Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 a warm meeting in a cold place [Aruba]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Wolfie

Wolfie


Naam : Dore
Aantal berichten : 55

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Partner: x

a warm meeting in a cold place [Aruba] Empty
BerichtOnderwerp: a warm meeting in a cold place [Aruba]   a warm meeting in a cold place [Aruba] Emptyzo jan 11, 2015 3:45 pm


   

   


   





De kliffen waren hem blijkbaar na enige tijd gaan vervelen. Hij kende ze te goed en dan was de uitdaging er af. Bovendien was Wolfie wel nieuwsgierig naar het grens gebied van Infinity. Hij had vaker vlak over de zuidgrens gezworven en dat was hem prima bevallen. Daarbij had hij zijn zoektocht naar Amy nooit geheel opgegeven. Een gesprek met een oude bekende kon geen kwaad. Met deze instelling was hij vol goede moet op weg gegaan naar de Sister of ice. Wolfie was gebouwd voor het overleven in koude gebieden. En de temperatuur viel hem dan ook best mee. Hij was niet bang geweest toen de ongelooflijk grote berg voor hem was opgedoemd. Nee , in tegenstelling , Wolfie was tegenwoordig dol op uitdaging. Of daardoor zijn leven op het spel stond maakte hem nog niet zo veel uit. Hij zat immers nog niet bij een pack. En had daardoor nog geen echte meerwaarde voor de wereld. En dus waren de meest riskante spelletjes nu zijn favoriete bezigheden. Het was een stevige dag klimmen geweest. Zo nu en dan had hij nog meer net op tijd grip kunnen vinden in gladde stuken bevroren pat. En alsof er niets aan de hand was glimlachte hij dan naar het duister in de kloof waar hij net niet in was gedonderd. Om vervolgens ongestoord weer verder te klimmen. Op naar een uitkijk punt.

In een rustig tempo liet zijn poten in de goede loopvolgorde op de stenen neer komen. Zijn nagels zochten grip tussen de bevroren kiezels in. Hier was het pat wat makkelijker te belopen dan een half uur geleden. Bovendien waren er niet zulke lange valpartijen mogelijk dat hij in een klap dood zou zijn. En dus kon hij een beetje half in gedachten verder wandelen. Wat voor de verandering ook wel eens een keer prettig was. Hij had immers genoeg dingen om over na te denken. Mocht hij bij de pack komen zou hij zich er vol voor inzetten. Sprak hij af met zich zelf. Maar eerst moest hij er nog in zien te komen. Wolfie zag zich zelf nu niet bepaald als een aanwinst. En omdat hij zo'n wolfje was dat liever geen anderen in de buurt had veranderde dat beeld ook niet echt. Er zou dus nog veel moeten gebeuren. Maar daar kon aan gewerkt worden. Wolfie glimlachten. Hij was blij zich zelf weer een beetje terug te hebben gevonden. Een betere versie van zich zelf. Vond hij. Niet meer zo zwak en snel te beïnvloeden. Hij had duidelijke keuzes gemaakt. Waar hij tevreden mee was.

Ondertussen had de zon zijn hoogste punt bereikt. Niet dat het daarmee veel warmer werd. Maar een beetje zonlicht was in ieder geval fijner dan die sombere bewolkte wereld. Wolfie keek op. En zag tot zijn verbazing dat de wolken niet heel ver boven hem zweefde. Het zouden de laagte wolken zijn , dat moest wel. Lage bewolking waar hij door heen kon lopen dankzij de hoge berg. Nieuwsgierig klom hij verder het pat op. De wereld om hem heen werd totaal weggevaagd door de wolken. Slechts een heel klein stukje pat voor hem was nog zichtbaar. De lucht was vochtig en bitter koud. Heel voorzichtig liep hij verder. Wie wist wat voor wending het pat zou nemen die hij niet zou kunnen zien. Een beetje meer naar rechts lopende boste hij tegen een grote steen aan. Dat moest de rotswand wel zijn. Als hij met die wand zou blijven mee lopen was de kans dat hij in een klif zou donderen een stuk kleiner. Dus dat deed hij. Wolfie liep met de wand mee een bocht om en zo steeds verder omhoog. De wolken werden steeds lichter en lichter. En uiteindelijk hielden ze tot zijn verbazing gewoon op. Boven hem waren op het moment geen wolken en onder hem wel. Wolfie liep een kleine open plaats op en keek vol verbazing om zich heen. Zo ver als hij kon kijken , wolken met bergtoppen er doorheen. En her en der gaten. Met daaronder verbazingwekkende stukken onbekend landschap. Wolfie ging zitten en keek er een tijdje rustig naar. Zich afvragende wat zich daar allemaal zou bevinden.

Niet heel ver van het uitzicht punt had hij een leegstaande grot toegeëigend als slaapplaats voor komende nacht. In de grot had hij wat muizen en andere kleine knaagdieren van het leven beroofd en zo zijn maag gevuld. Het was vroeg in de avond en het zou niet lang meer duren voordat de zon zou gaan beginnen met zakken. Het moment waar hij op gewacht had. Wolfie stond op en begon aan zijn wandeling terug naar het uitkijk punt. Om daar de zon onder te wolken te kunnen zien zakken. Want wie wilde die once in a live time ervaring nu niet? Toen hij er bijna was stond hij plots stil. En staarde naar het pat voor hem. Niet wetende of hij nu moest schreeuwen van blijdschap of frustratie. Wolfie sloot zijn ogen en zuchten. Eigenlijk was de keus niet aan hem maar aan haar. Ze kon wegrennen of blijven af ze hem zag. En dus liep Wolfie terug naar het uitzicht punt. "Goedenavond Aruba." Zei hij neutraal. En hard genoeg om gehoord te kunnen worden ondanks dat hij nog niet geheel de plaats op was gewandeld.

   

   
Terug naar boven Ga naar beneden
Aruba

Aruba


Naam : think and you know
Aantal berichten : 9

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd:
Partner: God, oh god. I was so blind

a warm meeting in a cold place [Aruba] Empty
BerichtOnderwerp: Re: a warm meeting in a cold place [Aruba]   a warm meeting in a cold place [Aruba] Emptyzo jan 11, 2015 8:20 pm

Haar ogen waren nergens op gericht terwijl haar poten zich voort bewogen. Ze zag er vreselijk uit, en voelde zich zelfs nog slechter. Maar toch trok ze zichzelf stap voor stap verder. Ze had moeten rusten neer ploffen op het zachte gras op haar poten.
Maar ze kon het niet.
Het vuurtje dat altijd in haar borst had gebrand was aanzienlijker kleiner dan dat het was een tijd terug. En het enige wat er voor zorgde dat het bleef branden was de gedachte. De gedachte aan de wolven die zich achter deze berg zouden kunnen bevinden. Honger was voor haar een  zwakte geworden. Een simpele zwakte die ze kon negeren, net als vele andere dingen. Ze mocht niet stoppen met zich voortbewegen, ze kón het niet. Ze was zo vreselijk ziek van zichzelf, ze zou zichzelf nooit vergeven wat ze had gedaan. Ze had degen die er altijd voor haar waren verraden. Ze was blindelings met vreemden meegegaan. Ze was zo naïef geweest, zó naïef.
De wolvin merkte de tranen die de pijnlijke herinnering hadden meegebracht pas op toen ze op de grond vielen. Ze was zonder dat ze het door had gestopt met lopen, en kraamde zachtjes bijtende  woorden over zichzelf uit. Boos over het feit dat ze zo sloom was. Straks was het weg, het enige stukje hoop weg. De geur van een bekende, die over de berg was heen geblazen. Het was zwak, en nauwelijks merkbaar. En of ze het had verbeeld wist ze niet. Maar wat ze wel wist was dat ze gek zou worden als ze nog één nacht zonder hen zou moeten leven.
De pijnlijke gedachte dat ze haar niet meer wilde knaagde aan haar, maakte haar langzaamaan kapot. Maar ze zou hen vinden, ze moest weten of ze nog leefden. Of ze gelukkig waren...

De berg die voor haar lag was groot, en waarschijnlijk moeilijk beklimbaar. Maar ze was bang dat als ze er omheen liep, ze het geurspoor kwijt zou raken. Bovendien zou ze van daar uit in moeten kunnen schatten hoe groot het gebied was dat ze betrad. Een vriendelijke reiziger had haar verteld  dat het de naam Infinity droeg. De wolf had haar verteld dat er sinds een korte tijd een aantal wolven naar toe waren gegaan, en zich daar hadden gevestigd. Ze zouden het kunnen zijn. Het was een gedachte dat samen met de geur haar op de been hield.
De wolvin haalde diep adem en begon de berg te beklimmen.

Het koste haar enorme moeite om haar kop er bij te houden. De kou en honger vraten aan haar. Ze was zwak en klein terwijl de tocht hard en lang was. Toch wist ze na uren zwoegen de top te halen. Hoe zou ze zelf niet kunnen zeggen. Misschien was het simpelweg hoop. Hoop was een ziekte die je de mooiste dingen kon laten bereiken, maar die je ook even makkelijk kapot kon maken.
De zon was aan het ondergaan toen ze aankwam op een kleine open plaats was de zon net onder aan het gaan. Ze was verbaast te zien dat het daar helemaal helder was, omdat ze eerst een hele tijd door de Mist had gelopen. Maar nu besefte ze zich dat het wolken waren geweest, en dat ze zich nu boven hen bevond. Even benam het zicht haar de adem. De warme, oranje zon verlichtte de wolken en de eenzame paar bergtoppen die er doorheen staken. Het was simpelweg prachtig.
Maar wat ze daarna hoorde was honderd keer mooier dan het uitzicht. "Goedenavond Aruba."hoewel Wolfie zijn stem neutraal was, en niets in zijn houding echt aangaf dat hij blij was haar te zien, gloeide er voor het eerst sinds tijden weer licht in de ogen van de kleine wolvin. Even bleef ze zo staan, naar de witte reu starend. En toen stormde ze op hem af. Tranen vielen van haar wang terwijl ze zich vastklampte aan de witte vacht van de reu. Later had ze zichzelf verafschuwd voor die egoïstische actie, maar op dat moment kon ze daar niet over na denken. Hij was echt en hier. Dat was het enige wat door haar hoofd spookte, en met moeite wist ze woorden uit te brengen. "W-Wolfie, het spijt me zo" Ze stapte weg van de reu en durfde hem niet aan te kijken. Ze verbeet haar tranen en haatte haar eigen zwakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie

Wolfie


Naam : Dore
Aantal berichten : 55

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Partner: x

a warm meeting in a cold place [Aruba] Empty
BerichtOnderwerp: Re: a warm meeting in a cold place [Aruba]   a warm meeting in a cold place [Aruba] Emptywo jan 14, 2015 9:12 pm


   

   


   




Hij kwam om de hoek gelopen. En daar zat op het uitkijkpunt , Aruba. Ze zag en vreselijk uit. Een rilling trok door hem heen. Het leek wel alsof hij naar zich zelf keek na het verlaten van de Tundra pack. Maar toch , haar blik gaf duidelijk aan dat ze blij was hem te zien. Wolfie was verward. Hoezo blij om hem te zien? Hij had haar aangevallen! En van Shyra weggehouden ! Hoe kon ze in hemelsnaam blij zijn met zijn verschijning. Hij , niets meer dan een stuk vuil. Zij , die zo veel beter verdiende dan dit. Was ze blij dat hij nog leefde? Als hij er zelf niet eens zo blij mee was , hoe kon ze. . . Aruba staarde hem aan en hij staarde bijna even verbaasd terug. Waar ze vandaan kwam was hij vergeten. En waarom ze terug kwam kon hij zich niet goed voorstellen. Het volgende moment stormde ze op hem af. En nog voor hij een stap op zij kon doen had de wolvin zich al aan hem vast geklampt. Wolfie slaakte en verontwaardigde kreet. Waar kwam dit nu weer vandaan? Hij begreep er echt helemaal niets meer van. Had ze hem gemist? Had hij iets over het hoofd gezien? Ze was hem toch niets verschuldigd. De wolvin deed een stapje naar achter. "W-Wolfie, het spijt me zo" Klonk het verdrietig. Hij wist niet wat te zeggen of doen. Ze keek hem niet aan dus zijn verbaasde blik zou haar vast totaal ontgaan zijn. "Wat spijt je? Ik snap niet wat je bedoeld."Zei hij , al een stuk vriendelijker dan eerst. En keek haar vragend aan. Waarbij het hem te binnenschoot dat zijn antwoord nogal vaag was. Maar tja , het was dan ook wel een zeer verwarrende situatie waarin hij niet meteen helder kon reageren. "Ik bedoel wat spijt je , je bent me toch niets verschuldigd? Niet zolang ik me kan herinneren."Het laatste mompelde hij. Er was veel gebeurd in de tussentijd. En het meeste had hij al lang verdrongen. Zijn heugen was maar klein op het moment. Waarschijnlijk had ze hem een hoop opnieuw te vertellen. Wolfie bekeek haar even kalm. Zijn houding was vriendelijk maar zijn blik somber. "Je zou in de toekomst beter voor je zelf moeten zorgen. " Concludeerde hij hard op. "Kom , ik hem eten en onderdak voor je. Het is denk ik wel van belang dat je deze tocht kunt na vertellen." Zei hij en wenkte haar te volgen. Hij had geen idee hoeveel wolven hij hier blij mee zou maken. Bijna niemand kende hem meer. Maar Aruba had vast wel familie en vrienden die haar graag zouden willen zien. Haar levend beneden brengen was dan wel een mooi aardigheidje zijn.

   

   
Terug naar boven Ga naar beneden
Aruba

Aruba


Naam : think and you know
Aantal berichten : 9

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd:
Partner: God, oh god. I was so blind

a warm meeting in a cold place [Aruba] Empty
BerichtOnderwerp: Re: a warm meeting in a cold place [Aruba]   a warm meeting in a cold place [Aruba] Emptyza jan 31, 2015 4:29 pm

Ze was zo bang voor zijn reactie dat ze hem niet aan kon kijken. Haar actie was dom geweest, besefte ze nu. Het was behoorlijk naïef geweest om te denken dat Wolfie haar actie van net niet raar zou vinden. Maar toen, op dat moment had het haar niets uitgemaakt. Ze had een eiland gevonden in de oneindige oceaan, ze greep zich vast aan de hoop dat ze misschien weer normaal verder zou kunnen leven. Het was op het moment het enige wat haar op de been hield. "Wat spijt je? Ik snap niet wat je bedoeld." ze keek hem van haar stuk gebracht aan. Zijn stem was best vriendelijk geweest. Hij keek haar vragend aan, maar Aruba beantwoordde die blik alleen maar met een soort gelijke."Ik bedoel wat spijt je , je bent me toch niets verschuldigd? Niet zolang ik me kan herinneren." Het laatste mompelde hij. Aruba zocht naar de woorden, maar geen van hen klonken goed in haar oren. Het was allemaal een vaag en verdraaid verhaal, hoe moest ze het ooit goed uitleggen? Ze was zo bang dat hij zijn rug naar haar toe zou draaien en kwaad weg zou lopen. En hoewel ze het uit wilde leggen, kwamen de woorden niet uit haar bek. "Je zou in de toekomst beter voor je zelf moeten zorgen. " Concludeerde hij hard op. "Kom , ik heb eten en onderdak voor je. Het is denk ik wel van belang dat je deze tocht kunt na vertellen. Waarom was hij zo aardig?
Aruba bleef stil staan terwijl hij haar wenkte te volgen. Ze haalde diep adem voordat de woorden stroom uit haar bek kwam. "Het spijt me omdat ik nooit achter jou en alle andere wolven aan ben gekomen."ze haalde even diep adem voordat ze verder ging. "De brand verjoeg me uit Serigala, net als jou en vele anderen waarschijnlijk. Ik wilde ook komen.. maar ik kwam een andere wolf tegen. Hij vertelde me allemaal prachtige verhalen en ik was zo dwaas met hem mee te gaan." ze moest diep adem halen om niet nogmaals in tranen uit te barsten, vermoeidheid maakte haar fysiek en emotioneel zwak. "Ik heb iedereen, inclusief jou, achter gelaten zonder om te kijken en ben blindelings meegegaan met een of andere vreemdeling, die me daarna heeft verraden. Daarom spijt het me...." Ze trilde lichtelijk op haar poten, vreselijk bang dat de witte reu kwaad zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie

Wolfie


Naam : Dore
Aantal berichten : 55

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Partner: x

a warm meeting in a cold place [Aruba] Empty
BerichtOnderwerp: Re: a warm meeting in a cold place [Aruba]   a warm meeting in a cold place [Aruba] Emptyvr maa 20, 2015 8:37 pm


       

       


       





De wolvin reageerde niet op wat hij zei. Dat had hij pas later door. Alhoewel , niet? Ze keek hem aan alsof hij complete onzin uitkraamde. Maar Wolfie was zeer zeker van zijn zaak. En ging gewoon door met vertellen doe gek ze hem ook aankeek. Het was ook niet bepaald te normaalste ontmoeting ooit. Twee vergeten wolven die elkaar ontmoeten. Dat gebeurd niet vaak. Het leek alsof ze telkens iets wilde zeggen. Maar zodra hij een pauze liet vallen tussen zijn zinnen verliet geen woord de bek van de oranje wolvin. En dus kwam hij zo tenslotte bij het einde van zijn zegje. En wenkte de wolvin te volgen. Maar ze bleef staan. "Het spijt me omdat ik nooit achter jou en alle andere wolven aan ben gekomen."Zei ze. Wolfie keek haar vragend aan. 'En de anderen'. Welke anderen? Was ze dan vergeten dat hij de pack verlaten had? Eerder dan zij? Er waren geen wolven bij hem geweest in de tussen tijd. Ja , Amy en Shyra misschien een paar keer. Maar hij kon zich niet voorstellen dat ze dat bedoelde. Aruba haalde diep adem. "De brand verjoeg me uit Serigala, net als jou en vele anderen waarschijnlijk. Ik wilde ook komen.. maar ik kwam een andere wolf tegen. Hij vertelde me allemaal prachtige verhalen en ik was zo dwaas met hem mee te gaan."Vertelde ze. Bijna huilend. Wolfie keek haar neutraal aan. Niet wetende wat hij hier mee aan moest. Vanuit zijn wereldje was ze hem niets verschuldigd. Maar hij begreep dat het er uit moest. Waarschijnlijk was hij de eerste aan wie ze dit kwijt kon. Vandaar ook de hoeveelheid emoties. "Ik heb iedereen, inclusief jou, achter gelaten zonder om te kijken en ben blindelings meegegaan met een of andere vreemdeling, die me daarna heeft verraden. Daarom spijt het me...."Vertelde ze. Even bleef het stil. Wolfie zocht naar de juiste woorden. Een verkeerde opvatting kon fataal zijn. "Aruba...." Het klonk zacht en vol medeleven. "Iedereen was in intens verdriet en paniek na de brand. En op dat soort momenten maakt men wel eens verkeerde keuzes. Het is zeer logisch dat je mee bent gegaan. Misschien verwachten je niet dat anderen het overleefd hadden. Of was het te moeilijk om de waarheid te gemoed te komen. En dat is inderdaad ook heel moeilijk. Als iemand dan verteld hoe geweldig het ergens anders is. Waar je even kont bij komen en je zorgen los laten. Natuurlijk ga je dan mee." Zei hij kalm. "En het is juist dubbel zo sterk en goed van je dat je het bent gaan beseffen en bent terug gekomen. Dat je er openlijk tegenover mij over kan spreken. Lef heb je zeker." Een heel klein grijnsje werd zichtbaar op zijn snuit. "Ik vergeef je Aruba. Je hebt niemand echt verraden. Je ging weg om op krachten te komen en nu ben je terug voor ons allemaal! Iedereen maakt wel eens verkeerde op een moment dat de... spanning hoog ligt." Zei hij en knipoogde. Maar zijn grijns was bitter en zijn ogen vol leegte. Hij had haar nooit mogen aanvallen. Zelfs niet uit angst. Door die angst was hij alles kwijt geraakt. Maar nu waren ze terug. Ze stonden hier allebei , levend en wel. En de wereld mocht gaan weten dat ze er nog waren ook. "Ga je met me mee? Je hebt deze lange reis toch niet gemaakt om hier te blijven staan?" Vroeg hij met een klein beetje spot verborgen in zijn stem. Maar het was vriendelijk bedoeld. Gewoon om te sollen. De stemming wat op te beuren. Hij keek er immers vriendelijk bij.

       

       
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





a warm meeting in a cold place [Aruba] Empty
BerichtOnderwerp: Re: a warm meeting in a cold place [Aruba]   a warm meeting in a cold place [Aruba] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
a warm meeting in a cold place [Aruba]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Once in a while I find myself in a cold place|&Kylan
» [TNW][ACT] first meeting
» Sometimes it's just too cold to be alone [Shyra]
» Cold as ice , sharp as blades [Yelia]
» What is this place?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: W H I T E - A R E A :: » SISTER OF ICE-
Ga naar: