Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hallo

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Satan

Satan


Naam : Wolfie Hawkeye
Aantal berichten : 1

Hallo Empty
BerichtOnderwerp: Hallo   Hallo Emptyma jun 08, 2015 8:05 pm

Hoi,

Ik ben hier nog net begonnen en heb hiervoor ook wel eens op serigala wat dingetjes gedaan maar.. ik snap nog niet echt hoe het hier werkt..
kan iemand me helpen hiermee??

Groetjes,

Satan (Wolfie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Digo
Administrator
Digo


Naam : Dorian
Aantal berichten : 335

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 5 jaar en 10 maanden
Partner: I'll never leave you my dear , Safrijnn.

Hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo   Hallo Emptydi jun 09, 2015 8:53 am

Oi ^^

Ik kan je helpen :3

De regels staan in the handbook. Verder is het de bedoeling dat je met je wolf post in een van de gebieden. Stel je post in the golden forest. Dan bevindt je wolf zich daar en kun je mede aan de hand van de gebieds omschrijving beschrijven wat je wolf ziet. Of het er rustig , koud of grouw is. Verder heeft het zeisoen ook invloed op het weer. Je kunt beschrijven wat je wolf aan het doen is. Bv jagen , wandelen of rusten. Eindig je post mey een soort van open einde. Zodat er iemand anders in kan springen. Als je een paar posts leest zul je vanzelf door krijgen hoe dat er ongeveer uit moet zien. De andere wolf en jou wolf ontmoeten elkaar dan. Wat er verder gebeurt kan verschillen. Verder kun je chatten in the off game en chatten in het onzin topic. Voor verdere informatie en of vragen mag je me een pm sturen ^^7

Hopelijk krijg je het naar je zin op het fourm ,
Groetzels ,
Digo.

Hopelijk veel
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: G E N E R A L :: » OFF GAME :: » HELLO&GOODBYE-
Ga naar: