Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 What we all need

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

What we all need Empty
BerichtOnderwerp: What we all need   What we all need Emptydi sep 23, 2014 12:12 pm



De hete zon brandde op Shyra's hoofd. Ze had deze dag besteed om een nieuw gebied te verkennen. Of nieuw? Ze wist al hoe het heette, en hoe ze er moest komen. Rock Plateau. De hoger gelegen rotste vlakte. Het was een reis die ze niet graag zou maken, maar het uitzicht was het waard. Tenminste, het uitzicht dat ze dacht dat ze zou krijgen. Nog een paar meter voordat ze boven was. Even stopte ze, en ademde diep in, om daarna haar weg te vervolgen.
Eindelijk was ze boven, en er leek wel geen einde aan het prachtige uitzicht te komen. Hier op de hoge plateau, stond er een klein briesje. Een briesje wat Shyra echt even nodig had gehad. Ze ging zitten, om van het uitzicht te genieten. Het was aan het einde van de dag, en het begon al een beetje te schemeren. Opeens vulde de geur van een wolf haar neus, maar door de hete, stoffige lucht kon ze niet uitmaken wie het was. "Wie is daar?"

[&open]
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger
Moderator
Danger


Naam : Hilde
Aantal berichten : 77

Character sheet
Geslacht:
Leeftijd:
Partner:

What we all need Empty
BerichtOnderwerp: Re: What we all need   What we all need Emptydi sep 23, 2014 7:06 pm


















Zucht. Zucht. Hijg. Zucht. Deze klim was niet normaal. Echt. Een. Hel. Hij schudde zijn kop, waarom moest hij persé naar boven. Waarom kon hij niet gewoon beneden van de zee genieten? Moest dat nou echt hier boven.. Hij was hier nog niet geweest, dus wist hij niet van dit rotpadje Als hij het geweten had was hij niet naar boven gegaan. Dat stond vast. Maar nu hij toch eenmaal bezig was, hijgend nog wel, kon hij maar beter omhoogklimmen.
Zijn poten zetten stap voor stap en kwamen langzaam vooruit. Steeds verder, steeds hoger. Plots zag hij een wolf. Hmm.. Wie is dat dan? Hij liep langzaam dichterbij. Bruine vacht? Een wolf met bruine vacht, en zo te zien een teefje.. Hij dacht diep na en plots wist hij het. Shyra. Toch? Tenminste, dat was zij toch? Bij de verjaardag van Aruba? Ugh.. Waarom moest zij nou weer in hem opkomen. Hij rilde even en kwam toen op hoorafstand van Shyra. Hij zette zijn poten neer en kwam naast haar staan. Hij hoorde haar stem,"Wie is daar?"
"Danger, Shyra."

XX:: sorry flut post>_< maar had echt geen inspiratie..
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

What we all need Empty
BerichtOnderwerp: Re: What we all need   What we all need Emptydi sep 23, 2014 7:38 pm



Haar stem deed pijn toen ze het vroeg, maar Shyra liet niks merken. Er was een witte reu tevoorschijn gekomen. Ze had het gevoel alsof ze hem kende, maar de naam van de reu was haar onbekend. "Danger, Shyra." zei hij. Dus hij kende haar wel? Hmm.. Wat was Shyra vergeetachtig geworden. "Ik zou je waarschijnlijk moeten kennen, en ik heb het gevoel dat dat zo is. Maar alleen kan ik het me niet herinneren.. Zou je mijn geheugen misschien wat willen opfrissen?" vroeg Shyra met een vriendelijke stem. Ze liet haar ogen weer naar het prachtige uitzicht afdwalen, en keek naar de lucht. Een paar sterren waren al tevoorschijn gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What we all need Empty
BerichtOnderwerp: Re: What we all need   What we all need Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What we all need
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: B R O W N - A R E A :: » ROCK PLATEAU-
Ga naar: