Liet hem niet lachen. Sam keek haar met een wenkbrauw opgetrokken aan en had een uitdrukking die liet zien dat hij haar totaal niet serieus nam. Nadat hij háár een vraag had gesteld grijnsde de teef. Sam trok één wenkbrauw omhoog en legde zijn kop op zijn poten. "Niet om iemand als jouw te helpen, als je dat soms denkt. Geheel uit eigenbelang. Maar zie het voor nu maar als een gunst."Zei ze, met een halve grijns op haar snuit. Sa begon al te grinniken maar hiel zich in, zichzelf vertellend haar uit te laten spreken."Sammie de grote leider van the Kuolema ging dood door een brandje."Hij zou boos zijn geworden als het niet zo was dat hij haar niet voor één centimeter serieus nam. "Geloof me, Sam, dat wil je niet. Kom op zeg, een alpha die geeneens een brand kan overleven, terwijl zijn leden het er nog gewoon goed van af komen? Dat is pas zielig."Een uitdagende blik in haar ogen. "Maar zoals ik al zei. Zie het als een gunst. Ik verwacht er niks voor terug, ofzo. Maar je zult zien dat dit over een tijd beter voor mij uitpakt dan je zou denken." De grote reu barstte in robuust lachen uit. Nee echt waar, hij schaterde het uit. Het duurde dan ook wel even voordat hij weer bij was gekomen. "Wouw Shyra, ik had me vergist, je bent een erg amuserend persoon!"Hij lachte nog steeds, maar nu met weer die scheut van valse humor er in. "Geloof me maar hoor, zonder jou had ik het ook wel gered. Bovendien zit er een verhaal achter die wond dat jou niets aan gaat."Hij keek haar schamper aan. "Komop Shyra, de geur van Tundra pack zit overal in je vacht.Bedenk geen mooie praatjes voor mij. Natuurlijk! Je zal als de beste poedel worden gezien omdat jij de alpha van The Kuolema hebt gered! Wow! Ga je gang, bedenk maar een leuk verhaaltje! Maar onthoud dit, als ik daar toe in staat ben, of als ik er zin in heb ga ik weg, en heb ik jou nooit gekend" Hij betrapte zich op het feit dat ze hem amuseerde, maar drukte dat gevoel snel weer de kop in. Hij wilde niets te maken hebben met haar, haar... volk


ik mag opeens geen pms meer sturen dus dan maar gewoon doen wat je vraagt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

StUcK (Shyra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: StUcK (Shyra)   StUcK (Shyra) Emptydo nov 06, 2014 6:47 pm



Het verraste Shyra niet dat Sam in lachen uitbarstte. Owh. Hij wist niks. "Wouw Shyra, ik had me vergist, je bent een erg amuserend persoon!" lachte de reu. "Geloof me maar hoor, zonder jou had ik het ook wel gered. Bovendien zit er een verhaal achter die wond dat jou niets aan gaat." Shyra grijnsde. Ja. Dat hoopte ze voor hem. Was hij tenminste niet zo zielig. "Komop Shyra, de geur van Tundra pack zit overal in je vacht.Bedenk geen mooie praatjes voor mij. Natuurlijk! Je zal als de beste poedel worden gezien omdat jij de alpha van The Kuolema hebt gered! Wow! Ga je gang, bedenk maar een leuk verhaaltje! Maar onthoud dit, als ik daar toe in staat ben, of als ik er zin in heb ga ik weg, en heb ik jou nooit gekend" zei Sam weer. Shyra grijnsde weer op zijn woorden. "Ik zou ook niks liever willen. Ga maar, als je dat wilt. Of moet ik weggaan, omdat je pootje het nog niet aankan." zei Shyra, lichtelijk spottend. Het kon haar niks schelen. Als hij dat zo nodig wilde, zou Shyra nu zo opstaan en deze oude mijn uitlopen. Zij was niet bang voor regen, noch voor een storm. "De Tundra geur zal snel uit mijn vacht verdwijnen. Ik weet niet of je het weet, buddy, maar ik heb die pack verlaten. En verhalen verzinnen? Misschien is het beter als jij wat gaat bedenken, zodat het je grote ego niet zal schaden. Geen zorgen, ik ga niks rondbazuinen. Die poedeltjes waar jij het over hebt? Zij zullen van mij walgen, omdat ik jouw heb geholpen. Maar dat kan mij niet eens schelen, want ik ben iets beters van plan met mijn leven." vertelde Shyra, maar de uitdagende blik bleef in haar ogen. Die blik was nooit verdwenen. "Je komt er later wel achter.." Haar laatste zin zei ze zoetjes. Ze stond op, en keek Sam afwachtend aan. "Heb ik toestemming om te gaan, meneer?" Vroeg ze met een 'braaf' stemmetje. "Of wil je nog eten hebben voor een paar dagen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

StUcK (Shyra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: StUcK (Shyra)   StUcK (Shyra) Emptydo nov 13, 2014 8:55 pm

"Komop Shyra, de geur van Tundra pack zit overal in je vacht.Bedenk geen mooie praatjes voor mij. Natuurlijk! Je zal als de beste poedel worden gezien omdat jij de alpha van The Kuolema hebt gered! Wow! Ga je gang, bedenk maar een leuk verhaaltje! Maar onthoud dit, als ik daar toe in staat ben, of als ik er zin in heb ga ik weg, en heb ik jou nooit gekend"sprak hij haar toe. De glimlach plotseling van zijn snuit verdwenen. Hij was bloedje serieus, bang dat Shyra wilde blijven hangen. En hoewel hij daar misschien geen problemen mee zou hebben, wist hij dat het beter voor 'zichzelf' was om haar niet om hem heen te hebben."Ik zou ook niks liever willen. Ga maar, als je dat wilt. Of moet ik weggaan, omdat je pootje het nog niet aankan." haar stem klonk lichtelijk spottend. Sam grinnikte om haar grote mond. "Oh god, ze voelt zich stoer omdat ik wat aan m'n poot heb hoor." Hij rolde met zijn ogen. "De Tundra geur zal snel uit mijn vacht verdwijnen. Ik weet niet of je het weet, buddy, maar ik heb die pack verlaten. En verhalen verzinnen? Misschien is het beter als jij wat gaat bedenken, zodat het je grote ego niet zal schaden. Geen zorgen, ik ga niks rondbazuinen. Die poedeltjes waar jij het over hebt? Zij zullen van mij walgen, omdat ik jouw heb geholpen. Maar dat kan mij niet eens schelen, want ik ben iets beters van plan met mijn leven." WHAHAHAHAH ZE NOEMDE HEM BUDDY HAHAHAHA.
kuch, sorry.
Sam moest heel veel moeite doen om niet in nog harder lachen uit te barsten."Vertel me alsjeblieft niet dat ik een slechte invloed op je heb! Ha! gefeliciteerd hoor meiske! let maar op! Dé Shyra wordt nog een badass!' Zei hij vol bijtende sarcasme "Je komt er later wel achter.." uhu tuurlijk, alsof het hem iets boeide. Shyra stond op. "Heb ik toestemming om te gaan, meneer?" vroeg ze braafjes."Of wil je nog eten hebben voor een paar dagen?" Sam keek haar aan met een blik die serieus? zei. "Heb je daar mijn toestemming voor nodig? Echt?" Hij keek haar grinnikend aan. "Doe wat je niet laten kan prinsesje! Ga of blijf, het zal mij een worst weten. Ik heb ergere dingen overleefd dan een poot!" Hij bleef kalmpjes liggen en keek haar met één opgetrokken wenkbrauw aan. "En wat wordt het Shyra die het verkeerde pad op gaat? Blijf je gezellig met me kletsen in deze grot of ga je dom de storm in?" vroeg hij haar. "Komop, zulk slecht gezelschap ben ik toch niet?" op zijn gelaat was een flirterige glimlach gezien die absoluut niet serieus moest worden genomen. Hij had haar graag nog even bij hem. Maar als ze zou vertrekken zou hij het ook redden.

kunnen foutjes in zitten, sawry :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

StUcK (Shyra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: StUcK (Shyra)   StUcK (Shyra) Emptyzo nov 16, 2014 12:45 pm



God. Wat was Sam toch weer een vuile zak. "Heb je daar mijn toestemming voor nodig? Echt?" grinnikte Sam. "Doe wat je niet laten kan prinsesje! Ga of blijf, het zal mij een worst weten. Ik heb ergere dingen overleefd dan een poot!" Shyra's gelaat veranderde niet. Ze bleef daar staan, en het was vrijwel onmogelijk om enige emotie van haar af te lezen. "En wat wordt het Shyra die het verkeerde pad op gaat? Blijf je gezellig met me kletsen in deze grot of ga je dom de storm in?" vroeg hij. "Komop, zulk slecht gezelschap ben ik toch niet?" Sam had een semi-flirterige glimlach op zijn lippen. Shyra keek hem walgend aan. "Sam, jij bent nog wel de LAATSTE die enige invloed op mij heeft. Kom op, Sam. Je bent, of was, een alpha. En wat ben je nu? Niets meer dan een stuk schroot. Ik had toch echt iets meer van jouw verwacht. Misschien kan je dat dan niets schelen, maar dat zegt heel veel. Om je te herinneren, je bent een wolf. Je bent nu meer een klein knaagdier vol met parasieten dan een wolf." zei Shyra duidelijk, en met een randje walging. Ze deed haar best om zo neutraal mogelijk te klinken, maar ze walgde gewoon teveel van de reu om het te kunnen verbergen. Maar erg dat het te horen was, vond ze niet. "Serieus. Wat moet jij voorstellen? Ik heb het na al die tijd die ik met je heb doorgebracht nog steeds niet kunnen zien. Misschien zou je je wat meer kunnen gedragen naar leeftijd, want op het moment gedraag je je als een mengeling van een kinderachtige pup en een chagrijnige knar die niks meer in het leven te doen heeft dan klagen. Je wilt graag het 'onverdiende' geluk van anderen ontnemen? Ga je gang. Maar onthoud dat juist die voldoening die je dan krijgt, niet hetgene is wat je zoekt. Als dat echt je doel is, kun je alleen maar tegenslagen krijgen in het leven." Shyra liep naar de uitgang van het grot, en ze keek even naar de storm die buiten bezig was. Mooi. Alleen regen en wind. Er zat geen onweer in de lucht, dat kon zelfs een pup van drie maanden vaststellen. Regen en wind. Deze omgeving. Ja. Daar kon Shyra makkelijk door heen trekken. "Ik herhaal nog een keer, Sam. Als je geen respect toont voor anderen, zul je die ook niet krijgen. Je weet nooit wie je tegen komt. En laat ik je vertellen dat het zou kunnen dat je nu een waanzinnig groot probleem hebt. Je bent niet geïnteresseerd? Niet mijn probleem, maar het zou kunnen dat jouw domme acties jouw probleem alleen maar vergroten. Ik heb nog nooit zo'n onwetende, domme leider ontmoet. En ja, misschien ben je gefaald in je leiderschap, en is je groepje niet meer bij elkaar. Dat betekend nog niet dat je gelijk alles kan maken wat je maar wilt." Siste Shyra. "En nu, zal ik doen wat ik niet laten kon." Razend snel schoot Shyra naarvoren, en haalde ze Sam's helende poot dieper open. Ze was weer weg, voordat Sam ook maar iets kon doen. Toen ze wegschoot, trapte ze vuil in de wond, zodat hij weer terug bij af was. Alles was binnen een hartslag gebeurd. "Later, Sam" Met die woorden was ze weg. Ja. Shyra was snel. En die snelheid had ze in de loop van het leven alleen maar opgebouwd. Door veel te trekken, weinig te rusten. De regen donderde op Shyra neer, en de wind blies haar bijna van haar poten. Maar erg genoeg om een probleem voor Shyra te veroorzaken? Nee. Dat was het niet. Shyra had ergere omstandigheden meegemaakt en overleefd. Dit was nog niks.

[#ShyraOut x3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

StUcK (Shyra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: StUcK (Shyra)   StUcK (Shyra) Emptyzo nov 16, 2014 1:33 pm

Shyra leek vreselijk van hem te walgen, heerlijk. Hij genoot ervan. "Sam, jij bent nog wel de LAATSTE die enige invloed op mij heeft. Kom op, Sam. Je bent, of was, een alpha. En wat ben je nu? Niets meer dan een stuk schroot. Ik had toch echt iets meer van jouw verwacht. Misschien kan je dat dan niets schelen, maar dat zegt heel veel. Om je te herinneren, je bent een wolf. Je bent nu meer een klein knaagdier vol met parasieten dan een wolf." zei Shyra. Auch, kennelijk mocht zij zijn gezelschap toch niet zo. Misschien moest hij toch wat aan zijn charmes doen, als hij zelfs door Shyra werd afgewezen. Alles behalve onder de indruk greens hij naar haar. "Oh Shyra, domme domme Shyra, denk je nu echt dat je mij al kent?" Zei hij zoetjes. Nee, ze kende hem niet. En als ze dat dacht moest ze toch iets beter na gaan denken. "Serieus. Wat moet jij voorstellen? Ik heb het na al die tijd die ik met je heb doorgebracht nog steeds niet kunnen zien. Misschien zou je je wat meer kunnen gedragen naar leeftijd, want op het moment gedraag je je als een mengeling van een kinderachtige pup en een chagrijnige knar die niks meer in het leven te doen heeft dan klagen. Je wilt graag het 'onverdiende' geluk van anderen ontnemen? Ga je gang. Maar onthoud dat juist die voldoening die je dan krijgt, niet hetgene is wat je zoekt. Als dat echt je doel is, kun je alleen maar tegenslagen krijgen in het leven." Voor de zoveelste keer deze avond lachte hij luid.   Wat zij als zijn zwakte zag, was dat juist niet. Hij trok zich niks aan van anderen, gaf niets om anderen. Behalve zijn roedel. Velen dachten zoals Shyra over hem dacht, dat zorgde voor minachting, en misschien het idee dat hij zwak was. Waardoor hij hen zou kunnen verassen later. "Ik herhaal nog een keer, Sam. Als je geen respect toont voor anderen, zul je die ook niet krijgen. Je weet nooit wie je tegen komt. En laat ik je vertellen dat het zou kunnen dat je nu een waanzinnig groot probleem hebt. Je bent niet geïnteresseerd? Niet mijn probleem, maar het zou kunnen dat jouw domme acties jouw probleem alleen maar vergroten. Ik heb nog nooit zo'n onwetende, domme leider ontmoet. En ja, misschien ben je gefaald in je leiderschap, en is je groepje niet meer bij elkaar. Dat betekend nog niet dat je gelijk alles kan maken wat je maar wilt." siste ze. "En nu, zal ik doen wat ik niet laten kon."Jammer voor haar had hij het al in haar ogen gezien. Toen ze dan ook op hem afschoot trok hij zijn poot net we. Ze had hem nog steeds, maar niet zo erg. Zij dacht dta ze snel was, maar dat was hij ook. Razendsnel raaide hij zich om en zette zijn tanden in haar nek. Toen ze zich terug trok groeven zijn tanden zich nog verder in haar huid voordat hij losliet. "Later, Sam" zei ze en de domme wolvin was de storm in. Sam grinnikte en begon zijn wond weer schoon te likken. Oh ze moest eens weten waar ze zichzelf zojuist had ingekregen.

Mara, wil je me niet godmodden? Wink danku
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





StUcK (Shyra) Empty
BerichtOnderwerp: Re: StUcK (Shyra)   StUcK (Shyra) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
StUcK (Shyra)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sometimes it's just too cold to be alone [Shyra]
» We're not what we used to be, aren't we? >Shyra<
» the old 'good' times [Shyra ]
» it's always nice to meet [Shyra]
» dat werd tijd [ Mindo , Shyra & Safrijn ]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: W H I T E - A R E A :: » COLD GORGE :: » OLD MINE-
Ga naar: