Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 it's always nice to meet [Shyra]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Digo
Administrator
Digo


Naam : Dorian
Aantal berichten : 335

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 5 jaar en 10 maanden
Partner: I'll never leave you my dear , Safrijnn.

it's always nice to meet [Shyra] Empty
BerichtOnderwerp: it's always nice to meet [Shyra]   it's always nice to meet [Shyra] Emptyzo maa 01, 2015 3:49 pm

it's always nice to meet [Shyra] 142ykye
۰۪۫D۪۫۰ ۰۪۫i۪۫۰ ۰۪۫g۪۫۰ ۰۪۫o۪۫۰


Kalm wandelde de witte reu langs de donkere naald bomen. Ook hier werd het nu de winter maanden voorbij gingen niet zo koud meer. Maar nog altijd goed fris. Er lag nog een vers pak sneeuw en de temperatuur lag zo als gebruikelijk voor deze tijd hier onder nul. Veel beter dan dat trieste net niet lente weer in de loofbossen , vond hij. Hier voelde hij zich nog altijd het meeste thuis. Wat wel logisch was aangezien hij ook in een koud gebied groot gebracht was. Het koude gebied maakte het er al snel naar dat hij weer aan vroeger terug zijn. Digo vroeg zich af waar zijn zus zou zijn. Zou ze de brand hebben overleefd? En waar zou hij naar haar moeten zoeken? Digo wist vrij zeker dat Merope zich al een tijdje niet meer in Infinity bevond. Zelf voelde hij niet zodanig voor een zoektocht dat hij daarvoor dit land wilde verlaten. Ze hadden elkaar wel vaker maanden niet gezien. En het lot had hen tot nu toe altijd weer samen gebracht. Het zou wel goed komen. Digo glimlachte. Zacht kwispelend wandelde hij verder. Er was geen haast bij. Hij zocht naar een plaats om de nacht door te zullen brengen. Ondanks dat het nog vroeg in de avond was. Aangezien hij geen late activiteiten op de planning had staan. Op een kleine open plaats liet hij zich in de sneeuw neer ploffen. Zijn poten hadden hem lang genoeg gedragen voor nu , had hij besloten, Hij zou zo wel weer verder gaan. Maar het was niet meer verstandig zijn poten langer te belasten dan eigenlijk mogelijk was. Digo had pauzes nodig op deze leeftijd en hij had het geaccepteerd. Terwijl hij daar zo lang drong er een bekende geur tot hem toe. Een glimlach sierde zijn snuit. Dat was al een tijdje gelden. “Hallo Shyra.”Zei hij vriendelijk terwijl hij zich zelf uit de sneeuw omhoog hees. De wolvin was er dan wel nog niet. Maar ze was dichtbij genoeg om hem te kunnen horen wist hij. Digo kwispelde. Blij dat hij was deze speciale oude bekende te zien. “Hopelijk gaat het ons beide meer voor de wind dan eerst.” Zei hij. Het was een heel erg vervormd ‘hoe gaat het?’ Maar ze zou het wel begrijpen. Shyra kende hem immers langer dan vandaag. Digo ging zitten en sloeg zijn staart netjes om zijn voorpoten. Wachtende op een reactie van de wolvin.

       |Mood; Calm |Words; 407 |Company; Shyra |Notes; x|
       
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

it's always nice to meet [Shyra] Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's always nice to meet [Shyra]   it's always nice to meet [Shyra] Emptyvr maa 06, 2015 1:40 pm



Shyra had de laatste paar dagen in het naaldbos rond gedwaald. Ze genoot van de koelte die er nog hing, en kon het soms niet laten om even door de sneeuw te rollen. Het herinnerde haar aan haar tijden in het Tundra Pack territorium, de periode waar alles echt meezat. Helaas had die periode maar kort geduurd. Chula stierf, waardoor Triell bijna zelfmoord had gepleegd. Kort daarna kreeg Shyra zelf een ongeluk, en stierf zelf ook bijna. En nog geen week later kwam de overstroming, die bijna heel Serigala had weggenomen. Shyra schudde haar kop om de trieste herinneringen uit haar gedachtes te jagen. “Hallo Shyra.” hoorde ze. Oeps. Vergeten op te letten. Alweer. Ondanks dat ze het niet verwacht had, was ze blij de bekende stem te horen, en glimlachte ze naar de witte reu. "Hey Digo." zei de vriendelijk. Ze keek naar haar pleegvader, en stapte dichterbij.  “Hopelijk gaat het ons beide meer voor de wind dan eerst.” zei die kwispelend. Shyra knikte. "Dat is zeker waar." sprak ze. "Zoals je kunt horen heb ik mijn stem weer terug. En, ik heb Kylan ontmoet." Shyra glimlachte bij de gedachte van haar pleegbroertje. "Ik zag hem in de duinen. Hij was zo nieuwsgierig naar de zee dat ik hem er heen heb meegenomen. Hopelijk vond je het geen probleem, ik kon jullie niet ruiken, dus lette ik even op hem."

Terug naar boven Ga naar beneden
Digo
Administrator
Digo


Naam : Dorian
Aantal berichten : 335

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 5 jaar en 10 maanden
Partner: I'll never leave you my dear , Safrijnn.

it's always nice to meet [Shyra] Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's always nice to meet [Shyra]   it's always nice to meet [Shyra] Emptyza maa 07, 2015 8:05 pm

it's always nice to meet [Shyra] 142ykye
۰۪۫D۪۫۰ ۰۪۫i۪۫۰ ۰۪۫g۪۫۰ ۰۪۫o۪۫۰


Hij wist dat de wolvin in de buurt was. Hij kon haar dan nog wel niet zien , maar alles wees er op dat ze zich in deze omgeving bevond. Haar geur werd steeds sterker. “Hallo Shyra.” Zei hij toen ze dichtbij genoeg kwam om hem te kunnen horen. Sneeuw viel van zijn witte vacht af toen hij overeind kwam. Hij was niet mollig , maar wel zeer groot voor zijn soort. Wat maakte dat Digo nogal wat ruimte kon innemen. En hij nog al wat sneeuw liet opstuiven tijdens het verlaten van zijn liggende houding. "Hey Digo." Antwoordde de wolvin zijn begroeting. En kwam tevoorschijn. Een brede glimlach verscheen op zijn snuit. Het had dus geholpen. Shyra zou weer kunnen praten. Dat was fijn om te horen. “Hopelijk gaat het ons beide meer voor de wind dan eerst.” De woorden kloken kalm en vriendelijk. Wat wel typerend was voor hem. Digo wist dat Shyra zou begrijpen wat hij bedoelde. Daar kende ze hem immers al lang genoeg voor. De wolvin knikte. "Dat is zeker waar." Zei ze. "Zoals je kunt horen heb ik mijn stem weer terug. En, ik heb Kylan ontmoet." Vervolgde de wolvin glimlachend. Kylan , de enige van de twee die nog leefde. Moest hij zich schuldig voelen? De andere pup was verdwenen. Waarschijnlijk in de nacht naar buiten geglipt en nooit weer terug gekomen. Iets waar niemand wat aan kon doen. Ze hadden weken gezocht. Maar nooit een spoor van hem terug gevonden. Maar moest hij dat nu al vertellen ? Een verwrongen glimlach was het resultaat. Wat had hij kunnen doen? Was het zijn schuld? Had hij Sucic meer aandacht moeten geven? Of zijn dominante speelsheid tegenover Kylan toestaan? Waarschijnlijk zou hij het nooit weten. Digo had gehoopt een betere vader te zijn dan dit. Kylan was er nog wel en Digo hoopte voor hem wel een goede vader te kunnen zijn. "Ik zag hem in de duinen. Hij was zo nieuwsgierig naar de zee dat ik hem er heen heb meegenomen. Hopelijk vond je het geen probleem, ik kon jullie niet ruiken, dus lette ik even op hem." Vertelde Shyra ondertussen. Langzaam zakte het nare gevoel weer een beetje. “Dat is inderdaad geen probleem. Bedankt dat je op hem gelet hebt. Hopelijk vond hij de zee mooi.” Zei hij zo vrolijk mogelijk. Kylan was nu even bij Safrijn. Over een klein tijde zouden ze elkaar weer ontmoeten. Digo keek er naar uit. “Het spijt me dat we je niet over Klyan en Sucic hebben geïnformeerd. Kylan vond jou blijkbaar eerder dan wij jou na de brand.” Verontschuldigde hij zich. Shyra hoorde immers net zo goed bij de familie. En had het recht om over de pups te weten. Hij was blij haar hier tegen het lijf te zijn gelopen. Shyra was meestal wel een goede steun. Niet dat hij van plan was haar met al zijn problemen op te zadelen. Maar gewoon er kort over praten zou vast geen probleem zijn. “Over de pups gesproken… er is iets wat je moet weten.” Begon hij op neutrale toon. En keek Shyra recht in de ogen aan. Even wachten hij. Om te merken of de wolvin in was voor een zwaar gesprek.

       |Mood; From calm to Mournful |Words; 538  |Company; Shyra |Notes; x |
       
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

it's always nice to meet [Shyra] Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's always nice to meet [Shyra]   it's always nice to meet [Shyra] Emptyma maa 09, 2015 3:08 pm



Met een glimlach luisterde Shyra naar Digo's woorden. “Dat is inderdaad geen probleem. Bedankt dat je op hem gelet hebt. Hopelijk vond hij de zee mooi.” Shyra knikte, ja, dat vond hij zeker. Shyra keek even in Digo's ogen. Er was iets mis, maar Digo had tot nu toe zijn best gedaan om het te verbergen. Ze gokte op iets met zijn gezin. Bij goede vaders waren de zorgen over hun gezinnen altijd in hun ogen afgebeeld.
Shyra schudde het van haarzelf af, en glimlachte alsof er niets was. Als Digo verborgen wilde houden dat er iets was, hield zij wel verborgen dat ze een vermoedde had dat er iets was. “Het spijt me dat we je niet over Klyan en Sucic hebben geïnformeerd. Kylan vond jou blijkbaar eerder dan wij jou na de brand.” Shyra knikte. Ze begreep het wel. Het was meer dat ze haar kleine broertjes graag had willen zien opgroeien, en natuurlijk wilde ze Sucic graag ontmoeten. “Over de pups gesproken… er is iets wat je moet weten.” zei Digo. Daar kwam het al. Shyra fronste, en keek Digo bezorgd aan. Er was iets goed fout. Maar wat? Iets met Kylan & Sucic? Of iets met Safrijn? Of misschien wel iets met Digo zelf?
Terug naar boven Ga naar beneden
Digo
Administrator
Digo


Naam : Dorian
Aantal berichten : 335

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 5 jaar en 10 maanden
Partner: I'll never leave you my dear , Safrijnn.

it's always nice to meet [Shyra] Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's always nice to meet [Shyra]   it's always nice to meet [Shyra] Emptyvr maa 13, 2015 5:22 pm

it's always nice to meet [Shyra] 142ykye
۰۪۫D۪۫۰ ۰۪۫i۪۫۰ ۰۪۫g۪۫۰ ۰۪۫o۪۫۰


Toen het gesprek op een gevenmoment een beetje stil viel had hij zijn moment gevonden. Hij had lang genoeg na kunnen denken over wat hij wilde zeggen. En daarom was nu het beste moment. Toen hij aangaf dat hij iets kwijt moest keek de wolvin hem bezorgd aan. Wat zeker niet onterecht was. Natuurlijk had ze zijn stemming al aan gevoeld. Daar was Shyra maar al te goed in. Ze had het recht om het te weten. “Het gaat over Sucic. Een aantal weken terug is hij ‘s nachts waarschijnlijk naar buiten geglipt en niet weer terug gekomen.” Zei hij. Het koste hem nog al wat moeite om het naar buiten te krijgen. Het was ook geen makkelijk onderwerp om over te spreken. En zeker niet voor iemand die zo warmhartig was als hij. Digo zuchten. “We hebben nog een aantal dagen gezocht maar niets gevonden. De kans dat hij nu nog in leven is is ….” Zijn stem stierf weg. Digo richten zijn blik naar beneden waar zijn tranen kleine kringetjes in de sneeuw maakte. Het verscheurde hem dat dit zo gelopen was. Niemand zou dit van hem hebben verwacht. Laat staan hij zelf. En het zou nog een hele klus worden om zich te kunnen vergeven. Want zo zat Digo nu eenmaal niet in elkaar.

       |Mood; Sad |Words; short |Company; Shyra |Notes; x|
       
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





it's always nice to meet [Shyra] Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's always nice to meet [Shyra]   it's always nice to meet [Shyra] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
it's always nice to meet [Shyra]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» We're not what we used to be, aren't we? >Shyra<
» We meet again [Tristan]
» StUcK (Shyra)
» Sometimes it's just too cold to be alone [Shyra]
» the old 'good' times [Shyra ]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: W H I T E - A R E A :: » TUNDRA FOREST-
Ga naar: