Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hello...?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

Hello...?               Empty
BerichtOnderwerp: Hello...?    Hello...?               Emptyzo mei 03, 2015 1:34 pm

Stiekem was ze die grote zwarte wolf met zijn oranje ogen wel dankbaar, maar in het openbaar zou de pup het nooit toegeven. Triell had haar van een ijskoude dood gered, anders was ze verdronken in het bevroren meer waar het ijs af gebrokkelt was. Nu liep ze vanuit het kamp van de TTP naar de hoge naald bomen. Gewoon om rond te hangen en wat te ontdekken. Shade begon na een week echt meer en meer vertrouwen in het pack te krijgen, zelfs de donkere wolven. Maar nu rook haar neus de geur van een konijn. Ze begon rustiger te lopen en zetten haar pootjes zo zacht mogelijk neer. Helemaal goed ging het nog niet, want het sneeuw kraakte nog onder haar poten. Shade deed haar best en voor een pup ging het haar nog goed af. Maar op twee wolven afstand schoot het konijn weg. Shade keek op in welke richting het dier ging, maar door zijn witte vachtje was het al niet meer herkenbaar op de witte achtergrond. Pech, maar ze zou vast nog beter worden. Dus staakte Shade haar jacht poging en liep naar een laag, maar snel stromend beekje om wat te drinken. Ze boog haar koppie en slurpte het ijskoude, maar helder en fris water naar binnen voor ze een geluid hoorde. ‘Hallo?‘ riep Shade en wiebbelde met haar oortjes om nog meer geluiden op te vangen, maar dat leek niet meer te komen. Misschien was het een eekhoorn of zo geweest? Shade bleef toch nog even op haar hoede voor ze zich van het water afkeerde.

(Aurora)
Terug naar boven Ga naar beneden
Safrijn
Administrator
Safrijn


Naam : Jennifer/Paasei/Saff
Aantal berichten : 71

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 jaar, 11 maanden
Partner: Digo,

Hello...?               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello...?    Hello...?               Emptyzo mei 10, 2015 9:20 pm

Safrijn maakte een wandeling door het Tundra Forest. Hoewel de roedel nog steeds een officiele start moest maken hier, was het gebied wel al duidelijk opgeëist. Safrijn twijfelde er ook aan of ze wel zin om alweer een officiele start te maken. Het was haar en de anderen toch wel duidelijk en de roedel was nooit echt opgebroken. Alleen verhuist, twee à drie keer.
De zwarte wolvin zuchtte. Een zacht 'krr' kwam van Vulpa die zich afvroeg waarom. Safrijn keek haar even geruststellend aan. Het maakte duidelijk dat het alleen een opsomming van gedachtes was. Meer niet. Niks om je zorgen over te maken.
Corax kwam aangevlogen. Hij had een uit elkaar getrokken ganzenjong bij zich en liet dat naast Safrijn vallen die onverstoord doorliep. Het kleine geschenk was niet voor haar bedoeld, maar voor Vulpa. Het begon toch af en toe steeds meer op te bloeien tussen die twee, maar ze waren tot nog toe alleen nog vrienden. Misschien omdat beide kraaien nog steeds wel jong waren en hun interesses nog steeds te speels waren. Altijd maar ondeugende spelletjes spelen zoals een roofvogel de deur wijzen of ruzie maken met een ander dier om een prooi. Of gewoon spelen op de wind.
Safrijn zag hoe Vulpa naar de met sneeuw bedekte grond dook om het ganzenjong nog verder te verscheuren met Corax voordat ze het naar binnen werkte en ze samen een rondje patrouilleerden. Na al die tijd met wolven opgescheept te zitten, hadden ze het idee van een roedel wel door en begonnen het gebied steeds meer als dat van hen te zien.
Safrijn ving een vreemde geur op. Al snel daarna hoorde ze wild gekras van de kraaien die een eindje verderop kleine rondjes boven de indringer zweefden, veilig buiten bereik van elke wolf.
Safrijn haastte zich naar de vreemdeling, een duidelijk nog jong dier, maar dat betekende niet dat deze meteen een vrijpas had voor elk gebied dat er te vinden was.
Safrijn zag de pup en ontblootte haar tanden en liet een diepe waarschuwende grom horen. Als ze deze pup buiten het gebied had ontmoet, zou ze een vriendelijke houding hebben aangenomen, maar nu deze zo het gebied dacht binnen te wandelen, kon ze dat niet laten gebeuren.
"Wat doe je hier?" vroeg ze neutraal, maar met een waarschuwende ondertoon. Ze zou de pup niets doen, maar wilde al wat graag laten weten dat dit niet zomaar kon.
De kraaien kalmeerden zodra Safrijn haar stem had laten horen en gingen elk aan een kant van de wolvin zitten. Ze bleven alert op elke beweging, maar onder de bescherming van de wolvin kon er niks gebeuren.

Sorry voor t crashen in je topic, maar omdat Shade officieel nog geen lid is en ze het TTP gebied betreed, kan ik alleen Safrijn haar autoriteit laten gelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

Hello...?               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello...?    Hello...?               Emptyma mei 11, 2015 4:08 pm

Het plotselinge gekras van twee zwarte vogels deed haar op schrikken. Shade maakte een sprongetje van schrik achterwaards en keek met grote ogen omhoog. Ze wist nog wat haar moeder gezegd had. Als vogels zo te keer gaan kon ze best dicht bij hun nest zijn. Maar de pup was nog te jong om te kunnen zien dat dit jonge vogels waren. Eerst wilde ze weg gaan, maar nog voor Shade een poot kon verzetten zag ze een zwarte wolf opdoemen die zijn tanden ontbloten. Angstig deed Shade een groot aantal stappen achteruit voor ze de stem van de wolf hoorde. Het klonk vrouwelijk en nu ze beter keek verbleekte het dreigende beeld van Sam wiens ogen zo blauw waren dat zij ze spookachtig vond. De ogen van de wolvin waren geelig/oranje, maar haar toon was waarachuwend geweest. ‘Ik was op reis met mijn broer en mijn moeder naar The Tundra Pack. Maar... Ze hebbe... hebben het niet gered. We wilde... de ons aansluiten bij de TTP.‘ zei ze half stotterend, maar Shade wilde zich over haar angst voor zwarte wolven over heen stappen. Ze wist dat als de ander naar haar broer of moeder vroeg ze de waarheid vertellen moest, maar of Shade dat nu al aan kon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Safrijn
Administrator
Safrijn


Naam : Jennifer/Paasei/Saff
Aantal berichten : 71

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 jaar, 11 maanden
Partner: Digo,

Hello...?               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello...?    Hello...?               Emptyma mei 11, 2015 5:34 pm

"Wat doe je hier?" vroeg ze neutraal, maar met een waarschuwende toon. Zomaar een gebied in lopen was niet verstandig.
Corax en Vulpa zaten beide aan een kant van Safrijn en waren ondertussen gekalmeerd door haar stem. Corax kon echter af en toe nog een zacht 'krrr' brommen, maar Vulpa was geheel stil, totaal gefocust op de indringer.
"Ik was op reis met mijn broer en mijn moeder naar The Tundra Pack. Maar... Ze hebbe... hebben het niet gered. We wilde... de ons aansluiten bij de TTP." verhaalde de pup al stotterend, maar Safrijn wist dat het een eerlijk antwoord was. Echter niet gerechtvaardigd. Het beste was om buiten een roedelgebied een verzoek te doen. Misschien het plan wat de broer en de moeder in gedachte hadden gehad. Waarom het dan niet aan deze pup was uitgelegd, was niet duidelijk. Maar ook dit idee was puur giswerk van de nachtzwarte wolvin.
"Waarom wilden jullie erbij?" vroeg ze de pup met opnieuw een neutrale toon. Ze bleef nog altijd staan met haar staart half opgericht. Ondertussen was Vulpa nog altijd strak op de pup gericht. Corax was iets losser door ook de omgeving rond de wolven in de gaten te houden, maar luisterend naar wat er gebeurde en gestopt met brommen. Even pikte de kraai in de poot van Safrijn, zoekend naar bevestiging van wat er nou precies ging gebeuren. De wolvin keek hem alleen even aan, draaide haar oren naar achter en terug als teken dat er voorlopig niks ging gebeuren.
"Wat is je naam?" vroeg ze uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

Hello...?               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello...?    Hello...?               Emptyma mei 11, 2015 9:55 pm

De vogels deden haar best veel. Vooral die ene die haar constant aanstaarde was een verschrikking voor Shade, maar ze bleef dapper staan. Welke wolf had nu zulke dieren bij zich, maar die gedachten verdwenen weer in de recht van het gewoel dat nu door haar hoofd raasde. Ze zag wel dat de andere zwarte vogel rond keek. Misschien was die opzoek naar haar familie, maar toen ze de stem van de wolvin weer hoorde keek ze haar aan. Waarom ze erbij wilde? Hoe kon zij dat nu weten. Ze was nog maar een pup die luisterde nooit echt naar wat oudere wolven bespraken??? Shade probeerde iets van wat ze gehoord had aan de flarden die ze opgepikt had en probeerde daar een goed antwoord van te maken. 'Uit het gebied waar wij vandaan kwamen werd ons leef gebied steeds kleiner. Zo precies weet ik het niet, maar mijn moeder heeft ooit in een roedel daar geleefd en ze miste vooral die samen dracht. Maar van wat ik nog heb meegekregen is dat ze jullie hun diensten wilde aanbieden. Mam was een hele goede jager en mijn broer had de kwaliteiten om een goede krijger te worden volgens onze moeder.' Shade probeerde het goed te formuleren, maar ze wist niet of dat ook het antwoord was geweest als die twee nog geleefd hadden? Ze voelde haar angst weer groeien waardoor Shade steeds harder door op haar pootjes begon te trillen. Ze had zins ze Triell had ontmoet niets meer gegeten dan sneeuw en muizen, maar dat vulde de maag niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Safrijn
Administrator
Safrijn


Naam : Jennifer/Paasei/Saff
Aantal berichten : 71

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 jaar, 11 maanden
Partner: Digo,

Hello...?               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello...?    Hello...?               Emptydo mei 14, 2015 1:51 pm

"Uit het gebied waar wij vandaan kwamen werd ons leef gebied steeds kleiner. Zo precies weet ik het niet, maar mijn moeder heeft ooit in een roedel daar geleefd en ze miste vooral die samen dracht. Maar van wat ik nog heb meegekregen is dat ze jullie hun diensten wilde aanbieden. Mam was een hele goede jager en mijn broer had de kwaliteiten om een goede krijger te worden volgens onze moeder." verhaalde de pup als antwoord op de vraag waarom ze bij de pack wilde. Safrijn schepte er haar eigen beeld bij. Het was heel fijn dat haar moeder en broer hun dienst wilde aanbieden, maar daar kwam weinig van als alleen de pup hier was.
"Maar nu lijkt het me meer dat je onze diensten nodig hebt, dan andersom." vatte ze samen. Ze bekeek de pup eens goed. Toen zat ze toch maar neer. Op dat moment ontspande Vulpa zich en bleef niet meer zo strak naar de pup kijken, ook al hield ze hem nog wel in de gaten.
"Dus wat verwacht je precies van ons nu? Wil je bij de roedel of hoop je op iets anders?" vroeg ze toen. Ze kon het antwoord wel voorspellen. Ze gaf Corax een kort blafje en de kraai vloog weg het bos in. Omdat Safrijn het antwoord wel al dacht te weten, had ze iets in gedachten.
"Wat is je naam?" vroeg de ondertussen meer ontspannen wolvin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

Hello...?               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello...?    Hello...?               Emptydo mei 14, 2015 10:27 pm

Shade Hoorde wat de zwarte wolvin zei en moest haar daar wel gelijk in geven. Ongewild begon ze met haar voorpoten te schuifelen en keek ze even naar de besneeuwde grond. Het was niet gemakkelijk om haar angsten opzij te zetten, maar ze moest voor de belofte die ze in stilte en op haar reis naar hier had gedaan. Ze zou in het pack opgenomen worden al zou ze elke dag de leidster moeten smeken om haar bij het pack te laten, maar ze wist niet of het helpen zou. Shade raapte zich weer bij een toen alle woorden gezegd waren en keek de wolvin weer aan. Ze had zelfs een kleine schrik beweging gemaakt toen de het korte blafje van haar kant had gehoord, maar nu zag en hoorde Shade dat het voor een van haar gevleugelde metgezellen was. Ook zag Shade dat de zwarte wolvin een ontspannende houding had aangenomen door te gaan zitten. Shade was nog te nerveus en te angstig om te gaan zitten. 'Ik zou best ook mijn diensten aan willen bieden, maar snap zelf ook wel dat een pup weinig tegen een volwassen wolf weinig in te brengen heeft, maar toch zou ik graag in uw Pack op genomen willen worden. Mijn broer en moeder zouden hier naast me hebben gestaan, maar... We...' Shade voelde de grond onder haar weg brokkelen toen ze bij het punt kwam dat ze de waarheid over wat er gebeurd was wilde gaan vertellen. Haar stem brak en ze kreeg er even geen woord meer uit. Ze herinnerde de onpartijdige afslachting tussen twee door de reis verzwakte wolven met twee gezonde en veel sterkere wolven. Shade probeerde haar hoofdje bij het hier en nu te houden, maar ze kon het niet helpen dat ze die twee ijskoude blauwe ogen weer voor zich zag hoe hij uit de schaduwen gestapt was als een monster die daar de hele tijd had staan gluren naar zijn slachtoffers! Toen er weer naar haar naam gevraagd werd schrok Shade wakker uit die vreselijke herinnering en keek weer met grote angst ogen naar de zwarte wolvin. 'Shade... Ik heet Shade.' haar stem klonk gebroken en zacht. Shade voelde nu pas hoe eenzaam ze eigenlijk al was geweest toen ze gevlucht was. Die vreselijke woorden galmde als een spookachtige stem door haar achterhoofd en ze moest zich even helemaal uit schudden, maar verloor daarbij haar evenwicht en viel op haar achterwerk. Shade voelde hoe het huilen haar zo bijna na stond dan het lachen waar ze bang voor was het nooit meer te kunnen...

(Ah eigenlijk wel zielig! XD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Safrijn
Administrator
Safrijn


Naam : Jennifer/Paasei/Saff
Aantal berichten : 71

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 jaar, 11 maanden
Partner: Digo,

Hello...?               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello...?    Hello...?               Emptyza mei 16, 2015 1:22 pm

Safrijn was gaan zitten en had Corax een seintje gegeven om het bos in te gaan. De kraai volgde meteen het bevel op. Terwijl de pup zijn antwoord formuleerde, bood Safrijn een luisterend oor om hopelijk meer informatie te krijgen. Het kleintje stopte haar antwoord echter op het einde en leek het er moeilijk mee te hebben. Safrijn negeerde dat maar gewoon en gaf haar een momentje.
"Wat is je naam?" vroeg ze toen maar. Het trok de pup uit haar dagdroom.
"Shade... Ik heet Shade." zei ze zachtjes. Safrijn knikte. Ze verwachtte wel dat Shade wist wie zij was. De pup was namelijk degene die onderdak zocht in de pack en kon je wel verwachten dat ze de naam van de alfa wist. Echter was het nog niet gebleken dat Shade het wist en besloot Safrijn om haarzelf en haar gezelschap even voor te stellen.
"Ik ben Safrijn. Hier naast mij zit Vulpa en degene die net wegvloog is Corax. Je zult binnen een tijdje het verschil wel zien." stelde ze zich voor. Ze klonk ondertussen al wat vriendelijker.
Niet lang daarna kwam Corax terug met in zijn snavel een takje met bessen. Hij vloog laag over Shade om het takje netjes voor zijn poten te deponeren.
"The Tundra Pack geeft nog geen officiele doorstart gehad, maar we zijn nooit gestopt, dus heet ik je bij deze welkom." Woorden die Shade vast en zeker gerust zouden stellen. Ze nam hem niet als pleegpup. Dat was iets wat ze vanwege bepaalde redenen voorlopig niet meer zou doen. Als hij een pleegouder binnen de pack zocht, was dat toch maar zijn eigen probleem. Voorlopig zat hij in ieder geval goed doordat Safrijn hem toch een plaats gaf in de pack als pup. Zoals altijd was geweest zou een echte rang pas later komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

Hello...?               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello...?    Hello...?               Emptyza mei 16, 2015 9:29 pm

Toen de zwarte wolvin ging zitten ontspande de tweede vogel zich eindelijk een beetje. Shade staarde even naar de grond onder haar pootjes. Ze had in haar buurt dan wel nooit met andere pups kunnen spelen omdat ze de jongste was geweest, maar toen was haar broer er altijd geweest om haar te steunen. Dan kwam hij naast haar zitten en sprak opbeurende woordtjes tegen haar. Ze hoorde hem nog... ‘Laat je koppie niet hangen zussie. Het komt goed, zolang jij maar blijft vechten en niet opgeeft.‘ Shade herwon hier door nieuwe moed en keek de zwarte wolvin met vast beraden ogen aan toen ze weer sprak. Shade wist van haar moeder dat ze bij Safrijn moesten wezen, maar dat ze haar zo snel in haar uppie nadat ze Triell had ontmoed tegen zou komen vond ze geweldig. Een enorme last viel van haar schouders, maar Shade schrok wel even van Corax toen deze over vloog. ‘Aangenaam Safrijn. Ik ben blij dat ik u toch nog zo snel na mijn aankomst in het witte gebied heb mogen spreken.‘ zei Shade en maakte een lichte buiging van haar koppie. Ze keek daarna naar het takje met bessen dat Corax voor haar had laten vallen. Ze boog zich voor over en besnuffelde het even, maar ze roken niet vreemd. de pup werkte de bessen naar al smaakte ze niet slecht. ‘Wat waren dit voor bessen?‘ vroeg Shade voor ze Safrijn weer aankeek. Gelukkig bestond het pack nog en nam Safrijn haar op in de TTP. Shade boog nu wat dieper om haar dankbaarheid te tonen. ‘Ik zal mijn best doen om de TTP te dienen en erin te leren.‘ haar angst voor Safrijn en haar vogel gevolg. Maar toch bleef de angst onder het huidoppervla liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Safrijn
Administrator
Safrijn


Naam : Jennifer/Paasei/Saff
Aantal berichten : 71

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 jaar, 11 maanden
Partner: Digo,

Hello...?               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello...?    Hello...?               Emptywo mei 20, 2015 6:41 pm

"The Tundra Pack geeft nog geen officiele doorstart gehad, maar we zijn nooit gestopt, dus heet ik je bij deze welkom." zei ze om de kleine pup te laten weten dat ze erbij zat. Safrijn gunde haar toch een plekje in de pack. Wie wist wat ze allemaal in petto had wat in de toekomst van pas zou komen.
Shade at de bessen van het takje wat Corax voor haar poten gedropt had.
"Wat waren dit voor bessen?" vroeg Shade kort nadat ze ze op had. Safrijn dacht even snel na. Ze had niet echt gelet op welke bessen Corax voor haar had neergelegd. Er waren verschillende soorten en vaak kwam hij met iets nieuws aanzetten. Echter kon Safrijn zich nu wel een beetje de kleur herinneren en de grootte.
"Vossenbessen." antwoordde ze. Dat waren het ook. Prima bessen naar haar mening.
Even dacht de zwarte wolvin na wat er nu zou komen. Shade zou worden ingedeeld bij de pups als zijn rang. Dat was hij nu officieel. Maar misschien was het dan nu juist handig om een officiele doorstart te maken. Safrijn zag er weinig nut in, aangezien de roedel nooit was gestopt, maar verhuizing na verhuizing maakte het er wel naar dat er opnieuw iets gestart moest worden. Ze zou het nog even afwachten, kijken of er nog nieuwe wolven waren die haar roedel wilden joinen en zou dat binnen korte termijn niet het geval zijn, dan nam ze het voor lief en zou ze een bijeenkomst organiseren om de komst van TTP toch maar ook in dit gebied officieel te maken.
"Ik zal mijn best doen om de TTP te dienen en erin te leren." hoorde ze toen plots van Shade's kant komen. Ze knikte richting de pup.
"Dat doet me goed te horen. Je bent bij deze vrij om in het gebied te blijven, maar ik moet weer mijn eigen weg. Tot ziens Shade." Na deze woorden keerde Safrijn zich om en liep rustig weer weg, gevolg door de kraaien nadat zij ook een kortaf afscheid hadden gekrast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade


Naam : Rilana
Aantal berichten : 60

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 1 maand
Partner: i'm to yong for a partner

Hello...?               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello...?    Hello...?               Emptywo mei 20, 2015 10:20 pm

Safrijn vertelde dat ze nog geen doorstart gemaakt hadden, maar dat vond Shade niet erg. Het zou nu wel goed komen daar hoopte de pup tenminste op. Haar vraag naar wat voor bessen het waren kreeg ze al snel. Vossenbessen, die moest ze maar eens onthouden! Maar toen wilde de grote zwarte wolf ineens weg gaan. Shade voelde al wat kracht in haar lijfje terug komen, maar ze stond op en rende achter haar aan. 'Maar wilt u me niet de weg naar het TTP kamp wijzen? Ik zou het nog gemakkelijk mis kunnen lopen?' vroeg Shade en ging op gepaste afstand naar Safrijn lopen. Ze wist dat ze eerbiedig moest blijven, maar ze wilde het ook graag weten. Misschien had de pup zich wel verlopen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hello...?               Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello...?    Hello...?               Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello...?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: W H I T E - A R E A :: » TUNDRA FOREST-
Ga naar: