Infinity
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 i'd 'love' to make new friends

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptywo maa 25, 2015 8:55 pm

De regen kwam met bakken uit de hemel vallen. Werkelijk het was alsof de wolken een hele oceaan naar beneden wilde laten komen. Het stinkende regenwater droop van zijn doorweekte vacht af. Bah , waarom moest dit nu net weer hier vallen? Ietwat geërgerd door deze regenval wandelde de reu door het bergachtige gebied. En hij had al een vermoeide tocht achter de rug. Hij was geheel tot aan het Noorden rondgeleid door dit nieuwe land. Maar had aan het einde van de rondleiding besloten om terug te gaan naar het Zuiden. Wat dus nogal een stukje lopen was. Maar het was niet ver meer wist hij. The Sinister Cave was hier dicht in de buurt. Daar zou hij kunnen schuilen tot dat het droog was. En misschien kreeg hij er nog een paar verscholen hazen te pakken ook. Dat zou wel beter zijn aangezien hij op zijn reserves zat. Na een klein tijde werd in de gietende regen een zwart gat zichtbaar. Dat zou de ingang moeten zijn. Tristan liep er doorheen. De constante neerslag op zijn vacht verdween. Opgelucht liep hij verder de grot in. Eindelijk kon hij weer rustig lopen en ademhalen zonder constant al dat regenwater om zich heen te hebben. Tristan schudden zijn vacht goed uit waarna hij opzoek ging naar een rustig plaatsje om te schuilen. Hij had liever niet dat hij snel gevonden kon worden door de eerste de beste die binnen kwam wandelen. Alleen de gene die een gok wilde wagen in het doolhof van the Sinister Cave zouden hem tegen het lijf kunnen lopen.

De bruine reu had zich opgekruld in een inhammetje dat precies groot genoeg was. Hier zou hij zijn rust wel kunnen vinden hoopte hij. Tristan genoot van de koude lucht om zich heen. En de op het lekken van grot water na ijzige stilte. Hij had gehoord dat de roedels binnenkort van start zouden gaan. Hij zou nog wel kijken of hij zich bij Sam zou aansluiten of niet. Hij zou hoe dan ook altijd in het voordeel zijn met het geheim wat hij van die reu wist. Tristan grijnsde. Hij hield er van om met Sam zijn geweten te sollen. Sommige wolven waren ook wel erg makkelijk op de kast te krijgen. Dat was lachen. Puur vermaak om iemand zo te kunnen kwellen. Tevreden staarde hij naar de grotwand voor hem. De irritatie van de regen zakte langzaam weg. Bijna was alles weer goed. Toen zijn oren zich in de richting van steeds dichterbij komende pootstappen draaide. Die wolf had het lef. Dat was zeker. Maar of ze elkaar zouden mogen , dat was nog meer een vraag.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragnar

Ragnar


Naam : Ei
Aantal berichten : 29

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3,5
Partner:

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptywo maa 25, 2015 9:11 pm


De omschrijving die misschien wel het beste bij zijn gevoel momenteel pastte was die van een pup die voor het eerste de wereld voor zichzelf ging ontdekken. De eerste stappen buiten het nest, zonder je moeder. Het was voor hem jaren terug dat hij van die uitstapjes had gemaakt en nu kwam een soort zelfde gevoel terug. Hij was in volledig onbekend gebied. De reu had geen flauw benul waar hij precies heen ging en wat hij er zou aantreffen. Het maakte z’n leven er in ieder geval wel spannender op en misschien wel leuker. Anderen noemden hem wel eens ‘the Wanderer’, echter kon hij zich daar niet in vinden. Liever sprak hij over moeite met zettelen. Huisje, boompje, beestje was voor hem een onbekend begrip. Hoe dan ook, waar hij ook was geweest hij had altijd een spoor achtergelaten. Misschien wel iets om trots op te zijn.

Hij werd al snel welkom geheten door een flinke plentsbui. Fijn, want dan kon die modder misschien een keer van hem afgespoeld worden. Wat dat betreft kon hij het wel geloven dat anderen hem zagen als een soort zwerver. Hij zag er nou eenmaal niet echt eruit om door een ringetje te halen. Vanaf een afstandje kon iedere wolf al wel een paar fraaie littekens op z’n lichaam herkennen. In z’n leven had hij er flink wat verzameld, maar er stonden nog een paar op z’n lijstje. Hij had nog geen enkel litteken op z’n gezicht. Niet dat hij er op zat te wachten dat z’n halve kop werd opengehaald. Dat liet hij liever aan zich voorbij gaan. Z’n vader had altijd een grote kras op z’n snuit gehad. Het gaf toch dat stukje meer autoriteit. Hij was ondertussen aangekomen bij een ingang van een grot. Een bewoonde, althans er zat een wolf in. Zonder enige twijfel liep hij naar binnen, waar hij al snel een soort donzig bouwpakket ergens opgevouwen zag liggen. De reu kon het niet laten om ‘per ongeluk’ tegen het dier aan te stoten. Eens kijken wat voor reactie dat zou opleveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptydo maa 26, 2015 2:31 pm

Gelukkig had hij na enige tijd een mooi plaatsje gevonden om zich in te kunnen verschuilen. Dat was maar beter ook , zijn humeur zou er niet veel beter op zijn geworden als hij nog langer had moeten door zoeken. Helaas duurde het moment van tevredenheid niet lang. Er naderde een andere wolf , te horen aan de pootstappen in de gangen. Tristan zuchten. Uiteraard moest deze reu zijn kant op komen. Tristan wende zijn blik van het gangpad af zodat de reu kon passeren zonder dat ze elkaar aan zouden hoeven kijken. Echter was dit niet het geval. Een geërgerde grom verliet zijn bek toen hij een onaangename por in zijn zij voelde. Het was niet moeilijk om in te kunnen schatten dat zijn bezoek dit expres had gedaan. Koeltjes staarde hij de zwarte reu aan. "Ik weet dat er op latere leeftijd vaak nachtblindheid voor komt. Maar het is zeer spijtig te merken dat het zo ernstig is." Zei hij droogjes. En stapte het kleine holletje uit. De reu die zo 'per ongeluk' tegen hem aan was gesloten had hij hier nog niet eerder gezien. Hij vroeg zich af of deze bekend was in dit gebied. Het zag er niet uit als een zachtaardig iemand. Maar dat gaf niet. Als de zwarte wolf echt uit was op ruzie mocht hij weten wie hij tegenover zich had staan. Niet dat Tristan vond dat hij superieur kon vechten. Maar zich uit de voeten maken daar was hij als het er op aan kwam de beste in. Alleen deze keer zag hij de zwarte wolf niet aan voor een gevaar. Zelfs niet al was deze uit op vechten. Dat was meer een uitdaging dan een probleem. "Ben je hier bekent?"Vroeg hij de reu. Nog altijd even kalm.    
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragnar

Ragnar


Naam : Ei
Aantal berichten : 29

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3,5
Partner:

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptydo maa 26, 2015 2:57 pm


Hij kon het weer niet laten om even duidelijk te maken dat hij gearriveerd was. Iets wat niet altijd gewardeerd werd door anderen. De wildkleurige reu richtte zich meteen ook op Ragnar, nadat hij hem getroffen had. Het was een jongere wolf, compleet onbekend voor hem, maar dat was hier geen wonder. "Ik weet dat er op latere leeftijd vaak nachtblindheid voor komt. Maar het is zeer spijtig te merken dat het zo ernstig is." Vooralsnog klonk de reu  niet vijandelijk, misschien was het hem wel vergeven. Er verscheen even een vage grijns op z’n gezicht na de woorden van de reu. ”Ach, je leert ermee leven,” antwoordde hij. De reu had de eer om de eerste wolf te zijn die hij hier tegenkwam. Daarom leek het hem ook verstandig om gewoon ‘normaal’ te doen, zover dat mogelijk was en de wolf niet uit te dagen. Natuurlijk was dat al niet helemaal gelukt, maar hij had er alle hoop op dat de reu wel bij zinnen kwam. Al snel kreeg hij de vraag toegeworpen of hij bekend was in deze regio. Misschien duidde dit wel erop dat iedereen hier elkaar kende en dat hij echt een volstrekte vreemeling was of wat ook nog een optie was was dat hij hier onbekend was. ”Nog niet,” sprak hij. Was dit dan ook meteen op de antwoord op de vraag of hij hier een tijd zou blijven? Wie weet. Hij had geen verplichtingen, aan niemand niet, dus kon hij net zo goed weer vertrekken. Maar toch ging al dat rondtrekken hem vervelen en was de reu misschien wel klaar voor wat meer vastigheid. ”Is het hier leuk?” Wie weet had hij wel wat aan deze reu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptyvr maa 27, 2015 3:59 pm

De onbekende reu grijnsde nadat Tristan zijn zegje had gedaan. Zo'n grijns , dat beviel hem op zich wel.  ”Ach, je leert ermee leven,” Reageerde de wolf op de zelfde manier terug. Alsof er niets aan de hand was. De manier die hij zelf ook vaak gebruikte om andere te ergeren. Maar die manier beviel hem zelf wel. Dat was ook waarom hij meestal in het voordeel was als hij met Sam een gesprek voerde. "Ben je hier bekent?"Vroeg hij. En keek de reu vragend aan. ”Nog niet,”Antwoordde de wolf. Tristan zuchtte even. Logisch , dat had hij kunnen verwachten. Aangezien hij het zwarte beest nog nooit eerder in Infinity had zien rond lopen. Het leek hem wel iemand waar hij mee op zou kunnen schieten. Waar Tristan wel blij mee was , want dat kwam nu niet bepaald vaak voor. ”Is het hier leuk?”Vroeg de reu hem. Tristan knikte. "Je komt eigenlijk op precies op het juiste moment binnen. Er zijn zich her en der een paar groepen aan het vormen. Packs. De openingen moeten waarschijnlijk nog komen. Hoe dan ook deze groepen dagen elkaar nog al eens uit. Als je van spanning en vechten houd ben je hier op het juiste adres."Vertelde hij enthousiast. En keek de wolf vrolijk aan. "Het is allemaal nog in zijn begin stadium. En dus is er ruim de tijd om te verkennen en te beslissen wat je zou willen doen. Want dat is wel zo handig." Tipte hij. Niet dat hij de reu wilde verplichten zijn advies op te volgen. Helemaal niet , de wolf als vrij om te gaan en te staan waar hij wilde. Tristan wilde alleen aangeven dat de reu op precies het goede moment dit gebied in was gewandeld. "Mag ik je naam weten?"Vroeg hij en grijnsde vrolijk.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragnar

Ragnar


Naam : Ei
Aantal berichten : 29

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3,5
Partner:

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptyza maa 28, 2015 6:23 pm


Misschien zou deze plek hem wel iets interessants opleveren. Wie weet. Dit zou wel eens een goede plek kunnen zijn om zich te settelen en aan iedereen te laten weten dat hij hier woonde en leefde. De laatste jaren had hij steeds z'n plek niet gevonden, maar daar kon dus verandering in worden gebracht. Het was misschien wel ook aan hemzelf te verwijten. "Je komt eigenlijk op precies op het juiste moment binnen. Er zijn zich her en der een paar groepen aan het vormen. Packs. De openingen moeten waarschijnlijk nog komen. Hoe dan ook deze groepen dagen elkaar nog al eens uit. Als je van spanning en vechten houd ben je hier op het juiste adres. Het is allemaal nog in zijn begin stadium. En dus is er ruim de tijd om te verkennen en te beslissen wat je zou willen doen. Want dat is wel zo handig," sprak de reu enthousiast. Hmm, z'n verlangen lag niet echt om bij een roedel te horen en iemand te hebben die boven hem stond. Het enige wat hem wel interesseerde was als hij diegene was. Iets wat maar moeilijk te bereiken was, maar hij wist zeker dat hij het in zich had. Ooit.. "Ik zie het niet zo zitten om commando's uit te voeren van iemand. Geef mij maar liever zelf zo'n rol." Maar zoals al gezegd, eerst maar even naamsbekendheid krijgen. Anderen laten weten dat hij hier was. De reu vroeg hem al gauw om z'n naam, die hij hem gaf. "Liever richt ik zelf weer een roedel op," voegde hij er nog aan toe. In principe had hij al wat ervaring. Hij was bèta geweest bij z'n oude roedel bij z'n ouders en wist dus zich prima te profileren als een meerdere. Hij had weliswaar wel wat geluk gehad met 'de zoon van' zijn, maar aan z'n capaciteiten lag het ook niet.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptyma maa 30, 2015 6:47 pm

"Ik zie het niet zo zitten om commando's uit te voeren van iemand. Geef mij maar liever zelf zo'n rol." Reageerde de reu om Tristan zijn enthousiaste verhaal. Hij knikte. Tristan begreep het wel. Dat soort wolven had je er natuurlijk ook tussen zitten. Geboren leiders of doorgewinterde solitaire. Hij zelf vond het niet echt fijn om veel wolven boven hem te hebben staan. Maar een was niet erg. Zo lang er maar genoeg ruimte voor hem over bleef. Daarom waagde hij de strijd aan te gaan met Sam. Wie van de twee zou het het langste uithouden in de pack? Een klein vals grijnsje sierde zijn snuit toen hij er aan dacht. "Ik snap je. Maar je lijkt me wel iemand die een aan Alfa zou kunnen." Complimenteerde hij de reu. Tristan zou de wolf dol graag willen zien vechten. Het zou vast een groot spektakel zijn. Hij zelf was nog jong en rommeling. Maar deze zwarte wolf zat vol ervaring en ging te zien aan de littekens niet zomaar aan de kant. Tristan had er simpel weg respect voor. De wolf vertelde zijn naam. Ragnar dus. "Liever richt ik zelf weer een roedel op," Voegde de wolf er aan toe. Tristan knikte. "Dat zie ik je inderdaad wel doen." Zei hij en glimlachte naar de reu. Nu had hij het hem echt vergeven. Het stootje tegen zijn zij was het waard geweest. Dit was immers een interessant gesprek geworden. "Ik ben trouwens Tristan." Zei hij. Het was niet onaardig om de wolf zijn naam te laten weten. Voor als ze elkaar nog eens tegen zouden komen. Want naar Tristan zijn idee mochten ze elkaar wel redelijk.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragnar

Ragnar


Naam : Ei
Aantal berichten : 29

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3,5
Partner:

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptyma maa 30, 2015 7:56 pm


Hij wist zelf ook wel dat het niet zo makkelijk was om alfa te worden en dat hij daarvoor misschien dingen moest opofferen, maar hij kon maar niet wennen aan het idee dat hij commando’s op moest gaan volgen van iemand. Van z’n ouders had hij het nog redelijk van kunnen tolereren, maar die hadden vanaf pup af aan al boven hem gestaan. Misschien zou hij de rol van beta nog overwegen, want dan was je in principe de rechterhand van de alfa. "Ik snap je. Maar je lijkt me wel iemand die een aan Alfa zou kunnen." Die uitspraak zorgde ervoor dat er even een grijnsje op z’n gezicht speelde. Ooit ging het ook wel gebeuren, maar misschien eerst wat zieltjes winnen. Misschien te beginnen bij deze reu? De reu voegde er nog aan toe dat hij wel in hem zag dat hij die rol vertolkte, daarnaast vertelde hij ook zijn naam, Tristan. Ragnar gaf hem even een kort knikje. ”Nou, waar beginnen we,” grapte hij. De reu had kennis over dit gebied, anders had hij dit soort dingen niet verteld. Iets waar hij gebruik van kon maken, want hij had zelf geen flauw benul waar hij zich op dit moment bevond en wat er zich hier afspeelde. ”Dus, wat zijn dat dan precies voor roedels? En ben jij  je van plan ergens bij aan te sluiten?” vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptywo apr 15, 2015 5:11 pm

Door zijn compliment verscheen er een klein grijnsje op de snuit van de zwarte reu. Dat deed Tristan goed. Hij was liever vrienden met dit soort wolven dan vijanden. Hij vertelde Ragnar ook zijn naam. Dat leek hem namelijk geen overbodige informatie. De zwarte wolf knikte even kort en grijnsde. ”Nou, waar beginnen we,” Tristan grinnikte. "Er zijn zo veel plaatsen hier waar we zouden kunnen beginnen. Maar geen zorgen. Ik zal ze allemaal voor je beschrijven." Beloofde hij. Zo zou de zwarte wolf langzaam maar zeker wegwijs worden in Infinity. ”Dus, wat zijn dat dan precies voor roedels? En ben jij  je van plan ergens bij aan te sluiten?” Vroeg Ragnar hem. Tristan grinnikte. "Je hebt The Tundra pack , dat is een neutraal goede pack in de bossen van het noorden. Het is niet veel aan. Ze hebben naar wat ik weet geen plannen en lopen niemand in de weg. Dus daar valt niet veel te zoeken."Legde hij uit. Nee The Tundra pack was niet veel aan om mee te sollen. Daar hoefde ze niet aan te beginnen. "Verder heb je The Nightwalkers ik weet nog niet veel over deze pack. Ze zijn voor mij vrij nieuw. Ik dacht me te herinneren dat ze neutraal slecht waren. Maar ik kan er naast zitten. Goed zijn ze iniedergeval niet. Ik zou er zelf meer over moeten weten om je er de juiste informatie over te geven." Vertelde hij. Ergens was het wel jammer. Hij had Ragnar graag alles willen vertellen. Maar ach , nu hadden ze samen nog wat om uit te zoeken. "En dan als laatste niet te vergeten." Tristan grijnsde vals. "The Kuolema! De zogenaamd beruchte pack van mijn 'vriend' Sam." Tristan lachte spottend. "Het schijnt een heel beruchte pack te zijn die alles op zijn pat verslind voor de lol. Ik heb me er ooit eens aangesloten. Maar de pack , nee die heb ik nooit gezien." Gniffelde hij. "En daarom mag ik Sam steeds minder. Hij heeft een grote bek , maar ondertussen word er niets waar gemaakt. Ik twijfel of ik me weer zal aanmelden. Eerst zien dan geloven." Zei hij. Zijn morsgroene ogen straalde ergernis uit. Al bijna een jaar wachtte Tristan op de heroprichting van deze pack. Wat moest hij er nog van verwachten. Bovendien hield hij wel van een uitdagende gok. Zou hij het samen met Ragnar en misschien nog een paar wolven winnen van Sam? Of zou de pack toch bestaan en zou hij zijn vrijheid aan Sam weg moeten geven. Een grote gok... Maar dat was niet erg. Zijn leven was immers een grote gok. "Ik wil je best rondleiden door Infinity." Bood hij Ragnar aan. Wie wist werden ze nog wel goede vrienden ook.

~ sorry voor de laatheid    
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragnar

Ragnar


Naam : Ei
Aantal berichten : 29

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3,5
Partner:

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptywo apr 15, 2015 6:56 pm


Al snel kreeg hij een heel verhaal over de verschillende roedels die zich hier huishouden. Tristan noemde er drie op. Een roedel voor de poedeltjes in het Noorden, Tundra Pack. Schoothondjes, ja die had je blijkbaar echt overal. Maar ze waren altijd wel leuk om je frustraties op los te laten en mee te sollen. Dat soort wolfjes waren nou eenmaal makkelijk om in de zeik te nemen, maar ze liepen wel constant in de weg dus hij zag ze liever opgeruimd. Daarna vertelde hij over een roedel die ‘The Nightwalkers’ als naam droeg. Noch goed, noch heel slecht, zoals Tristan het omschreef, maar de roedel was hem niet heel er goed bekend. Hij eindigde met een roedel van een vriend, tenminste zo introduceerde hij het, maar echter was dit niet echt meer het geval. Kuolema, iets wat hij amper kon uitspreken. Een roedel die eigenlijk de de titel moest dragen van berucht, maar waarschijnlijk was dat er nog niet van gekomen.  Tristan sloot af met het voorstel dat hij hem best zou willen rondleiden. ”Een hele hap dus,” concludeerde de reu toen Tristan was uitgesproken. ”Maar nogmaals, ik ben niet van plan om me ergens aan te sluiten, maar dankjewel voor de info.” Wie weet kwam er wel een moment waarop deze informatie wel bruikbaar was. ”Nou, ik red mij wel denk ik. Ik kan gerust over mezelf zeggen dat ik aardig goed ben in alles op mezelf ontdekken.” In feite had hij geen zin om meteen ergens aan vast te zitten en deed hij liever alles op eigen houtje. Dat had hij immers de afgelopen jaren ook gedaan. Er was nooit iemand geweest die hem ergens bij had moeten helpen. ”Anyway, wat zijn je plannen nu dan?” De reu had toch wel enige interesse gewekt bij Ragnar. Misschien kwam het wel door de gedachte dat hij zelf ooit een roedel zou gaan opzetten en dat hij daar wel mankracht bij kon gebruiken. Maar dat zou wel enige tijd kosten.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptywo apr 29, 2015 9:23 pm

Tristan verhaalde over de drie roedels. Vol sarcasme praten hij over de roedel van Sam. Als hij die pak een slechte naam kon geven , dan deed hij dat maar al te graag. ”Een hele hap dus.” Concludeerde Ragnar. Tristan knikte. Het waren er inderdaad niet weinig. Maar gelukkig waren ze allemaal nog klein en in ontwikkeling. Nog geen enkele dreiging dus. ”Maar nogmaals, ik ben niet van plan om me ergens aan te sluiten, maar dankjewel voor de info.”Dat had de bruine reu al wel door maar informatie was nooit verkeerd en hij was blij met het bedankje. Te zien aan een klein grijnsde op zijn snuit. ”Nou, ik red mij wel denk ik. Ik kan gerust over mezelf zeggen dat ik aardig goed ben in alles op mezelf ontdekken.” Antwoordde Ragnar op zijn aanbod voor een rondleiding. Tristan keek de zwarte reu ietwat teleurgesteld aan. "Jammer , mij had het wel gezellig geleken." Zuchtte hij. Eerlijk , want hij had er echt naar uittekenen om met Ragnar op stap te gaan. "Maar ach , ik kom je vast nog wel weer tegen."Zei hij met een kleine glimlach. Was het een hint? Misschien. Hij wist het nog niet. Tristan zag wel hoe zijn leven verder verliep. Hij was niet zo van het plannen en voorspellen. Alles kwam zo als het kwam. Dat gebeurde toch wel vanzelf. ”Anyway, wat zijn je plannen nu dan?” Vroeg Ragnar hem. Enigszins vrolijk door de interesse die de zwarte reu in hem toonde keek Tristan weer op. "Ik wacht af. Eerst zien dan geloven. Ik neem geen zoete koekjes aan. Pas als er een pack is die mij echt zint zal ik me aansluiten. Verder heb ik meestal als vermaak om andere packs dwars te zitten. Ook al hoor ik nergens bij. Als ze me niet zinnen dan verzin ik wel wat om ze te dwarsbomen."Legde hij uit. En grijnsde. Ragnar mocht het wel weten. Of nou ja weten? Iedereen die een beetje zijn ogen openhield wist het. Alleen wisten ze niet waar het nu prcies fout ging. En zo lang dat het geval bleef was het goed. "Welke kant ga je uit?"Vroeg hij. Doelende op de Oost - West richting.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragnar

Ragnar


Naam : Ei
Aantal berichten : 29

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3,5
Partner:

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptydo mei 07, 2015 2:54 pm


"Jammer, mij had het wel gezellig geleken," zuchtte de reu, nadat Ragnar zijn aanbod had afgeslagen. "Maar ach, ik kom je vast nog wel weer tegen." Hij kon op zich wel een rondleiding gebruiken, maar hij wist zeker dat hij het zelf ook wel zou redden. Dat had hij de laatste jaren sowieso al gedaan dus moest het nu ook gewoon lukken. Hiervoor had hij zeker geen hulp voor nodig. "Wie weet," mompelde hij er nog achteraan. Hij was hier een vreemdeling dus hij had geen idee van hoe het gebied eruit zag en wie of wat er allemaal leefden. De reu hoopte wel eindelijk wat vastigheid te krijgen, want hij wilde wel ooit iets bereiken in z'n leven en dat ging niet als je bleef rondtrekken.

"Ik wacht af. Eerst zien dan geloven. Ik neem geen zoete koekjes aan. Pas als er een pack is die mij echt zint zal ik me aansluiten. Verder heb ik meestal als vermaak om andere packs dwars te zitten. Ook al hoor ik nergens bij. Als ze me niet zinnen dan verzin ik wel wat om ze te dwarsbomen," antwoordde Tristan op zijn vraag. Wat hem betrof zou de kans klein zijn dat hij zich aansloot bij een roedel hier. Hij wilde zich liever niet onderwerpen aan iemand anders. Misschien als er een waardige roedel tevoorschijn zou komen, maar hij betwijfelde het. De reu vroeg welke kant hij op ging. Ragnar haalde even z'n schouders op, hij zou wel zien. "Geen idee. Heb je nog ideeën?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan.

Tristan.


Aantal berichten : 52

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptyvr mei 08, 2015 5:30 pm

Ondanks dat Tristan het jammer vond dat hij aanbod werd afgeslagen kon hij het wel begrijpen. Hij was immers geen baby zitter en Ragnar was al helemaal geen baby. Eerder iemand waar hij zelf nog van kon leren. De zwarte reu was namelijk wat ouder dan hij en had dus meer ervaring. Het had Tristan wel gezellig geleken om nog wat langer samen op te trekken maar als Ragnar daar op het moment niets voor voelde dan was dat zo. Infinity was nu ook weer niet zo groot dat ze elkaar maanden niet zouden tegenkomen. En als Tristan zich verveelde dan zou hij de reu wel opzoeken. Dat was geen probleem voor hem. "Wie weet,"Mompelde de zwarte reu op Tristan zijn zegje dat ze elkaar vast nog wel tegen zouden komen. Wie weet? De bruine reu wist het wel zeker. Hij begon Ragnar immers te mogen. En dat was een uitzondering. Tristan was vastberaden de reu nog eens op te zullen zoeken. De zwarte reu vroeg naar zijn plannen en Tristan praatte er enthousiast op los. Hij vertelde nog wat over de pack van Sam met en spottende ondertoon in zijn stem die duidelijk zijn mening over de zwarte reu met de blauwe ogen liet blijken. Hij had er plezier in Sam te bespotten en over zijn eigen succes te vertellen. Na een korte stilte vond merkte hij dat de regen was opgehouden. En dus was het tijd om te gaan. "Welke kant ga je uit?"Vroeg hij. "Geen idee. Heb je nog ideeën?" Vroeg Ragnar terug. Daar hoefde de bruine reu niet lang over na te denken. Oost was veel beter. Daar lagen de fijnere gebieden. Koud en grijs. Rustig en vreedzaam. "Oost." Zei hij met volle overtuiging in zijn stem. Langzaam wandelde hij richting de uitgang. Toen hij de uitgang door was keek hij nog even achterom. "Zie ik je daar ergens?" Vroeg hij met een vriendelijke grijns.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragnar

Ragnar


Naam : Ei
Aantal berichten : 29

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3,5
Partner:

i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Emptyzo mei 10, 2015 1:16 pm


De reu raadde hem aan om naar het oosten te gaan. Ragnar knikte even als bedankje. Oost dus. Hij vertrouwde er wel op dat Tristan de waarheid sprak en dat het daar naar zijn mening prima was uit te houden. Alhoewel hij natuurlijk ook in de richting van gevaar kon sturen, maar daar ging de reu maar even niet van uit. “Zie ik je daar?” hoorde hij de reu nog zeggen. De reu stond ondertussen al bij de uitgang van de grot aanstalten te maken om te vertrekken. "Wie weet komen we elkaar nog wel een keer weer tegen het lijf," sprak hij. Tristan had tot nu toe een redelijke indruk op hem weten te wekken. Hij was niet zo’n irritant betweterig goedzakje, maar ook weer niet helemaal van de ‘dark side’. Misschien had hij ooit nog wel iets aan deze wolf, aangezien hij wel wat aandacht getrokken met z’n verhaaltjes over roedels. Misschien ooit een samenwerking? "Wie weet heb ik me wel bij die roedel van die goede vriend van je aangesloten in de tussentijd," riep hij nog even plagend er achterna. Hij zou zelf wel zien waar het schip zou gaan stranden. Eerst moest hij nog maar eens uitzoeken hoe het hier allemaal in elkaar stak. Hij zou nu in ieder geval richting oost trekken, zoals de reu hem had aanbevolen.  


Einde topic?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





i'd 'love' to make new friends  Empty
BerichtOnderwerp: Re: i'd 'love' to make new friends    i'd 'love' to make new friends  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
i'd 'love' to make new friends
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [TNW] Come my friends
» Can you make me see the old times ? [ Kylan]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: B R O W N - A R E A :: » SINISTER CAVE-
Ga naar: