Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Yes you are - Yes I am

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptydi sep 30, 2014 5:55 pm




Rustig snoof Shyra de geuren in. De zilte lucht brandde een beetje in haar neus, maar erg vond ze het niet. Er stond een flinke wind hier, in de duinen. Ook al stond er een behoorlijke wind, erg koud was het niet. Shyra keek even in de verte, waar de zee begon. Altijd vroeg ze haarzelf af, wat er aan de andere kant van het water was. Maar nooit was ze iemand tegengekomen die het wist. Waarschijnlijk een land. Maar welk land? Shyra zuchtte. Alsof het haar uitmaakte. Zolang er maar niet weer een overstroming plaats zou vinden, vond zij alles best. Hongersnood. Overstroming. Nog een hongersnood. Geheugenverlies. Een brand. Waarom was het altijd Shyra en The Tundra Pack die daar mee te maken kregen? Depressie. Dood. Afscheid. Ziekte. Oorlog. Te veel narigheid om nu op te noemen. Alsof er nooit even niks aan de hand kon zijn. Shyra snoof. En ditkeer kwam er naast de zoute lucht van de zee, ook een andere lucht haar neus binnendringen. De geur van een pup. Een pup die de geur van haar pleegouders met hem mee droeg. Was dit een van haar pleegbroertjes?

[&Kylan]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylan

Kylan


Naam : Saar
Aantal berichten : 30

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 5 months
Partner: Give it a try

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptydi sep 30, 2014 6:57 pm

»  K Y L A N  «
Zijn pootjes zakten diep weg in het rulle duinzand terwijl hij zich een weg baande door het gebied. Zijn oren stonden rechtovereind, hij wilde alles wat hij zag in zich opnemen. Een bosje taaie grassprieten kwam in zicht, en de kleine pup rende er op af. Hij kauwde erop, herkende de smaak van gras dan zouter en veel stugger. Met moeite kreeg hij er een stuk af, en ging liggen om er lekker op te kauwen. Tevreden scherpte hij zijn tandjes, en gaapte toen hij er mee klaar was. Hij rolde op zijn zij, en bekeek het landschap vanuit dit perspectief. Ernstig dacht hij na over de verschillen, over de kleur van de lucht en de vorm van de zandduinen. Hij kwam weer overeind, schudde zich uit en likte wat zand van zijn neus. De zoute geur van een onbekende oorsprong prikte in zijn neus en ogen, maar hij vond het interessanter dan dat hij er last van had. Hij liep verder, genoot van zijn zoektocht zonder bezorgde ouders om hem terug te roepen. Zijn vacht vertoonde nog wat pluizige stukken, en hij was klein en mager gebouwd voor zijn leeftijd. Zijn dunne staartje zwaaide heen en weer, en zijn heldere blauwe ogen namen de omgeving goed in zich op. Hij leek op zijn vader, dezelfde zachtaardige gelaatstrekken en doordringende blauwe ogen. Alleen was hij ernstig, terughoudend en veel magerder. Hij dwaalde graag alleen rond, voorzichtig en respectvol naar de wereld om hem heen. Hij probeerde alles te leren, en liep vaak rond met ernstig samengeknepen oogjes en een nieuwsgierige frons op zijn gezicht. Hij schudde zich nogmaals uit, en ving toen de geur van een andere wolf op. Meteen bleef hij stokstijf staan, zijn staartje recht omhoog en zijn neus in de lucht. Hij probeerde de doorgronden wat voor wolf het was, maar dat lukte hem niet helemaal. De verschillende geursporen leidden hem erg af. Hij besloot op onderzoek uit te gaan, maar wel voorzichtig. Hij had genoeg verhalen gehoord over moordlustige wolven zonder mededogen. Hij sloop dichterbij, en met zijn lichte vacht viel hij niet erg op tussen het duinzand. Een nieuwe, bekende geur vulde zijn neus, en zijn ogen begonnen te glinsteren. Dit was de geur van zijn vader en moeder, de geur van warmte en liefde, de geur van thuis! Hij struikelde bijna over zijn eigen poten toen hij begon te rennen richting de geur, en plotseling heel dichtbij een onbekende wolvin stond. Hij kroop wat in elkaar en keek haar afwachtend aan. Ze rook goed, maar hij kende haar niet. Misschien was ze verre familie of een goede vriend? Hij nam haar goed in zich op met zijn pientere blauwe ogen en wachtte af tot ze iets zou doen.

thank you Sarah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptydi sep 30, 2014 7:06 pm




Er verscheen een glimlach op Shyra's lippen toen ze een kleine witte pup aan zag rennen. Net een kleine mini Digo. Blijkbaar had de pup gezien dat Shyra niet was wie hij dacht dat ze was, want hij kroop ineen, en keek haar afwachtend aan. Shyra gaf hem een geruststellende glimlach. "Sorry, maar mag ik je wat vragen? Ben jij misschien een van de pups van Safrijn en Digo?" vroeg Shyra vriendelijk. En keek hem geduldig aan. Diep van binnen, voelde ze zich onwijs zenuwachtig en energiek. Was dit een van haar pleegbroertjes?

OoC; Waah kort >.<

Terug naar boven Ga naar beneden
Kylan

Kylan


Naam : Saar
Aantal berichten : 30

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 5 months
Partner: Give it a try

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptydi sep 30, 2014 7:18 pm

»  K Y L A N  «
Hij kwam vlak voor haar tot stilstand en keek omhoog, deels zenuwachtig en deels geïnteresseerd. Hij had haar geur duidelijk herkend, en toen hij nogmaals snoof wist hij het zeker. Ze was op een manier gerelateerd aan zijn ouders. Hij bekeek haar goed, en kon geen uiterlijke kenmerken vinden van Digo of Safrijn. Daarmee nam hij aan dat ze geen zus van hem kon zijn. Ze had warme bruine ogen en een bruine vacht met donkere tekeningen. Hij herkende er niets in wat zijn ouders ook hadden, behalve dan de vriendelijke gezichtsuitdrukking. Hij kroop wat in elkaar met zijn staart tussen zijn poten, om een onderdanige houding aan te nemen en haar duidelijk te maken dat ze alles macht over hem had. Dit had hij deels geleerd, maar het was ook voor het grootste deel instinct. De wolvin glimlachte vriendelijk naar hem, en zond hem een geruststellende blik. Meteen voelde hij zich al meer op zijn gemak, hoewel hij nog wat op zijn hoede was. "Sorry, maar mag ik je wat vragen? Ben jij misschien een van de pups van Safrijn en Digo?" Hij kneep zijn ogen even samen. Misschien was het niet verstandig om de waarheid te vertellen. Misschien wilde ze hen wel wat aandoen, of hadden ze ruzie waardoor ze hem nu automatisch ook haatte. Aan de pup was helemaal te zien dat hij allerlei dingen overwoog. Uiteindelijk besloot hij af te gaan om de vriendelijke uitstraling en de geduldige blik van de wolvin. Hij knikte. 'Ja, dat zijn mijn ouders,' antwoordde hij. Hij keek haar nieuwsgierig aan. Waarom had ze dat gevraagd?

thank you Sarah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptywo okt 01, 2014 11:49 am




Rustig wachtte Shyra op het antwoord van de pup. Het ding leek niet zeker te weten of hij de waarheid moest vertellen, of hij een leugen moest verzinnen. 'Ja, dat zijn mijn ouders,' knikte hij, waarnaar hij haar nieuwsgierig aankeek. Shyra's glimlach werd groter, en er kwam een kleine kwispel in haar staart. Iets wat er waarschijnlijk erg raar uit zou zien voor de pup, aangezien hij van helemaal niks wist. Wacht. Hij wist echt helemaal van niks. Had Safrijn hem niet vertelt over haar? "Dit gaat waarschijnlijk echt enorm raar klinken, maar ik ben Shyra." Even wachtte ze met vertellen, om te kijken of de pup echt helemaal nooit van haar gehoord had. Het zou toch niet zo zijn dat niemand hem over haar vertelt had? Ze was zijn pleegzus, wel te verstaan! "Toen ik zes maanden oud was, had ik geen ouders meer. Safrijn was een van de eerste wolven die ik tegenkwam, en zij adopteerde mij." legde Shyra uit. Even stopte ze met praten, zodat de pup tijd had om het te verwerken. "Dus.. Ik ben jouw.. pleeg.. zus." Jup. Totally not weird. Een random stranger die vertelt dat zij jouw zus is. Echt niet. Shyra keek de pup afwachtend aan. Misschien zou hij helemaal springen van blijdschap, of misschien zou hij in een krimpen van verdriet. Ze hoopte op het eerste.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kylan

Kylan


Naam : Saar
Aantal berichten : 30

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 5 months
Partner: Give it a try

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptyza okt 04, 2014 12:19 pm

»  K Y L A N  «
Na even twijfelen of het wel verstandig was de waarheid te vertellen, vertrouwde hij toch op haar warme bruine ogen en vriendelijke uitstraling. Hij knikte. 'Ja, dat zijn mijn ouders.' Hij keek nieuwsgierig naar haar op, en vroeg zich af hoe ze dat kon weten. En waarom ze het hem überhaupt had gevraagd. Hij zag dat ze een brede glimlach op haar gezicht kreeg, en haar staart bewoog heen en weer. Hij begreep het niet, en een frons verscheen op zijn gezicht. Hij overwoog de mogelijkheid om er naar te vragen, maar voordat hij tot een uitkomst kwam begon ze het al uit te leggen. "Dit gaat waarschijnlijk echt enorm raar klinken, maar ik ben Shyra." Hij sloeg verward en beleefd zijn ogen neer, om aan te geven dat hij er niets van begreep. Shyra, het was een mooie naam, maar het zei hem niks. Was hij iets vergeten dat zijn ouders hem hadden verteld? Hij probeerde het zich uit alle macht te herinneren, maar er gebeurde niets. "Toen ik zes maanden oud was, had ik geen ouders meer. Safrijn was een van de eerste wolven die ik tegenkwam, en zij adopteerde mij." Shyra onderbrak zijn verwarde gedachten. Even moest hij het op zich laten inwerken. Dan was ze dus toch een zus van hem. Een voorzichtige glimlach verscheen op zijn gezicht. "Dus.. Ik ben jouw.. pleeg.. zus." Hij knikte even, en grijnsde toen vrolijk. Hij had een zus! Hij was niet alleen met zijn brutale twin, er was nog iemand die bij de familie hoorde. Hij begon te kwispelen, maar hield toen plotseling op. Met samengeknepen oogjes, maar zonder beschuldiging in zijn stem, vroeg hij: 'Hoe kan ik weten dat je de waarheid spreekt?'

[ Het klinkt waarschijnlijk dat Saff hem niets heeft verteld omdat ze dacht dat Shyra dood was, da? Anders is het een beetje raar te verklaren waarom hij van niks wist ^^ ]

thank you Sarah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptyzo okt 05, 2014 8:35 am




Shyra voelde zich vreselijk opgelucht toen de pup begon te kwispelen. Dat was tenminste een pup die blij was te weten dat Shyra zijn zus was. Nu de andere nog. Shyra besefte dat ze geen van de namen van de pups wist, maar besloot daar later naar te vragen. Opeens stopte de pup met kwispelen, en kneep hij zijn ogen samen. Een vlaag van bezorgdheid kwam bij Shyra binnen. Was er wat aan de hand? 'Hoe kan ik weten dat je de waarheid spreekt?' Shyra grijnsde nadat ze de vraag hoorde. Dat had ze natuurlijk kunnen verwachten. Wie zou het nou geloven als er een wildvreemde op je af kwam die zei dat ze familie was? "Nou, als je me niet gelooft, hoor je het waarschijnlijk later wel eens van Safrijn of Digo zelf. Vraag naar mijn naam, en ze zullen dan misschien ook wat leuke roddels over mij vertellen."  knipoogte Shyra. Even hield ze haar mond, en keek ze naar de zee die in de verte zachtjes te keer ging. "Mag ik misschien vragen hoe jij, en je broertje heetten? De laatste keer dat ik Safrijn of Digo zag was het er niet van gekomen." legde Shyra uit. Misschien nog een reden om Shyra niet te geloven; ze wist zijn naam helemaal niet. Dat hadden Digo en Safrijn haar gewoonweg niet vertelt. Eigenlijk werd er best veel informatie achtergehouden. Zoals het feit dat Safrijn zwanger was. Het feit dat Shyra hun pleegzus was, en nu ook de namen van de pups.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylan

Kylan


Naam : Saar
Aantal berichten : 30

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 5 months
Partner: Give it a try

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptyvr okt 24, 2014 10:10 am

»  K Y L A N  «
Even aarzelde hij nog, maar begon toen als vanzelf te kwispelen. Met een vrolijke glans in zijn ogen keek hij naar haar op. Hij had een zus! Een warm gevoel van blijdschap stroomde door hem heen, maar werd toen onderbroken door een plotselinge argwaan. Hij kon toch niet zomaar geloven wat ze zei? Misschien loog ze wel, om wat voor reden dan ook. Hij kneep zijn ogen samen, en keek haar bedenkelijk aan. 'Hoe kan ik weten dat je de waarheid spreekt?' Hij zag een grijns verschijnen op haar gezicht, en vroeg zich af wat ze er mee bedoelde. Hij stelde een serieuze vraag, die zij beantwoordde met een grijns? Verward bewoog hij zijn oren. "Nou, als je me niet gelooft, hoor je het waarschijnlijk later wel eens van Safrijn of Digo zelf. Vraag naar mijn naam, en ze zullen dan misschien ook wat leuke roddels over mij vertellen." Dit antwoord maalde eerst even door zijn kop voordat hij verklaarde dat ze eerlijk was. Als ze had gelogen, had ze waarschijnlijk nu een uitvlucht gezocht, en nogmaals gelogen. Hij besloot haar te geloven, en de argwaan verdween uit zijn blik. Een korte stilte viel over hen, en hij volgde haar blik in de verte naar de zee. Hij was er nooit dichtbij geweest, gewaarschuwd dat het te gevaarlijk was. De zoute, licht prikkende geur wekte nieuwsgierigheid in hem op. Wat zou die geur veroorzaken? Hij had nog nooit iets soortgelijks geroken. Shyra onderbrak zijn gedachten. "Mag ik misschien vragen hoe jij, en je broertje heetten? De laatste keer dat ik Safrijn of Digo zag was het er niet van gekomen." Hij probeerde eerst haar toon en gezicht te lezen, voordat hij een antwoord gaf. Een gewoonte die hem aangeboren was. Hij bespeurde een ondertoon van teleurstelling, nauwelijks hoorbaar. Toch bevestigde dit de waarheid. Het was raar dat ze hun namen niet wist, maar door deze onbewuste ondertoon in haar stem kon hij vaststellen dat ze eerlijk was. Het hele proces was niet iets wat hij echt bewust deed; het speelde zich gewoon af in zijn hoofd en gaf hem dan een gevoel dat hem hielp bij het nemen van beslissingen, hoe klein die ook waren. Hij knikte. 'Ik heet Kylan, en mijn broer heet Sucic,' antwoordde hij.

thank you Sarah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptyza okt 25, 2014 11:39 am




De pup leek Shyra te geloven, en knikte.  'Ik heet Kylan, en mijn broer heet Sucic,' zei hij. Kylan dus. Wow. Shyra glimlachte blij naar haar pleegbroertje. "Lijkt Sucic ook zoveel op Digo, of lijkt hij meer op Saf?" vroeg Shyra. Ze wilde graag zoveel mogelijk over haar broertjes te weten komen. Ze wilde weten of ze al wat geleerd hadden van Safrijn en Digo, en misschien kon zij ze ook nog wat bij brengen! Ze besloot het later te vragen, eerst gaf ze de pup wat tijd om te antwoorden. Even keek ze weer naar de zee, ze had Kylan er eerder al naar zien kijken. Gevaarlijk om voor een pup er alleen heen te gaan, hij zou zeker weg moeten blijven van de branding. Onderstromen zouden hem zo onder uit halen. Maar als hij uit het water zou blijven, was het even veilig als ieder ander gebied voor een pup zou zijn. "Hebben Safrijn en Digo jullie al wat geleerd? Safrijn was bij mij nogal vergeetachtig als het op de training aankwam, ik leerde pas jagen toen ik al 10 maanden oud was." vroeg Shyra weer. Jup, Safrijn had Shyra's training een beetje vergeten. Ze had haar zelfs nooit geleerd hoe ze haarzelf moest verdedigen, en is daar op de harde manier achtergekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylan

Kylan


Naam : Saar
Aantal berichten : 30

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 5 months
Partner: Give it a try

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptyza okt 25, 2014 12:01 pm

»  K Y L A N  «
Hij kwam tot de conclusie dat hij haar geloofde, en knikte. 'Ik heet Kylan, en mijn broer heet Sucic,' antwoordde hij, en zag een blije glimlach op Shyra's gezicht verschijnen. Hij kwispelde vrolijk. "Lijkt Sucic ook zoveel op Digo, of lijkt hij meer op Saf?" Even dacht hij na. Zijn twin leek op Digo qua uiterlijk, maar innerlijk betreft had hij nauwelijks iets geërfd van zijn ouders. 'Hij lijkt op Digo in zijn uiterlijk,' begon hij. 'Hij ziet er hetzelfde uit als ik, alleen dan wat groter en gespierder. Ook heeft hij een litteken net achter zijn rechteroog.' Hij probeerde het zo goed mogelijk uit te leggen, begrijpend dat ze zo veel mogelijk over hen wilde weten. 'Maar qua innerlijk.. Ik weet niet hoe Digo en Saff zijn geweest toen ze jong waren, maar Suuc is nu in ieder geval heel anders. Snel verveeld en soms gemeen. Hij weet altijd heel goed iemands zwakheden in te schatten,' besloot hij. Eigenlijk had hij nog iets positiefs over zijn broer willen zeggen, maar het kwam toch negatief uit zijn mond. Hij en zijn twin botsten nu eenmaal verschrikkelijk, daar kon hij niets aan veranderen. 'Maar dat is alleen mijn interpretatie,' voegde hij er snel aan toe, zich het woord herinnerend van Saff. Hij wilde tenslotte niet dat Shyra beïnvloedt werd. Hij volgde haar blik weer even naar de zee, en zijn poten prikten bij het idee dat het water om hem heen zou spoelen en hij de zilte geur kon opsnuiven en zijn poten in het zand begraven. Hij zo graag leren over die vreemde plek, maar wist dat het waarschijnlijk gevaarlijk kon zijn en dat hij zonder een volwassenen niet alleen op onderzoek uit mocht gaan. Daar had zijn moeder hem al vaak op betrapt, en streng voor toegesproken. "Hebben Safrijn en Digo jullie al wat geleerd? Safrijn was bij mij nogal vergeetachtig als het op de training aankwam, ik leerde pas jagen toen ik al 10 maanden oud was." Ongelovig keek hij haar aan. Tien maanden? Dat was wel erg laat. 'Ik denk dat ze daarvan heeft geleerd,' antwoordde hij en grijnsde licht. Digo zou hem binnenkort leren jagen, dat had hij hem beloofd. 'Ik mag binnenkort leren jagen, en Saff heeft ons al geleerd welke planten giftig zijn, waar je wel en niet mag komen, dingen over communicatie en,' hij pijnigde zijn hersenen om het woord te herinneren, 'en hiërarchie.' Tevreden bewoog hij zijn oren naar voren. Hij zou het liefst elk woord dat hij hoorde onthouden, en had er een hekel aan als hij het weer vergat. 'En nog veel meer,' besloot hij, ze zou het vast niet interessant vinden als hij het allemaal ging opnoemen.

thank you Sarah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptyza okt 25, 2014 3:52 pm




Shyra luisterde goed naar Kylan's woorden. Sucic leek een klein pestkopje, maar elke pestkop had ook zo zijn eigen zwakte. Eerder maakte Shyra zich zorgen over Sucic's litteken. Hoe is dat zo gekomen? Hadden Safrijn en Digo hem niet goed beschermd? "Hebben Safrijn en Digo jullie al wat geleerd? Safrijn was bij mij nogal vergeetachtig als het op de training aankwam, ik leerde pas jagen toen ik al 10 maanden oud was." vroeg Shyra daarna, om van onderwerp te veranderen. Kylan's aandacht was weer eens afgedwaald naar de zee. Het leek zo dat de pup een grote nieuwsgierigheid had naar het zoute water. Kylan keek haar even ongelovig aan, waarop Shyra instemmend knikte. 'Ik denk dat ze daarvan heeft geleerd,' Kylan grijnsde licht. Jah, dat hoopte Shyra ook. 'Ik mag binnenkort leren jagen, en Saff heeft ons al geleerd welke planten giftig zijn, waar je wel en niet mag komen, dingen over communicatie en,' Hij deed zichtbaar zijn best om het lastige woord weer op te halen.  'en hiërarchie.' Hmm... Dat allemaal?  'En nog veel meer,' maakte Kylan af. Zo zo.. Dat alles? In vijf maanden? "Het enige wat Safrijn mij geleerd heeft, is het jagen op kleine dieren zoals muizen, konijnen, hazen en vogels. En Digo heeft mij eens leren vissen toen ik een jaarling was." vertelde Shyra. "Ja.. Ze heeft er vast veel van opgestoken." concludeerde Shyra. Ze had geluk gehad dat ze met een kleine hoeveelheid kennis, zover had kunnen komen. Als zij de TTP niet had om haar als pup te beschermen, had ze het waarschijnlijk niet gehaald. Maar nu was het al bijna twee jaar later, en werd het misschien tijd om het nest te verlaten. Ja. Shyra twijfelde er al heel lang over. Ze voelde zich niet meer thuis. De vrienden die ze eerst had, waren nu haar vrienden niet meer. Er waren veel wolven die Shyra als vriend zagen, maar Shyra zag hun niet als vriend. Even keek Shyra weer naar de zee, en toen keek ze naar Kylan. "Heb je veel interesse in de zee? Of lijkt dat alleen maar zo?" vroeg Shyra aan haar pleegbroertje. Misschien zou ze hem kunnen laten kennis maken met de zee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylan

Kylan


Naam : Saar
Aantal berichten : 30

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 5 months
Partner: Give it a try

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptyma okt 27, 2014 10:06 am

»  K Y L A N  «
Hij vertelde haar ernstig de belangrijkste dingen die hij al geleerd had van zijn ouders, en was tevreden dat hij zich het woord hiërarchie herinnerde. Hij keek naar de bruine wolvin, die zich over zijn woorden leek te verbazen. "Het enige wat Safrijn mij geleerd heeft, is het jagen op kleine dieren zoals muizen, konijnen, hazen en vogels. En Digo heeft mij eens leren vissen toen ik een jaarling was. Ja.. Ze heeft er vast veel van opgestoken." Er kwam een lichte frons op zijn gezicht, en hij dacht na over haar woorden. Ze was duidelijk niet zo opgevoed als hij, had dingen te laat en te weinig geleerd door anderen. Hij voelde medelijden met haar, want de wolvin zag er nu sterk uit en hij vermoedde dat ze dat niet door goede wolven had geleerd. Waarschijnlijk had ze zonder kennis moeten overleven, en was daar sterk van geworden. Een nieuwe vonk respect kwam in zijn ogen, hij bewonderde haar. Ze leek even in gedachten verzonken, dus hij onderbrak haar niet. Hij probeerde zich te concentreren op de dingen om hem heen, iets dat hij vaker deed om zich bewust te worden van de wonderlijke gebieden waar hij was. Hij voelde het korrelige zand tussen zijn poten, zacht en opgewarmd door de zon. De duingrassen, taaie geharde stengels, bogen door onder de zeewind, maar lieten zich niet kennen. De ziltige lucht voelde anders en prikte een beetje, maar het was niet onaangenaam. Hij richtte zijn blik op de rollende golven in de verte, en de eindeloze vlakte aan water. Hoe kon zoiets ontstaan zijn? "Heb je veel interesse in de zee? Of lijkt dat alleen maar zo?" Haar woorden onderbraken zijn gepeins, en hij keek haar aan met een grijns op zijn gezicht. 'Ja!' knikte hij. 'Maar het zal wel te gevaarlijk zijn..' De lichte teleurstelling in zijn stem kon hij niet verbergen.

thank you Sarah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptyma okt 27, 2014 5:01 pm




Blijkbaar had Shyra Kylan op een vlak goed ingeschat. De witte pup grijnsde, en werd zichtbaar enthousiast toen ze haar vraag stelde.  'Ja!' Knikte Kylan. Shyra grijnsde bij haar succes. 'Maar het zal wel te gevaarlijk zijn..' vervolgde de pup teleurgesteld. Shyra knikte instemmend. Het was goed dat Kylan dat wist. "Maar.. Niet als er een verantwoordelijke volwassenen bij is.." zei Shyra met een kleine grijns, terwijl ze haar kop wat lager bracht zodat ze op Kylan's hoogte was. "Ik ben volwassen, tenminste.. meestal. En volgens mij vertrouwen Digo en Safrijn mij wel genoeg om even op een van hun pups te letten." Even pauzeerde, om te kijken hoe Kylan reageerde. "Wat denk je ervan? Zullen we een kijkje nemen bij het water?" Shyra grijnsde weer naar de jonge reu. Dit zou voor een pup wel een avontuurtje zijn, en aan het eind van de dag zou Kylan waarschijnlijk helemaal uitgeput zijn, zoals elke pup zou zijn. Maar het zou het ook zeker waard zijn. "Je moet wel naar mij luisteren dan, want als Safrijn hoort dat er wat mis ging, vermoordt ze me vast en zeker. Maar als je luistert naar wat ik zeg, heb je niks te vrezen." waarschuwde Shyra alvast. Kylan zou bereid moeten zijn naar haar te luisteren. Niet dat het erg veel dingen zouden zijn, maar wel een paar belangrijke. Zoals: Niet te ver in het water. Als je onderstroming voelt, gelijk weer terug. En als de wind zo stond dat er kwallen op het strand kwamen te liggen; alleen aan de bovenkant prikken, want met hun tentakels steken ze. Geen kwallen eten. Niet in paniek raken als er een kwal tegen je poot aan komt. Bla Bla Bla. Allemaal regels die eigenlijk van zelf sprekend zouden zijn, maar die een pup misschien nog niet wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylan

Kylan


Naam : Saar
Aantal berichten : 30

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 5 months
Partner: Give it a try

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptyma okt 27, 2014 7:37 pm

»  K Y L A N  «
Hij had tientallen vragen over het prachtige uitzicht op de zee. Hij wist alleen niet of hij Shyra daarmee zou irriteren, dus hield hij zijn mond. Gefascineerd keek hij naar het geheel nieuwe landschap, en de wolvin leek het op te merken. "Heb je veel interesse in de zee? Of lijkt dat alleen maar zo?" Hij grijnsde naar haar, daar had ze helemaal gelijk in. 'Ja!' knikte hij. 'Maar het zal wel te gevaarlijk zijn..' In zijn stem klonk teleurstelling. De wolvin knikte instemmend, en hij probeerde zijn teleurstelling te verbergen. Als hij ouder was, kon hij het vast nog wel een keer gaan bekijken. "Maar.. Niet als er een verantwoordelijke volwassenen bij is.." Ze bracht haar kop lager, zodat hij haar goed kon aankijken. Het begon hem te dagen wat ze van plan was, en hij begon enthousiast te kwispelen. Zijn helderblauwe ogen glinsterden. "Ik ben volwassen, tenminste.. meestal. En volgens mij vertrouwen Digo en Safrijn mij wel genoeg om even op een van hun pups te letten." Hij knikte, dat geloofde hij graag. "Wat denk je ervan? Zullen we een kijkje nemen bij het water?" Een brede grijns verscheen op zijn gezicht. Hij gaf haar spontaan een lik over haar snuit, en schrok er toen zelf een beetje van. Dit soort gedrag vertoonde hij eigenlijk nooit. Een beetje verontschuldigend trok hij met zijn oren. 'Er.. Ja, heel graag!,' antwoordde hij, en hoopte dat ze hem vergaf. "Je moet wel naar mij luisteren dan, want als Safrijn hoort dat er wat mis ging, vermoordt ze me vast en zeker. Maar als je luistert naar wat ik zeg, heb je niks te vrezen." Hij knikte ijverig, zijn ogen serieus. 'Natuurlijk,' beloofde hij. Hij zou alles doen wat ze zei, en heel goed naar haar luisteren. Zijn staart begon weer te kwispelen. Dit had hij nooit verwacht, toen hij er alleen op uit ging. Dat hij de mysteries van het enorme wateroppervlak mocht gaan bekijken, maakte hem ongelooflijk enthousiast.

[ Nieuw topic bij de zee? ]
thank you Sarah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyra
Storyteller
Shyra


Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Emptydi okt 28, 2014 4:35 pm




"Wat denk je ervan? Zullen we een kijkje nemen bij het water?" vroeg Shyra grijnzend aan Kylan, die er zichtbaar erg enthousiast van was geworden. Zo erg, dat hij Shyra spontaan een lik gaf. Shyra knipperde verrast met haar ogen, maar glimlachte daarna. Ze herkende het gedrag van Kylan wel, ze wist nog goed dat zij ook zo kon zijn als ze blij werd. 'Er.. Ja, heel graag!,' antwoordde Kylan op haar vraag. Shyra grijnsde, maar moest nog wel even wat belangrijks zeggen. "Je moet wel naar mij luisteren dan, want als Safrijn hoort dat er wat mis ging, vermoordt ze me vast en zeker. Maar als je luistert naar wat ik zeg, heb je niks te vrezen." Als Kylan niet bereidt was, om daar aan mee te werken kon het niet doorgaan. 'Natuurlijk,' beloofde Kylan serieus, waarnaar hij begon te kwispelen. Er kwam ook een kleine beweging in Shyra's staart. Ze had net een van haar pleegroertjes ontmoet, en nu ging ze gelijk al met de pup naar de zee! Shyra grijnsde met veel plezier, en draaide zich om naar het water. Ze liep een klein stukje en draaide zich daarna half om naar Kylan. "Kom je dan mee?" glimlachte Shyra. Ze had er erg veel zin in om met de witte pup naar het strand te gaan.

[Is goed, wie maakt?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Yes you are - Yes I am Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes you are - Yes I am   Yes you are - Yes I am Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yes you are - Yes I am
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: A M B E R - A R E A :: » DUNES OF FREEDOM-
Ga naar: