Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 family keeps surprising me [Alain]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Digo
Administrator
Digo


Naam : Dorian
Aantal berichten : 335

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 5 jaar en 10 maanden
Partner: I'll never leave you my dear , Safrijnn.

family keeps surprising me [Alain] Empty
BerichtOnderwerp: family keeps surprising me [Alain]   family keeps surprising me [Alain] Emptydo mei 14, 2015 8:35 pm

family keeps surprising me [Alain] 142ykye
۰۪۫D۪۫۰ ۰۪۫i۪۫۰ ۰۪۫g۪۫۰ ۰۪۫o۪۫۰


Het was een zonnige namiddag en verbazingwekkend warm voor de tijd van het jaar. Digo lag in het gras te genieten van de laatste recht hete zonnestralen. Het maakte hem loom. Maar dat was niet heel erg. Hij zou immers toch pas laat in de avond weer gaan jagen. Wanneer het daar koel genoeg voor was. Tot die tijd zou hij een lekker luie namiddag hebben. Ook niet verkeerd. Kylan was bij Safrijn vandaag. Dus had hij echt vrij. Ze verdeelden de puppy dagen goed. Het deed hem wel goed zo’n vrije dag. De dagen gaven hem meer tijd om het verlies van zijn andere pup te verwerken. Daar moest hij wel werk van maken om Kylan een zo’n goed mogelijke opvoeding te kunnen geven. De pup mocht niet onder zijn verdriet lijden. Digo zuchten en rolden zich op zijn rug. Hij liet zijn buik verwarmen door de zon en genoot van de stilte om zich heen. Digo sloot zijn ogen. In die houding bleef hij liggen. Zijn gedachten totaal afdwalende van de werkelijkheid. Hij was er zo erg mee bezig dat hij de aanwezigheid van de andere wolf niet eens merkte.

|Mood; calm |Words; 193 None |Company; Alain |Notes; x |
Terug naar boven Ga naar beneden
 
family keeps surprising me [Alain]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I'm never too old to get my crazy side back [Alain]
» family isn't always what it seems ( Triell)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: G R E E N - A R E A :: » VAST FIELDS-
Ga naar: