Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Let's try something different

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

Let's try something different Empty
BerichtOnderwerp: Let's try something different   Let's try something different Emptywo dec 03, 2014 2:27 pm



Voorzichtig liep Shyra langs het verlaten treinspoor. Ze had Sam hier in de buurt geroken, en ze wilde graag iets uitproberen. Hun laatste ontmoeting had niet helemaal perfect gelopen, maar goed genoeg zou het zeker zijn. Even snoof Shyra de geuren van de omgeving op, om te controleren of ze nog de goede kant op liep. Toen bleek dat dat het geval was, kneep ze haar neus gaten snel weer dicht. In haar bek, had ze een stuk boomschors, waarvan de inhoud nogal stonk. Ze zou het nooit met haarzelf mee hebben genomen als ze niet van plan was Sammie weer te zien. Ze had iets gevonden waarvan ze zeker weten wist dat het zijn poot zou kunnen genezen. Of in iedergeval, het heelproces zou kunnen bevorderen. Na een tijdje kwam de zwarte reu in zicht, en ze liep er zonder emotie op af. Toen ze binnen 7 meter afstand was, hield ze halt en legde ze de boomschors voor haar op de grond. Ze zette haar poot een beetje op de rand, zodat ze inhoud nog geheim zou blijven voor Sam. "Ik weet dat ik zei dat ik je alleen zou laten. Maar er is iets dat ik wil uitproberen." zei Shyra. Ze keek hem neutraal in de ogen, maar toch met de ondernemende blik die ze vaak in haar ogen had. "Is het ontstoken?" vroeg ze, en ze probeerde langs Sam naar zijn poot te gluren. Normaal zou ze het weten als ze ook maar een keer zijn geur inhaleerde, maar de stank van het boomschors zat nog in haar neus geworteld.

[&Sam]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

Let's try something different Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's try something different   Let's try something different Emptyza dec 20, 2014 7:53 pm

Opnieuw was de reu op het spoor beland. Het irriteerde hem mateloos om opnieuw hier te zijn, v sinds de simpele reden hiervoor was dat hij rondjes liep. Hij wilde namelijk het gebied verkennen, maar had hier niet echt een tactiek voor: gewoon lopen en zien waar je terecht kwam. Nu wist hij echter dat dit niet de beste manier was om het aan te pakken. Maar erg druk maakte de zwarte reu zich er niet over, hij was met zijn gedachtes in een totaal andere wereld. De gekte was hem namelijk gevaarlijk dichtbij.
Eerst waren het stemmen in zijn kop geweest, wat al vreselijk genoeg was. Nu kon hij ze zien, hij alleen. En altijd hakte ze beide op hem in. Niks wat hij deed was goed.
De reu schudde zijn kop. Haat en Emilia waren er op het moment niet, hij schonk dat aan het feit dat hij simpelweg liep, en geen van beide daar iets op tegen had. Dit was echter zo, totdat de geur van Shyra tot hem doordrong. De reu zuchtte en liep stevig door, terwijl Haat en Emilia al dingen in zijn oren begonnen te fluisteren. Over wat hij wel en niet moest doen. Echter liet hij ze begaan en draafde door, maar Shyra was binnen no-time bij hem en begon met praten. "Ik weet dat ik zei dat ik je alleen zou laten. Maar er is iets dat ik wil uitproberen." Een sterke geur drong tot hem door en hij draaide zich om naar de wolvin. Een voordeel van een gesprek was dat Emilia en Haat niks konden doen. Zolang hij oogcontact maakte met iemand of tegen iemand sprak, konden de twee hem niet bereiken.
Shyra keek hem neutraal aan, maar Sam beantwoordde deze blik niet. In plaats daarvan keek hij naar waar de sterke geur vandaan kwam. "Is het ontstoken?"Nu keek hij haar schamper aan. "De laatste keer heb je mijn wond open gehaald en ben je daarna vertrokken. Hoe weet ik dat ik je kan vertrouwen?"Zijn stem was niet vijandig, maar rustig en koel. Prima als Shyra iets wilde proberen, maar ze kon hem even goed iets vreselijk giftig geven. Wist hij veel, hij zou het best begrijpen als ze dat zou doen. Hij was nu niet bepaald de aardigste, maar hij vond het simpelweg heerlijk om de spot met anderen te drijven. Zielepoot dat hij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

Let's try something different Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's try something different   Let's try something different Emptyma dec 22, 2014 6:39 pm



Sam keek Shyra schamper aan en antwoordde met een logisch antwoord. "De laatste keer heb je mijn wond open gehaald en ben je daarna vertrokken. Hoe weet ik dat ik je kan vertrouwen?" zei hij, rustig en kalm. Shyra waardeerde dat hij niet gelijk vijandig reageerde, en toonde dit met een kalme knik. "Nou, als ik je wat had willen doen, had ik dat al gedaan. Verder moet je het zelf maar weten. Als je denkt dat ik je ga vergiftigen, dat zou kunnen. Maar het zou ook kunnen dat het water vervuild raakt, of dat er een vulkaan uitbarst." antwoordde ze rustig, terwijl ze haar schouders ophaalde. Het kon haar echt niets schelen. Het zou natuurlijk wel jammer zijn, want Shyra wilde het echt graag uitproberen, maar het zou geen kwestie van leven of dood zijn ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

Let's try something different Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's try something different   Let's try something different Emptydi dec 23, 2014 3:30 pm

"De laatste keer heb je mijn wond open gehaald en ben je daarna vertrokken. Hoe weet ik dat ik je kan vertrouwen?"zijn toon liet niets blijken van wat in hem om ging. Hij droeg zijn masker. Kennelijk waardeerde Shyra dit, want ze knikte kalm. In haar kalmte dacht hij toch een hele hoop vijandigheid te voelen, wat niet gek was gezien de laatste keer dat ze elkaar hadden gezien. Ja, zijn wond was lichtelijk ontstoken. Maar hij was niet naïef en zou niet zomaar blindelings iemand die hij bijna had bestempeld als vijand vertrouwen. Als ze dat dacht onderschatte ze hem. Maar dat betwijfelde hij. Een simpele glimlach sierde zijn lippen. "Nou, als ik je wat had willen doen, had ik dat al gedaan. Verder moet je het zelf maar weten. Als je denkt dat ik je ga vergiftigen, dat zou kunnen. Maar het zou ook kunnen dat het water vervuild raakt, of dat er een vulkaan uitbarst."antwoordde ze rustig en ze haalde tegelijkertijd haar schouders op. Sam trok zijn wenkbrauwen lichtelijk omhoog, hij wilde het liefst weer met haar spotten, gezien hij dat heerlijk vond. Maar onderdrukte dat, omdat hij wist dat het niet slim was. De reu ging zitten."Vertel me wat je wilt doen of vertellen, dan zie ik of ik er mee akkoord ga of niet"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

Let's try something different Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's try something different   Let's try something different Emptyvr jan 02, 2015 11:15 am



Shyra keek geduldig naar de zittende reu, het was uiteindelijk toch echt zijn beslissing. Ze zou het niet tegen zijn wil in gaan doen, want dat was alleen maar zond van haar tijd. "Vertel me wat je wilt doen of vertellen, dan zie ik of ik er mee akkoord ga of niet" Shyra knikte, vanzelfsprekend. Tijd om de beestjes voor te stellen. Met een tik van haar poot draaide de boomschors gelijk 180 graden, en met diezelfde poot hield ze het ook weer tegen. In de boomschors, krioelde het van de insecten. Levende maden, om precies te zijn, doordrenkt doorzichtige vloeistof met een goudbruine kleur. "Misschien is het gestoord, maar het heeft logica. Je plaatst de maden op de wond, en ze eten al het ontstoken, vieze vlees weg. Wel moet je uitkijken dat ze niet te diep gaan eten, als ik die wond van jouw zo bekijk, moet een uurtje wel genoeg zijn. Na dat uurtje schraap de alle maden er weer vanaf, je spoelt er water overheen, en het is weer een schone wond. Maar ook is het goed ontsmet. Ik heb deze maden namelijk doordrenkt met berkensap, uit een berk die was omgewaaid door de wind, daar komt het schors ook vandaan. Nou, zoals je misschien wel weet, kan berkensap enorm ontsmettend werken. Dus, als je nog wat berkensap over de wond giet, nadat ze maden klaar zijn, en je dan blijft rusten totdat er een korst op vormt, zit je goed en is de wond voordat je het weet weg. Dat rusten duurt hoogstens twee nachten en een dag, maar waarschijnlijk gewoon tot morgen ochtend." vertelde Shyra kalm. Maden gebruiken voor een wond, terwijl ze normaal juist ziektes brachten? Jup, het was een tikkeltje gestoord, misschien wel meer dan een tikkeltje. Maar Shyra was er dan ook volop van overtuigd dat het zou gaan werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

Let's try something different Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's try something different   Let's try something different Emptyzo feb 08, 2015 2:11 pm

Sam keek de wolvin recht aan. Hij had oprecht naar haar geluisterd, en haar verhaal leek iets van logica te hebben. Al moest hij niet veel van het idee hebben dat er een paar maden aan z'n vlees vraten. Wat opzich niet al te gek was. Hij wist dat het waarschijnlijk nodig was, het zou helpen als de wond snel zou helen. Maar voor het zelfde geld, wilde Shyra dit doen met heel andere doeleinden dan hem helpen. Het was hem een raadsel, maar hij had tot op het heden geen rede om haar te vertrouwen. Het zou behoorlijk dom zijn als hij zonder na te denken die beesten in zijn huid zou laten wroeten. "Shyra, zoals ik net al zei, de laatste keer dat je me zag heb jij die wond opengehaald, en nu ben jij hier met een hoop maden en beweer je dat het helpt tegen de ontsteking?" Zijn woorden waren kalmpjes, maar hij trok één wenkbrauw ietwat minachtend op. "Waarom zou jij mij willen helpen Shyra? Geef me één goede rede, want op het moment weet ik niet of je wil dat mijn poot wordt weggevroten, of dat je me daadwerkelijk wil helpen" Hij keek haar strak aan.


maak me maar dood, bijna een maand later dan de jouwe is deze post, sorry ;w;
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

Let's try something different Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's try something different   Let's try something different Emptydi feb 24, 2015 9:19 pm



Kalm wachtte Shyra op Sam's mening. Wat was hij koppig. Maar ze moest toegeven, zij zou precies zo koppig zijn geweest als ze hem was. "Shyra, zoals ik net al zei, de laatste keer dat je me zag heb jij die wond opengehaald, en nu ben jij hier met een hoop maden en beweer je dat het helpt tegen de ontsteking?" zei Sam kalm, maar ook met een kleine minachting. Iets wat haar helemaal niet aanstond. Ze vernauwde haar ogen een klein beetje, maar herstelde zich snel. "Ja, Sam, dat klopt." zuchtte ze. Het liefste wilde ze dat hij snel zei of hij het wilde of niet, want zo niet, was het alleen maar verspilling van haar tijd. "Waarom zou jij mij willen helpen Shyra? Geef me één goede rede, want op het moment weet ik niet of je wil dat mijn poot wordt weggevroten, of dat je me daadwerkelijk wil helpen" zei Sam, terwijl hij haar strak aankeek. "Weg laten vreten? Kom op, Sam. Een uurtje kan dat niet veroorzaken, en ik neem aan dat jijzelf ook wel weet hoe je iets moet weg schrapen?" Shyra schudde haar kop bij Sam's woorden. "Het blijft jouw keuze. Of het gaat gebeuren, en hoe lang het duurt, gaat volledig aan jouw beslissing. Je kunt elk moment zeggen dat het moet stoppen, en dan haal ik ze weg. Daar heb je mijn woord op." Shyra keek Sam recht aan bij de laatste woorden. Ze meende ze volledig, en haar woord zou ze nooit breken. Ze had haar woord nooit gebroken. Beloftes brak ze niet, dat was wel zo'n beetje het ergste wat ze kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Naam : Elena like thingy
Aantal berichten : 68

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3 years and 8 months
Partner: Ha!

Let's try something different Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's try something different   Let's try something different Emptydi maa 31, 2015 2:57 pm

"Weg laten vreten? Kom op, Sam. Een uurtje kan dat niet veroorzaken, en ik neem aan dat jijzelf ook wel weet hoe je iets moet weg schrapen?"Shyra schudde haar kop bij zijn woorden. Sam keek haar droogjes aan, nee, hij wist nu niet bepaald veel van genezende planten en remedies en zo af. Had hem nooit erg geïnteresseerd, wat nu echter een nadeel bleek te zijn. "Het blijft jouw keuze. Of het gaat gebeuren, en hoe lang het duurt, gaat volledig aan jouw beslissing. Je kunt elk moment zeggen dat het moet stoppen, en dan haal ik ze weg. Daar heb je mijn woord op." Ze keek hem strak aan en Sam hield die blik vast voor best een tijd voordat hij toegaf. "Prima"zei hij uiteindelijk. Hij kon niet aan haar zien of ze loog, dus besloot hij haar te vertrouwen. Als het echt verkeerd zou gaan, zou hij er wel een oplossing voor vinden. Bovendien wilde hij toch wel graag dat zijn poot genas, het was een lastige kwestie, maar hij besloot het toch te doen. Bovendien, als het echt mis ging beet hij zijn eigen poot wel af, dacht hij droogjes.
Hij stapte/hinkte op de wolvin af en ging voor haar zitten, zijn poot uitgestrekt naar de wolvin. "Doe wat je wilde doen."bromde hij met tot spleetjes geknepen ogen. Hij hield haar scherp in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Let's try something different Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's try something different   Let's try something different Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's try something different
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: G R A Y - A R E A :: » LONELY RAILROAD-
Ga naar: